ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ο Βασίλης φτιάχνει χειροποίητα αναψυκτικά όπως θα τα έκανες σπίτι σου! Δες!

Ο Βασίλης φτιάχνει χειροποίητα αναψυκτικά όπως θα τα έκανες σπίτι σου! Δες!
Δώρα Μιχαήλ

Δώρα Μιχαήλ

Συνέντευξη στον Στάθη Κετιτζιάν

Ο Βασίλειος Ρουμπής είναι ιδρυτής και εμπνευστής του bfresh spitiko. Απόφοιτος ΤΕΦΑ Αθηνών, εμπνεύστηκε από την αγάπη του για τον αθλητισμό και τον υγιεινό τρόπο ζωής, το χειροποίητο αναψυκτικό bfresh. Όραμα του είναι μέσα από τον πλούτο της ελληνικής γης, να προσφέρει γευστικές εμπειρίες, δημιουργώντας προϊόντα που συνάδουν με τον υγιεινό τρόπο ζωής.

Αρχικά κ. Ρουμπή, για όσους δεν την γνωρίζουν, τι είναι η bfresh spitiko, τι το ξεχωριστό προσφέρει;

Το bfresh spitiko είναι το χειροποίητο αναψυκτικό, που παράγεται από φρέσκα φρούτα χωρίς να περιέχει ζάχαρη και συντηρητικά και σερβίρεται αποκλειστικά στο βαζάκι bfresh. To μότο μας είναι “όπως ακριβώς θα το φτιάχναμε σπίτι μας”, μια φιλοσοφία γύρω από την οποία έχει στηριχθεί ο τρόπος παραγωγής αλλά και οι αξίες μας.

Στο “σπίτι” μας, στη μεγάλη κουζίνα 1300 τ.μ., διαλέγουμε καθημερινά τις καλύτερες πρώτες ύλες που απλόχερα προσφέρει η ελληνική γη. Χρησιμοποιούμε φρέσκα εσπεριδοειδή που συλλέγονται από επιλεγμένες καλλιέργειες, στο κατάλληλο στάδιο ωρίμανσης. Παράλληλα, στάδια της παραγωγής όπως το στύψιμο και το ξύσμα, γίνονται με το χέρι. Με αυτόν τον τρόπο προκύπτει η μοναδική αίσθηση του φρεσκοστυμμένου, που κάνει το bfresh ξεχωριστό.

Το bfresh spitiko είναι μια πρωτοποριακή ιδέα που εξελίσσει την παραδοσιακή λεμονάδα των παιδικών μας αναμνήσεων, σε ένα δροσιστικό αναψυκτικό, χωρίς ζάχαρη και συντηρητικά, με σύγχρονο τρόπο σερβιρίσματος. Προχωρώντας ένα βήμα ακόμα, έχουμε δημιουργήσει νέες γεύσεις, συνδυάζοντας ιδιαίτερα και ευεργετικά συστατικά όπως τσίλι, μαστίχα Χίου, τσάι του βουνού κλπ.

Η εταιρία σας καταγράφει ανοδική πορεία (εξαγωγές, αύξηση παραγωγής, προσωπικού κλπ.) παρόλο το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον. Πού οφείλεται αυτή η επιτυχία;

Αυτό που κάνει αγαπητό το bfresh spitiko είναι το γεγονός ότι προσφέρουμε ποιοτικά, χειροποίητα αναψυκτικά ανταποκρινόμενοι σε μια συνεχώς αυξανόμενη ανάγκη για φυσικά και αγνά προϊόντα που ακολουθούν τις επιταγές της υγιεινής διατροφής. Επιπλέον, αυτό που μας κάνει να διαφοροποιούμαστε είναι τα χειροποίητα στάδια παραγωγής, αδιαπραγμάτευτος κανόνας για εμάς, ώστε να πετύχουμε την αναλλοίωτη, δροσιστική γεύση του φρεσκοστυμμένου.

