Ένα λουκέτο σχετικά πρόσφατο, αλλά ενδεικτικό της κατάστασης στην χώρα μας γενικότερα και στον Βόλο ειδικότερα!!!
Χρειάζεται ολόκληρο σεμινάριο marketing για να σας αναλύσω πόσα πολλά σημαίνει αυτό το λουκέτο και σελίδες ολόκληρες να γράφω πως μπορούμε να προλάβουμε τα χειρότερα.
Θα μείνω όμως στην δημοσιογραφική μου ταυτότητα μεταφέροντας την είδηση και σε μια μικρή ανάλυση.
Αποχώρησε από την πόλη η αλυσίδα γυναικείων υποδημάτων Famous.
Όταν αρχίζεις και βλέπεις λουκέτα στο γυναικείο είδος, πρέπει να σκεφτείς περισσότερο.
Μάλιστα πρόκειται για αλυσίδα που πουλούσε τα προϊόντα της σε πολύ χαμηλές τιμές.
Θεωρώ αρχικά λάθος της επιχείρησης που μονίμως έκανε ενέργειες του τύπου 1 συν 1 δώρο ή ΟΛΑ 10 ευρώ, πουλώντας σε κανονικές τιμές τα παπούτσια της ελάχιστες μέρες τον χρόνο.
Όταν ξέρει το κοινό, έχει μάθει ότι κάνεις μονίμως τέτοιες ενέργειες περιμένει πότε θα βάλεις πάλι το 1 συν 1, όταν δε έρχονται να ψωνίσουν σε κανονικές τιμές, όσο χαμηλές και να είναι, σε βρίσκουν και ακριβό.
Αυτές οι ενέργειες πρέπει να γίνονται με προσοχή και μέτρο.
Ωστόσο αυτό το λουκέτο με οδηγεί σε σκέψεις πως η αγορά, ειδικά όσοι πουλάνε φθηνό είδος, κινδυνεύουν περισσότερο από εμπορικές πλατφόρμες όπως temu, shein κλπ….
Το κοινό που ψωνίζει με κριτήριο μόνο την τιμή, είναι το πρώτο που εγκαταλείπει τα φυσικά καταστήματα, γι αυτό και αυτά βιώνουν σε μεγάλο βαθμό πρώτοι την κάθε κρίση.
Από την άλλη, είναι και το κοινό που στρέφεται στη ποιότητα και ειδικότερα όταν μιλάμε για υποδήματα. Ένα και καλό!
Πάντα υπήρχε αυτό το κοινό. Και πάντα δημιουργείται στις κρίσεις τέτοιο κοινό.

 
 
				
 
											 
											 
											 
											 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								