Ο Δημήτρης Σκύλλας είναι συνθέτης έργων κλασσικής μουσικής και πιανίστας με έδρα το Λονδίνο. Έχει παρουσιάσει έργα του στην Ευρώπη, την Αμερική, την Ασία, την Αθήνα, το Λονδίνο και αλλού κι η μουσική του έχει παρουσιαστεί σε σημαντικούς και ιστορικούς χώρους, όπως το Μέγαρο Μουσικής, η Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, το Αβαείο του Γουέστμινστερ, το V&A και το Royal Albert Hall. Στις 19 Φεβρουαρίου 2015 παρουσίασε το έργο του “Grief Gestures” στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, το οποίο ήταν εμπνευσμένο από τα μοιρολόγια της Ηπείρου. Τον Απρίλιο του 2016 παρουσίασε στο Θέατρο Πόρτα το έργο “Περί ύψους”, το οποίο βασιζόταν στη σύνθεση και συνοδευόταν από πιάνο και κουαρτέτο σαξοφώνων με αναφορές στη λογοτεχνία και το θέατρο. Στις 23 Σεπτεμβρίου 2016 συνεργάστηκε με τον καλλιτέχνη κεραμικής Ματ Σμιθ για το έργο “Abyss” (Άβυσσος), το οποίο παρουσιάστηκε στο Μουσείο Βικτώριας και Αλβέρτου στο Λονδίνο και αναφερόταν στο εργοστάσιο κεραμικών Spode που λειτούργησε από το 1776 έως το 2008. Το 2017 ο συνθέτης ερμήνευσε το έργο “Abyss” στην Ωνάσειο Βιβλιοθήκη, παίζοντας στο ίδιο πιάνο όπου έπαιζε και η Μαρία Κάλλας όταν βρισκόταν στη θαλαμηγό “Χριστίνα”.
Γεννήθηκε στον Βόλο και φοίτησε στο μουσικό σχολείο της πόλης. Το 2005 έφυγε στην Αγγλία, όπου πραγματοποίησε τις σπουδές του στην Εκτέλεση Πιάνου και τη Μουσικολογία στο Πανεπιστήμιο Kingston του Λονδίνου και έλαβε διάκριση για το τελικό του ρεσιτάλ με θέμα τα σύγχρονα έργα για πιάνο. Το 2009 κέρδισε την υποτροφία Bucher-Fraser και συνέχισε τις σπουδές του στη σύνθεση σύγχρονης μουσικής στο Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου, κοντά στο συνθέτη Nigel Osborne. Ακόμα, έχει σπουδάσει αισθητική και φιλοσοφία της μουσικής με τον Simon Firth, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το ρόλο του συνθέτη στη σύγχρονη κοινωνία. Στη συνέχεια, συνέχισε να μελετά τη σύνθεση στο Βασιλικό Κονσερβατόριο της Σκωτίας (Royal Conservatoire of Scotland) χάρη στην υποτροφία που έλαβε από το ίδιο το Κονσερβατόριο, από την Ένωση Ελλήνων Μουσουργών και από το SAAS (Student Awards Agency for Scotland). Από το 2012 εώς το 2014 συνέχισε να συνθέτει υπό την καθοδήγηση του συνθέτη Michael Finissy.
Στις 19 Φεβρουαρίου 2015 παρουσίασε το έργο του “Grief Gestures” στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, στο κλείσιμο του συνεδρίου “Σύνθεση και η Μεσόγειος: νέα μουσική χωρικότητα, νέες χρονικότητες”. Το έργο ερμήνευσε το μουσικό σύνολο Kyklos Ensemble και έλαβε εξαιρετικές κριτικές. Πρόκειται για μία σύνθεση εννέα οργάνων με βάση το κλαρινέτο και έμπνευση από το Ηπειρώτικο μοιρολόι “Τι κακό έκανα ο καημένος”. Το έργο γράφτηκε αρχικά για το Βασιλικό Κονσερβατόριο της Σκωτίας.
Τον Απρίλιο του 2016 παρουσίασε το έργο Περί Ύψους στο Θέατρο Πόρτα στην Αθήνα. Το έργο περιστρέφεται γύρω από την έννοια του ύψους όσον αφορά το θεό, το θάνατο, τον έρωτα, το χρόνο και το σύμπαν. Είναι μία σύγχρονη μουσική σύνθεση, όπου συμμετείχαν ηθοποιοί όπως ο Αργύρης Πανταζάρας και η Αριάννα Χατζηγαλανού, ένα κουαρτέτο σαξόφωνων και πιανίστες που ερμήνευσαν έργα των Σκύλλα, Κουμεντάκη, Σελαμσή, Liszt και Crumb.
Το Σεπτέμβριο του 2016 συνεργάστηκε με τον καλλιτέχνη κεραμικής Ματ Σμιθ για τη δημιουργία του έργου Abyss/Spode: A thirty one note love song. Η ιδέα προέκυψε όταν ο Ματ Σμιθ περιηγήθηκε στην πρώην βιομηχανία κεραμικών Spode στην Αγγλία, η οποία λειτουργούσε αδιάκοπα από το 1776 έως το 2008. Ο καλλιτέχνης συγκέντρωσε τα απομεινάρια των κεραμικών από την εγκαταλελειμμένη βιομηχανία και τα μετέτρεψε σε νέα αντικείμενα, για τα οποία ο συνθέτης δημιούργησε ένα μουσικό έργο ως φόρο τιμής σε αυτήν τη θρυλική βιομηχανία. Το έργο Abyss φιλοξενήθηκε στην αίθουσα Globe Gallery του Μουσείου Βικτώριας και Αλβέρτου στο Λονδίνο. Το έργο Abyss επιλέχθηκε και από το Ίδρυμα Ωνάση για να εγκαινιάσει την Ωνάσιο Βιβλιοθήκη. Το έργο παρουσιάστηκε στο ίδιο πιάνο από την συνθέτη, όπου συνήθιζε να παίζει η Μαρία Κάλλας κατά την παραμονή της στη θαλαμηγό “Χριστίνα” συμβολίζοντας την πρώτη παγκόσμια προβολή του ιστορικού οργάνου.