ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Βολιωτάκια μου, μαύρη μαυρίλα πλάκωσε, μαύρη σαν καλιακούδα!

Βολιωτάκια μου, μαύρη μαυρίλα πλάκωσε, μαύρη σαν καλιακούδα!
Δώρα Μιχαήλ

Δώρα Μιχαήλ

Περίμενα υπομονετικά, να περάσει η Black Friday. Συγνώμη, η Black Week. Συγνώμη το Black Weekend, πάλι λάθος….ο Black μήνας!!

Τόσο Black, όσο ένας Βλάξ που κάνει χιούμορ!

Μια εβδομάδα ολόκληρη, μια εβδομάδα πριν, για κάποιους 15 μέρες πριν, κουράσαμε τον κόσμο με τις προσφορές, με τα διαφημιστικά, με το λέγε, λέγε, λέγε…..

Και τελικά τι κάναμε; Μια τρύπα στο νερό!

Παγώσαμε την αγορά, τουλάχιστον το τελευταίο 10ημερο περιμένοντας την Μαύρη Παρασκευή για να μας σώσει!

Πως ακριβώς θα μας έσωζε όμως; Πόσο καλά ταμεία μπορεί να μας άφηνε για να ισορροπήσει το πάγωμα των προηγούμενων ημερών;

Ο κόσμος μας γύρισε την πλάτη. Γύρισε την πλάτη σε όλους εμάς, γιατί νιώθω κομμάτι της αγοράς και στην Βlack Friday!

Kαι όχι, δεν φταίει ο κόσμος. Και όχι, δεν φταίει ούτε η “Black Friday”!

Θεωρίες του τύπου: Ξέφτισε η Black Friday, να τις πείτε αλλού!

Είναι αρχή του marketing, πως κάθε εργαλείο που έχεις στα χέρια σου, όσο “βαρύ πυροβολικό” και να είναι, όσα κέρδη και να έχει φέρει ή μπορεί να φέρει, αν το κάψεις, αν το πολυχρησιμοποιήσεις, αν το κάνεις να θεωρείται δεδομένο, δεν θα λειτουργήσει. Κράτα αυτό.

Ας αφήσουμε λοιπόν τον θεσμό αυτόν, την μόδα αυτή καθαυτή και ας περάσουμε σε ένα άλλο σημαντικό μας εργαλείο, που το κάψαμε και αυτό και είναι “ο χρόνος”!

Τέτοια εργαλεία όπως αυτή η “Μαύρη Παρασκευή” κρύβουν μέσα τους το “επείγον”, την επείγουσα αγορά. Την μεγάλη ευκαιρία που μόνο για λίγο μπορείς να προλάβεις, αν τελικά προλάβεις, γιατί….είναι για λίγους!

Εσύ θα είσαι ένας από τους λίγους; Ένας από τους τυχερούς;

Επίσης στην πραγματικότητα μιλάμε για τεράστιες εκπτώσεις και όχι για εκπτώσεις, που έτσι και αλλιώς όλοι κάνουμε την περίοδο των εκπτώσεων.

Πόση μουρμούρα είχαμε για το 10ημερο προσφορών κάθε Νοέμβριο; Και δικαίως είχαμε. Ήμουν η πρώτη που έγραφα και έγραφα ξανά και ξανά ότι δεν γίνεται τον μισό και περισσότερο από τον μισό χρόνο κάθε έτους η αγορά να λειτουργεί με εκπτώσεις και προσφορές. Δηλαδή ο έμπορος πότε θα πουλήσει σε τιμές πραγματικού κέρδους;

Και ευτυχώς φέτος αυτό το 10ημερο δεν έγινε. Δική σας απαίτηση ήταν και ακούστηκε. Κερδήθηκε!

Και είστε οι ίδιοι, που από Δευτέρα έως Κυριακή, όσοι ανοίξατε και σήμερα, κάποιοι μάλιστα ξεκινήσατε και από την περασμένη Παρασκευή, λειτουργείτε τα μαγαζιά σας, από 7 έως 9 μέρες με εκπτώσεις που οι ίδιοι επιβάλλατε στο μαγαζί σας!

Έλα Χριστέ και Παναγιά!!!! Είναι παράνοια!

Βάζουμε τα χεράκια μας και βγάζουμε τα ματάκια μας!

Οι πολύ κοντινοί μου συνεργάτες, το γνωρίζουν, το συζήταγα σιωπηλά μαζί τους από τις πρώτες μέρες της εβδομάδας, πως πίστευα πως δεν θα πάει καλά η Black Friday…

Γιατί δεν ήταν μια Μαύρη Παρασκευή, δεν ήταν ΜΙΑ ΜΕΡΑ!

