Είναι φθηνό. Είναι προσβλητικό και σε εμένα προσωπικά ως επαγγελματία του marketing με γεμίζει και πολλά ερωτηματικά, δημιουργώντας μου προβληματισμούς.
Ένας φωτογράφος καλείται για να αναδείξει έναν χώρο. Να δείξει την ομορφιά του, την άνεση που μπορεί να χαρίσει, τις υπηρεσίες… Ένα βίντεο θέλει να αποτυπώσει τους ήχους, την κίνηση, την διασκέδαση σε έναν χώρο.
Και νομίζω η φυσική ομορφιά του τοπίου, το design, η μουσική, τα ποτά, το φαγητό, είναι όλα αυτά που θέλει ή θα έπρεπε να θέλει κάποιος να αναδείξει στην επιχείρηση του. Είναι όλα αυτά που ενδιαφέρουν και τον κόσμο στην επιλογή του χώρου που θα διασκεδάσει. Ή τουλάχιστον του κόσμου, που θα σας κάνει…άλλες καταναλώσεις. (δεν θα το αναλύσω περισσότερο)
Όταν λοιπόν από τις 100 φωτογραφίες οι 80 είναι γλουτοί, τι ακριβώς κοινό θέλεις;
Αν δε σου κάνω ανάλυση του κοινού που κερδίζεις και την αναγωγή στην κατανάλωση και στους λογοριασμούς, νομίζω πως θα έπρεπε να δεις την καταστροφή που έρχεται….
Αυτή η μάστιγα. Λάθος μαγαζιά στα σωστά χέρια. Σωστά μαγαζιά και τοποθεσίες στα λάθος χέρια.
Προσωπικά με προσβάλει ως γυναίκα….να “πουλάς” με τους γλουτούς!
Είναι φθηνό. Είναι δεύτερο. Είναι ξεπερασμένο και είναι και λάθος επιχειρηματικά.
Για σοβαρευτείτε λίγο…..
Φώτο αρχείου, που ουδεμία σχέση έχει με την επιχείρηση που αναφέρομαι.