Επιπλέον, δίνοντας έμφαση στον τρόπο σερβιρίσματος και παρουσίασης των προϊόντων μας, καινοτομήσαμε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, “γεμίζοντας” τους χώρους εστίασης με βαζάκια bfresh.

Βάσει ποιας φιλοσοφίας λειτουργεί η εταιρεία σας; Πώς διασφαλίζεται η ποιότητα των προϊόντων σας;

Πίσω απο το bfresh spitiko βρίσκεται μια “οικογένεια”, μια ομάδα ανθρώπων που πιστεύει στον υγιεινό τρόπο ζωής, στην ποιότητα και στο σεβασμό προς τους συνανθρώπους και το περιβάλλον. Μέσα από αυτές τις πεποιθήσεις γεννήθηκε το bfresh spitiko. Για εμάς το να προσφέρουμε ένα χειροποίητο προϊόν, σημαίνει να αντιλαμβανόμαστε τη μοναδικότητα του κάθε φρούτου και την αμέριστη προσοχή που χρειάζεται για να δημιουργηθεί ένα ποιοτικό προϊόν, απόλυτα ασφαλές, χωρίς συντηρητικά και ζάχαρη.

Για να διασφαλίσουμε την ποιότητα, έχουμε εντάξει στην ομάδα μας άρτια καταρτισμένο προσωπικό με επιστημονικούς συνεργάτες. Ακόμη, διαθέτουμε πιστοποιήσεις, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 22000:2005, καθώς επίσης και για την παραγωγή βιολογικών προϊόντων σύμφωνα με τον κανονισμό (ΕΚ)834/200& (ΕΚ) 889/2008. Παράλληλα, στο εργαστήριο αναλύσεων του bfresh spitiko αναπτύσσουμε τη δική μας τεχνογνωσία, βελτιώνουμε συνεχώς την ποιότητα και δημιουργούμε νέες, πρωτοποριακές γεύσεις.

bfresh_production_3.jpg?mtime=20180213142903#asset:77444

Η bfresh spitiko είναι μια εταιρία κοινωνικά ευαισθητοποιημένη. Έχετε πραγματοποιήσει μερικές ενδιαφέρουσες δράσεις στον χώρο του αθλητισμού και της προστασίας περιβάλλοντος ενώ έχετε στηρίξει και ευπαθείς ομάδες. Πείτε μας λίγα λόγια για τις ΕΚΕ δράσεις σας, για ποιες νιώθετε περισσότερο περήφανος; Υπάρχουν κάποιες νεότερες δράσεις που μπορούμε να αναμένουμε στο σύντομο μέλλον;

Πράγματι από τα πρώτα κιόλας χρόνια λειτουργίας μας αναγνωρίζουμε την ευθύνη που μας αναλογεί όχι μόνο στο εσωτερικό περιβάλλον αλλά και απέναντι στο κοινωνικό σύνολο και το φυσικό περιβάλλον, ενσωματώνοντας την εταιρική κοινωνική ευθύνη στις δραστηριότητες μας.

Στηρίζουμε με χορηγίες αθλητές & ομάδες και συμμετέχουμε σε αθλητικές διοργανώσεις προσφέροντας τα προϊόντα μας.

Στο πλαίσιο του περιβάλλοντος, ανακυκλώνουμε τα οργανικά κατάλοιπα της παραγωγής μας και συντελούμε στην παραγωγή εδαφοβελτιωτικών προϊόντων εμπλουτίζοντας το φυσικό περιβάλλον.

Ακόμη, στηρίζουμε τα τελευταία χρόνια με τα προϊόντα μας το bloode-e, μία εθελοντική μη κερδοσκοπική εταιρεία που έχει στόχο μέσα από εκπαίδευση, ενημέρωση και διοργάνωση εθελοντικών αιμοδοσιών, την κάλυψη της ανάγκης για αίμα.