Γιατί ασυντόνιστα, άλλος εβγαζε αυτοκόλλητα και διαφημιστικά για προσφορές όλη την εβδομάδα, άλλος για BLACK WEEKEND, άλλος μόνο για την Παρασκευή!

Μπερδέψαμε οι ίδιοι το κοινό που αμήχανο ερχόταν σε εμένα και ρωτούσε: Αυτό το μαγαζί όλη την εβδομάδα ή μόνο την Παρασκευή θα κάνει εκπτώσεις;

Και αν είναι δυνατόν να ξέρω τι έχει αποφασίσει ο κάθε έμπορος στην πόλη!

Και όμως, σε αυτό το σημείο βλέπεις πόσο οι ίδιοι μπερδέψαμε τον κόσμο!

Πόσο οι ίδιοι καταστρέψαμε ένα εργαλείο, που αν το χρησιμοποιούσαμε σωστά, τότε ούτε την αγορά θα παγώναμε για ένα 10ημερο τουλάχιστον, ούτε μαύρες πλερέζες θα βάζαμε την Παρασκευή γιατί οι προσδοκίες μας δεν ευδοκίμησαν!

Μαύρη Μαυρίλα πλάκωσε, μαύρη σαν καλιακούδα, γιατί μόνο έτσι μπορώ να περιγράψω την ψυχολογία κάποιων που από απελπισία, περίμεναν πως και πως να δουν τεράστια ταμεία εκείνη την μέρα.

Ποιά είναι η εικόνα της αγοράς; Μιλώντας πάντα γενικά, χωρίς να μένω σε εξαιρέσεις. Ήταν μια συνηθισμένη καλή Παρασκευή. Αυτό. Μόνο αυτό.

Και επειδή ξέρετε πως ποτέ δεν αερολογώ, δεν τοποθετούμαι για να τοποθετηθώ και επειδή ξέρω ότι σκέφτεστε: Οκ ναι, αλλά τι προτείνεις;

Είναι δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο να υπάρχει ένας συντονισμός τουλάχιστον στην πλειονότητα των καταστημάτων, για το πως θα κινούνται σε τέτοιες γιορτές της αγοράς.

Νομίζω πως θα πρέπει ο καθένας να κάνει έναν απολογισμό και μια σοβαρή κουβέντα με τον εαυτό του για την επιχείρηση του και να αντιληφθεί, πως κάπου “μπάζει” το πράγμα, αν περιμένει μια μέρα με τόση απελπισία ή έχει ανάγκη τόσο πολύ από τέτοιες ευκαιρίες για να μπουν χρήματα στην επιχείρηση του.

Τις ευκαιρίες δεν τις περιμένουμε. Τις ευκαιρίες για την επιχείρηση μας τις δημιουργούμε καθημερινά. Ανακαλύπτουμε και δημιουργούμε τρόπους και concept να φέρουμε τον κόσμο στο μαγαζί μας. Δε αρπάζουμε κάθε εργαλείο που μας ήρθε προίκα από το εξωτερικό και θαρρούμε πως θα σωθούμε!

Συντονισμένες και όχι απελπισμένες προσπάθειες! Όχι μόνιμες εκπτώσεις και προσφορές, γιατί θεωρούνται δεδομένες, γιατί δεν θα πουλήσεις ποτέ σε κανονικές τιμές. Γιατί εκπαιδεύσεις τον κόσμο να αγοράζει φθηνά από εσένα ή να περιμένει τις εκπτώσεις. Γιατί αν κάποια στιγμή δεν κάνεις τις γνωστές σου ενδιάμεσες προσφορές, έστω και χαμηλόφωνα, τότε ο πελάτης σου θα σκεφτεί: Χάλασε και αυτός, είναι ακριβός! Την ίδια ώρα που εσύ απλά θα θα πουλάς σε κανονικές τιμές και όχι σε έκπτωσης!

Όχι άλλη αυτοκαταστροφή! Όχι άλλη ανάγκη από έτοιμες λύσεις και ξενόφερτα concept! Aς γίνουμε πιο δημιουργικοί, μπορούμε. Ας μην λειτουργούμε απελπισμένα, αλλά μόνο συντονισμένα.

Ας μας γίνει μάθημα το φετινό και εύχομαι του χρόνου, ίσως και με την βοήθεια του ΕΣΒ να λειτουργήσουμε πιο ομαδικά, πιο έξυπνα και πιο στοχευμένα.

Τελευταία Νέα

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις