Πρόσφατα δημιουργήθηκε η DM Write your Success Story, που αναλαμβάνει έρευνες αγοράς, ανταγωνισμού, παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες και υπηρεσίες επιχειρηματικού-επιχειρησιακού marketing!
Μoto μας;
Επένδυσε με ασφάλεια και χωρίς ρίσκο!
Πέταξε σίγουρος πως θα πετύχεις!
Έτσι είναι, αν έχεις κάνει ήδη πριν επενδύσεις έρευνα αγοράς, τότε γλιτώνεις χρόνο και χρήμα, ξέροντας από την αρχή αν το επιχειρηματικό σου σχέδιο θα πετύχει, αν χρειάζεται αλλαγές, προσθήκες ή αν θα πρέπει να κινηθείς προς κάποια άλλη κατεύθυνση. Θα ξέρεις ήδη, ποιο είναι το κοινό σου, που είναι και πως πρέπει να κινηθείς για να σε γνωρίσει άμεσα.
Το δεύτερο moto μας είναι: Δώσε ξανά ζωή στην επιχείρηση σου και ζωή στη ζωή σου!
Και στη περίπτωση λοιπόν που είσαι ήδη επιχειρηματίας, μ εργαλείο την έρευνας αγοράς και ανταγωνισμού, μαθαίνοντας τι αντίληψη έχουν για εσένα οι πελάτες σου, ποια εικόνα έχουν δημιουργήσει για το “brand” σου, γιατί επιλέγουν εσένα ή τον ανταγωνιστή, τι τους απωθεί και τι τους φέρνει κοντά σου, μπορείς να στήσεις την επιχείρηση ξανά από την αρχή ή απλά ν αυξήσεις τα ήδη καλά έσοδα σου.
Δεν χτίζουμε μόνο brand, που για εμένα είναι ίσως πιο εύκολη διαδικασία, από το rebranding!
Τι είναι το rebranding; Αναφέρεται σ επιχειρήσεις που ήδη υπάρχουν και συγκεκριμένα στην αλλαγή του brand μέσα από τ οποίο το γνωρίσαμε.
Οι εποχές αλλάζουν. Οι ανάγκες αλλάζουν. Άλλο το τοπίο μέσα από τ οποίο ξεκίνησες και διαφορετικό σήμερα. Έτσι το rebranding είναι μια αναγκαία απαίτηση των καιρών που πρέπει ν απαντά καθώς στήνεται τόσο στις δικές σου ανάγκες, όσο και σε αυτές των καιρών που διανύουμε σ επίπεδο αγοράς και εποχών.
Το rebranding είναι επανατοποθέτησή σου στην αγορά. Η ολοκληρωτική αλλαγή σου.
Μη μπερδεύεστε, δεν είναι rebranding ν αλλάξεις τ όνομα της επιχείρησης σου, αν και ναι και αυτό μπορεί να γίνει. Τ όνομα άλλωστε είναι σαφώς πιο σπουδαίο ακόμα και από το λογότυπο σου.
Βασικά στοιχεία του σύγχρονου brand που ακολουθούνται στο rebranding είναι ο μινιμαλισμός, η αφαίρεση των πολλών στοιχείων, ωστόσο αν και αυτό θεωρείται πλέον μόδα, για εμένα είναι τακτική. Καθαρά νοήματα. Το βασικότερο ακόμα και του εντυπωσιασμού. Ταυτόχρονα γενικότερα είμαι υπέρ της διαχρονικότητας σε τέτοιου είδους επιλογές. Διαχρονικότητα, ξεκάθαρα μηνύματα, καθαρές εικόνες.
Με λίγα λόγια:
Rebranding είναι εξέλιξη, μέλλον, νέα εικόνα, νέες αγορές και προσανατολισμός, νέα φιλοσοφία, νέα προϊόντα, ακόμη και νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς. Το rebranding προκύπτει από την μελέτη των λόγων που συντρέχουν για την υλοποίησή του και το βασικό μέλημα είναι η διατήρηση και ενδυνάμωση του awareness του brand.
Μήπως ήρθε η ώρα να φρεσκάρεις την εικόνα σου;
Είναι επιλογή!
Μήπως ήρθε η ώρα ν αλλάξεις ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΣΟΥ;
Είναι ανάγκη, όταν:
Η εικόνα της επιχείρησης είναι outdated (ξεπερασμένη και παλιακή), όταν η εταιρεία ενδέχεται να έχει «κακή φήμη» και όταν αλλάζει αγοραστικό κοινό.
Πρόσφατα συνάντησα έναν φίλο επιχειρηματία που φοβόταν το rebranding, φοβόταν μήπως αλλάξει η εικόνα του μόνιμου πελατολογίου του γι αυτόν και το προϊόν του.
Δίκιο είχε. Ο κόσμος συνηθίζει να επιλέγει τα ίδια προϊόντα και τις ίδιες υπηρεσίες. Αυτό του δημιουργεί ασφάλεια. Καμία καχυποψία ή φόβο πως δεν θα μείνει ικανοποιημένος.
Ναι αρχικά οι πελάτες μπορεί να μην ανταποκριθούν. Μπορεί να είναι μουδιασμένοι και αυτό είναι λογικό, αλλά κυρίως είναι ένας καλός οιωνός, πως υπάρχει ζωντανή σχέση ανάμεσα στο πελατολόγιο και στο προϊόν ή την υπηρεσία.
Άρα αφού έχουμε οξυγόνο, έχουμε έδαφος, μπορούμε να φυτέψουμε και να κερδίσουμε πολύ πιο εύκολα την εμπιστοσύνη ξανά από την αρχή.
Σε κάθε περίπτωση, ένα rebranding πρέπει να συνοδεύεται από έντονη επικοινωνία των βασικών αξιών ενός brand ώστε το κοινό να ξέρει ότι τα βασικά στοιχεία που έχει αγαπήσει σε αυτό βρίσκονται ακόμα εκεί.
Και αν με ρωτήσεις τι αγαπάς πιο πολύ ή τι προτιμάς, να δουλεύεις για το χτίσιμο ενός brand ή ενός Rebranding;
Φυσικά για ένα brand που θα μεγαλώσει, θα πετύχει, θα θέσει στόχους και θα κερδίσει και που θ απαντά σταδιακά στις αλλαγές των εποχών και των αναγκών και ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΠΟΤΕ REBRANDING.
Το rebranding είναι δυσάρεστο γεγονός για ένα “όνομα” για ένα brand, διότι καταστρέφεται μεγάλο μέρος του brand equity.
Όταν όμως το rebranding φαντάζει η μόνη λύση πριν τον θάνατο, τότε οφείλω να το κάνω όπως θα έδινα το φιλί της ζωής σ έναν άνθρωπο για να τον σώσω, σ έναν άνθρωπο που δεν πρόβλεψε ότι αν έμπαινε στη θάλασσα με τόσο ποτό θα βούλιαζε!
Πριν ξεκινήσει το Rebranding, μη ξεχνάς πως πρέπει να έχεις καταγράψει με την βοήθεια των ειδικών τους λόγους που σε οδηγούν σε αυτή την επιλογή αλλά και τους στόχους που θες να πετύχεις μέσα από αυτή την ενέργεια. Τέλος, βασικότερο όλων είναι η αποστασιοποίηση μας από το brand και η αντίληψη των νέων δεδομένων, των νέων εποχών,των νέων αγορών και αναγκών!