ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Πόσο χαζός πρέπει να είσαι για να προσλαμβάνεις κάποιον που έκλεισε 3 μαγαζιά;

Πόσο χαζός πρέπει να είσαι για να προσλαμβάνεις κάποιον που έκλεισε 3 μαγαζιά;

Newsroom

Δεν ξέρω από που να αρχίσω. Δεν ξέρω τι να πρωτογράψω. Ο μόνος λόγος που το κάνω είναι γιατί έχω την ελπίδα, πως ίσως σώσω έναν άνθρωπο.

Το έχω δει να συμβαίνει πολλές φορές και το είδα ξανά στην πόλη μας σχετικά πρόσφατα.

Μια σημαντική επένδυση, ένα ωραίο μαγαζί, με άριστες προοπτικές και ικανούς συντελεστές στην πλειονότητα τους.

Η ιδιοκτησία ωστόσο, επέλεξε να προσλάβει συμβουλευτικά και σαν manager του μαγαζιού, έναν άνθρωπο που έχει ανοίξει πολλές φορές δική του επιχείρηση και καμία από αυτές δεν ευδοκίμησε.

Μαντέψτε, ούτε μήνας δεν πέρασε και έκλεισε και η επιχείρηση που ανέλαβε.

Κακώς έκλεισε. Λάθη γινόταν από την αρχή και όντας πολύ έμπειρη ειδικότερα στο κομμάτι της εστίασης, τα έβλεπα.

Έμπειρη όντας και πετυχημένη στα concept που ανέλαβα είτε από την αρχή, είτε σε δύσκολες στιγμές που έπρεπε το “καράβι” να βγει από τον βυθό, θα πω με σιγουριά, πως βιάστηκαν να κλείσουν το συγκεκριμένο μαγαζί που γίνεται και η αφορμή για το οποίο γράφω αυτό το άρθρο.

Είναι γενικό το φαινόμενο και το βλέπουμε παντού. Είτε να επιλέγονται λάθος πρόσωπα, που δεν έχουν δώσει δείγματα γραφής, είτε να βιάζεται κανείς να βάλει λουκέτο.

Το μαγαζί ήθελε διαφήμιση και χρόνο. Και ακόμα και με τον λάθος άνθρωπο εκεί θα άρχιζε να μπουσουλάει. Με έναν σωστό άνθρωπο θα πετούσε!!!!!!!

Το να βιάζεσαι να κλείσεις ένα μαγαζί που πρόσφατα άνοιξες, είναι ΤΟΣΟ λάθος, όσο το να ανοίγεις μπριζολάδικο σε γειτονιά vegan!

Λυπάμαι να βλέπω να γίνονται λάθος επενδύσεις ή λάθος επιλογές και να πηγαίνουν τα χρήματα χαμένα. Όμως πέρα από τα χρήματα, το μεγαλύτερο κόστος είναι το ψυχολογικό και είναι αυτό που οδηγεί στην πλειονότητά τους τους επιχειρηματίες στην εσωστρέφεια.

Και δεν υπάρχει χειρότερο να σου συμβεί!

Ξεκινήστε από το να μην ανοίγετε μαγαζιά που δεν ξέρετε να δουλεύετε. Αν ξέρεις το ψάρι, μείνει σε αυτό, δεν χρειάζεται να επεκταθείς στο κρέας και αν επεκταθείς, φτιάξε μια ομάδα που πετάει σε αυτό. Με εμπειρία, γνώσεις και επιτυχίες. Πάρε έναν καλό επιχειρηματικό σύμβουλο και εύχομαι να έχεις και έναν καλό λογιστή. Χωρίς αυτά μην πας πουθενά.

Και για να λέμε αλήθειες. Όταν θες να επενδύσεις στην εστίαση και ειδικά σε ότι έχει να κάνει με το φαγητό (δεν φαντάζεσαι από πρώτες ύλες πόσα λεφτά μπορεί να χάνεις αν δεν ξέρεις), να το σκεφτείς διπλά και τρίδιπλα, γιατί αν δεν κάνεις όλα τα παραπάνω, τότε λυπάμαι….αλλά έχεις αυτοκτονικές τάσεις!

Κρίμα ωραία μαγαζιά να κλείνουν, επειδή οι ιδιοκτήτες δεν ήξεραν….

Δε ξέρω, αλλά αν δεν είσαι χαζός, τι είσαι και επιλέγεις έναν ή μια αποτυχημένη για να κάνει κουμάντο στο μαγαζί σου;

Θα μου απαντήσει κάποιος υπεύθυνα;

Τελευταία Νέα

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις