Το μεγαλύτερο λάθος που μπορεί να κάνει ένας επαγγελματίας, ειδικά όταν η επιχείρηση του πηγαίνει καλά, είναι να το χαίρεται και να επαναπαύεται!
Σίγουρα για να πηγαίνεις κανείς καλά, κάτι κάνει καλά….όμως η πρόληψη είναι πάντα καλύτερη από την θεραπεία!
Τι κάνουμε λοιπόν για να μην χρειαστεί ποτέ να “δώσουμε” φάρμακα στην επιχείρηση μας; Ότι κάνουμε παίρνοντας βιταμίνες την εποχή που ξεκινούν οι ιώσεις….
Προλαβαίνουμε και προετοιμαζόμαστε κατάλληλα!
Είναι πολλοί οι επαγγελματίες της εστίασης της πόλης μας, που πηγαίνοντας καλά, πολύ καλά ίσως και μόνο ικανοποιητικά τα μαγαζιά τους, δεν επένδυσαν ποτέ στο delivery!!!
Ξαφνικά και με την είσοδο του κορωνοϊού ήταν ο μόνος τρόπος για να έχουν έσοδα….
Έτσι λοιπόν ξεκίνησαν και αυτοί….
Λάθος!!!!! Θέλω ένας, ένα να βρεθεί και να μου πει ότι ενώ δεν είχε delivery για χρόνια και για μήνες, ξεκίνησε μέσα στον κορωνοϊό και έχει σημαντικά έσοδα…
Και να βρεθεί, δεν θα τον πιστέψω!
Χθες κάποιος μου έκανε μια ερώτηση: Ποιά μαγαζιά δουλεύουν Δώρα σήμερα;
Μ εμένα να του απαντώ: Όσα δούλευαν και πριν τον κορωνοϊό!
Τα πράγματα είναι απλά: Οι άνθρωποι συνηθίζουν. Συνηθίζουν το τηλέφωνο που πληκτρολογούν για να κάνουν την παραγγελία τους. Οι άνθρωποι σπάνια επιλέγουν διαφορετική επιχείρηση delivery, αν έχουν συνηθίσει με κάποια. Για να ξεφύγουν από αυτή τη συνήθεια, θα πρέπει να έχει κάνει μεγάλα λάθη η επιχείρηση, είτε χαλώντας το προϊόν που προσφέρει, είτε κάνοντας μια μη φυσιολογική ανατίμηση, είτε καθυστερώντας πολύ να πάει τις παραγγελίες…
Μεγάλη η δύναμη της συνήθειας στις ζωές μας, μεγάλη και ως καταναλωτές!
Όταν δημιουργείται σχέση συνήθειας και εμπιστοσύνης, δεν χωράς εύκολα να μπεις σε αυτή….
Έτσι λοιπόν δεν θα είχε τύχη και δεν θα έχει μια επιχείρηση που έτσι ξαφνικά μπήκε και αυτή στον ανταγωνισμό του deivery!
Για να έχει, θα πρέπει να προσφέρει ξαφνικά ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ….
Να έχει να δώσει κάτι το ξεχωριστό, που θα τραβήξει το ενδιαφέρον και θα κάνει τον άλλον, αν και δεν σ έχει συνηθίσει, να πληκτρολογήσει τον αριθμό του δικού σου τηλεφώνου…
Φυσικά και πρέπει ταυτόχρονα να γίνουν οι σωστές προωθητικές κινήσεις, ώστε ο κόσμος να μάθει γι αυτό ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ!!!!!
Αν ένα από τα δύο δεν γίνει, τότε μιλάμε για μισή δουλειά, χωρίς αποτέλεσμα!
Το Delivery, μπορεί να προσθέσει σημαντικά έσοδα σε μια επιχείρηση, αλλά θέλει και αυτό το “χτισιμό” του και τον χρόνο του και κυρίως συνέπεια σε όσα μάθει τον κόσμο να προσφέρει….
Πρόκειται για μια διαφορετική επιχείρηση, μέσα στην ίδια την επιχείρηση. Θα έλεγα ότι πρόκειται για επιστήμη και ξέρω πως δεν με καταλαβαίνετε, γιατί δε ξέρετε επιστημονικά πόσα πράγματα μπορούν να γίνουν μ έναν άλλον τρόπο και να γίνει το delivery μιας επιχείρησης, το πιο δυνατό του σημείο, έχοντας χτίσει τέτοιες σχέσης που με δυσκολία ακόμα και ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ να εμφανιστεί, θα χάσει από την πελατειακή του βάση!
Ένα από τα μεγάλα λάθη των επιχειρηματιών, που ήταν οκ με όσα έβγαζαν και δεν είχαν επενδύσει ποτέ στο delivery ή σε άλλα επίπεδα της επιχείρησης, είναι ότι δεν έχουν την γνώση και την εμπειρία και είναι λογικό, να δουν μέσα στην ίδια τους επιχείρηση, διαφορετικά κανάλια εσόδων!
Οκ. Έχεις ένα καφέ, ένα εστιατόριο, ένα φούρνο ή ένα ζαχαροπλαστείο.
Η δουλειά σου δεν είναι να σερβίρεις καφέ ή να στέλνεις καφέ, να πουλάς ψωμί ή να στέλνεις σπίτι καφέ και σνακ και πάει λέγοντας…
Μπορώ να σου πω άλλα δέκα κανάλια εισαγωγής εσόδων μέσα από μια τέτοια επιχείρηση…όποιος τα είδε και τα εφάρμοσε, απλά χαμογελά πονηρά και “κλείνει το μάτι” στον κορωνοϊό!
Ένας επαγγελματίας δεν πρέπει να εφησυχάζει. Δεν πρέπει ποτέ να βλέπει τις συνθήκες ως δεδομένες, θα πρέπει πάντα να είναι ετοιμοπόλεμος ν αντιμετωπίσει το χειρότερο σενάριο και σίγουρα να έχει δημιουργήσει όλα τα δυνατά κανάλια εσόδων στην επιχείρηση του και όχι μόνο τ αυτονόητα!
Περισσότερο αυτό το άρθρο γράφεται για όλους αυτούς που προσάθησαν ν απαντήσουν με το delivery στην κρίση του κορωνοϊου και δεν τα κατάφεραν….
Απευθύνεται όμως και σε αυτούς, που έχουν πια αντιληφθεί ότι πρέπει οι ίδιοι ν αλλάξουν και από εδώ και πέρα να είναι έτοιμοι για όλα!
Απευθύνεται σε αυτούς που έχουν αντιληφθεί ότι μπορεί να είναι καλοί επιχειρηματίες και να έχουν μια αξιόλογη επιχείρηση που ίσως και σήμερα να έχει κέρδη, αλλά δεν μπορούν να πάνε πολύ μπροστά ή να είναι ετοιμοπόλεμοι για ότι άλλο έρθει, μόνοι τους…χωρίς να εμπιστευτούν την επιχείρηση τους στους ειδικούς!!!!
Σταμάτα να τα κάνεις όλα μόνος σου. Σταμάτα να βλέπεις μέχρι την μύτη σου. Σταμάτα να κάνεις το δεδομένο….Κάνε αυτό που οι άλλοι δεν μπορούν να δουν και δεν έχουν σκεφτεί και κυρίως θα το πω ξανά: Μην εφησυχάζεις, μην πουλάς ότι μόνο νομίζεις ότι μπορείς να πουλήσεις, γιατί η επιχείρηση σου μπορεί να έχει με πολλούς διαφορετικούς τρόπους έσοδα, αξιοποίησε τους και πίστεψε με, δεν θα έχεις να φοβάσαι τίποτα στο μέλλον….
Να στο πω πιο απλά;
Βάλε πολλά καρπούζια κάτω από την μασχάλη, όσα και να πέσουν από εκεί, κάποια θα μείνουν στην αγκαλιά σου!
Είμαι ιδιαίτερα περήφανη, που οι επιχειρήσεις που μας είχαν δώσει μήνες ή και χρόνια πριν την συμβουλευτική, σήμερα είναι δυνατές….όχι, δεν μπορούσα παιδιά, για να μη σας κοροϊδεύω, να προβλέψω αυτά που ζούμε, όμως είχα εξαντλήσει κάθε πόρο της επιχείρησης, είχα αξιοποιήσει, αυτά που δεν μπορεί να δει κάποιος που δεν ξέρει….και κάπως έτσι σωθήκαμε όχι απλά επιβιώνοντας, αλλά κερδίζοντας!
Κάνε λοιπόν το πρώτο βήμα….σκέψου οτιδήποτε μπορείς ν αξιοποιήσεις!
Αύξησε….τα καρπούζια σου!
Ίσως δεν καταλαβαίνεις και είναι λογικό….εδώ είμαστε να σου τα δείξουμε!
Με πολλή αγάπη,
Δώρα.