Φέτος, είμαι περήφανος γιατί στηρίζουμε επικοινωνιακά και οικονομικά το ΕΜΕΙΣ, τη μη κερδοσκοπική Επιστημονική Μαστολογική Εταιρεία, που στηρίζει και παρέχει θεραπεία σε γυναίκες που πάσχουν από καρκίνο του μαστού.

bfresh_production_4.jpg?mtime=20180213143142#asset:77445

Το 2015 η bfresh ξεπέρασε τα ελληνικά σύνορα αποκτώντας παρουσία σε Γερμανία και Κύπρο. Πείτε μας λίγα λόγια για αυτήν την επιτυχία. Γιατί συγκεκριμένα αυτές οι αγορές του εξωτερικού;

Για εμάς το bfresh είναι ένα προϊόν αρκετά ανταγωνιστικό για επέκταση σε νέες αγορές του εξωτερικού, γεγονός που ενισχύεται από τη θετική ανταπόκριση που λαμβάνουμε, με τη συμμετοχή μας σε μεγάλες εκθέσεις τροφίμων και ποτών της Ευρώπης.

Από το 2015 το bfresh βρίσκεται στα καλύτερα σημεία στην αγορά HORECA, όχι μόνο της Ελλάδας αλλά και της Κύπρου και της Γερμανίας. Συγκεκριμένα η κυπριακή αγορά, για εμάς είναι συνέχεια της ελληνικής, οπότε και το πρώτο φυσικό βήμα. Η γερμανική αγορά είναι σημαντικός στόχος, όχι μόνο λόγω μεγέθους αλλά και επιρροής στις διατροφικές τάσεις. Είμαστε στα πρώτα μας βήματα, ωστόσο υπάρχει έντονη τάση στην Ευρώπη προς τα ποιοτικά, βιολογικά και χειροποίητα προϊόντα.

bfresh_products.jpg?mtime=20180213143258#asset:77446

Ποιες είναι οι μεγαλύτερες δυσκολίες που αντιμετωπίσατε/αντιμετωπίζετε στις εξαγωγές σας; Ποια προϊόντα σας έχουν μεγαλύτερη ζήτηση στο εξωτερικό; Έχετε στόχο να επεκταθείτε και σε άλλες αγορές του εξωτερικού;

Στην αγορά των μη αλκοολούχων ποτών, όπου κυριαρχούν μεγάλοι παίκτες όπως πολυεθνικές εταιρείες, ο ανταγωνισμός είναι εξαιρετικά υψηλός. Η μεγάλη πρόκληση είναι να βρεις τους κατάλληλους συνεργάτες που θα πιστέψουν, θα ενστερνιστούν και θα επενδύσουν στο προϊόν σου. Η εξαιρετική ποιότητα και το πρωτοποριακό packaging του bfresh spitiko, βρίσκει όλο και μεγαλύτερη ανταπόκριση. Τη μεγαλύτερη ζήτηση στο εξωτερικό έχει η βιολογική σειρά bfresh λεμονάδα με αγαύη και τσίλι. Ο στόχος μας είναι να επεκταθούμε σε νέες αγορές και κυρίως στην αγορά του Αραβικού κόλπου.

Τι συμβουλές έχετε να δώσετε σε όσους θέλουν να πραγματοποιήσουν εξαγωγές αντίστοιχων προϊόντων στις εν λόγω χώρες;

Τα σημαντικότερα στοιχεία που θα πρέπει να ληφθούν υπόψη είναι: Ποιοτικό προϊόν, ελκυστικό packaging, αξιοπιστία, επιμονή και όρεξη για δράση.

Τι σημαίνει για εσάς «Καλός Επιχειρηματίας»;

Καλός επιχειρηματίας για μένα σημαίνει ηθικές πρακτικές, σεβασμός στον πελάτη και στους ανθρώπους που συνδέονται με την επιχείρηση σου.

basilhs

basilhs2

basilhs3

Τελευταία Νέα

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις