ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Κέλλυ Βρανάκη: Μπορεί να εκτοξεύσει τα κέρδη σου!

Κέλλυ Βρανάκη: Μπορεί να εκτοξεύσει τα κέρδη σου!
Newsroom

Newsroom

Η Κέλλυ Βρανάκη είναι Φιλόλογος, Δημοσιογράφος και “γκουρού” των social media και του digital marketing! Τo όνομα της συνώνυμο της επιτυχίας. Σήμερα συνεργάζεται στο κομμάτι της διαδικτυακής παρουσίας τους, με πολλές μεγάλες επιχειρήσεις, μαζί με τις οποίες κερδίζουν καθημερινά νέους στόχους. Με σκληρή δουλειά, συνεχόμενη επιμόρφωση και γνωρίζοντας καλά πως το διαδίκτυο είναι κάτι που συνεχώς αλλάζει, καταφέρνει να είναι πάντα έτοιμη μπροστά στις αλλαγές που έρχονται.

Έχουμε να μάθουμε πολλά από την Κέλλυ Βρανάκη. Ας δούμε όσα μας μετέφερε μιλώντας αποκλειστικά στο Volonakinews.gr.

Κέλλυ, είσαι Δημοσιογράφος, με σπουδές στην Φιλοσοφική και στην Δημοσιογραφία και ειδίκευση στα social media και στο digital marketing. Θες να μου πεις, αν και πιστεύω ότι καταλαβαίνω πως σκέφτηκες, πως ακριβώς συνδυάζονται όλα αυτά, στο πραγματικό πετυχημένο σου αποτέλεσμα ως επαγγελματία;  

Η φιλοσοφική ήταν η αφετηρία μου, ώστε να αποκτήσω σωστό λόγο, πιστεύω ότι αν δεν ξέρεις να μιλάς και να γράφεις σωστά δεν ξέρεις να σκέφτεσαι και σωστά.Παρόλα αυτά το όνειρο μου ήταν πάντα να γίνω δημοσιογράφος και μετέπειτα να ασχοληθώ με τις εξελίξεις στην τεχνολογία και το digital κομμάτι. Έτσι το πρώτο πράγμα που έκανα μόλις ολοκλήρωσα τις σπουδές μου ήταν να γραφτώ στην σχολή δημοσιογραφίας, και κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα!

Ξέρεις τι μου έκανε εντύπωση σ εσένα; Το γεγονός ότι επαγγελματικά τα social media και ειδικότερα το digital marketing μπήκε στη ζωή σου όχι πρόσφατα, αλλά εδώ και κάμποσα χρόνια, όταν όλοι ακόμα δεν είχαν καταλάβει τις ραγδαίες αλλαγές που έρχονται και το πόσο σημαντικές θα είναι, για την εξέλιξη κάθε επαγγελματία και επιχείρησης. Πως κατάφερες να είσαι εκεί, την στιγμή που ένας νέος κόσμος γεννιόταν; 

Ήμουν την σωστή στιγμή στο σωστό σημείο. Όταν αποφοίτησα από την σχολή δημοσιογραφιας και έχοντας ολοκληρώσει την πρακτική μου, κατάλαβα γρήγορα πως τα πράγματα αλλάζουν και ήμουν πάνω σε αυτή την αλλαγή οπότε και αποφάσισα να την ακολουθήσω. Δεν ήταν εύκολος δρόμος, έπρεπε να ξενυχτίσω πολύ για να μάθω πράγματα από την αρχή και να δουλέψω σκληρά και ανταγωνιστώ έμπειρους επαγγελματίες του χώρου. 


Με θυμώνει, όχι ανταγωνιστικά, αλλά στο πλαίσιο της ημιμάθειας, που ξαφνικά το τελευταίο χρόνο-που το digital marketing έχουν αντιληφθεί όλοι πλέον πόσο σημαντικό ρόλο παίζει την επαγγελματική εξέλιξη- έχουν εμφανιστεί πολλοί άνθρωποι χωρίς ειδικές γνώσεις που παρουσιάζονται ως ειδήμονες, χωρίς τις δικές σου σπουδές, μετεκπαιδεύσεις και συνεχόμενη επαφή με τη γνώση και παίρνουν στο λαιμό τους επιχειρηματίες και επιχειρήσεις. Πως νιώθεις εσύ γι αυτό;

Είναι φαινόμενο της εποχής να εμφανίζονται παιδιά που αναλαμβάνουν επιχειρήσεις χωρίς να έχουν καν τις βασικές γνώσεις.Αυτό συμβαίνει λόγο ημιμάθειας του αντικειμένου, πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι η προσωπική χρήση λογαριασμών, δεν έχει καμιά σχέση με την επαγγελματική χρήση και ότι επειδή κάποιος έχει 20k followers δεν γίνεται αυτομάτως social media manager. Όπως και εγώ δεν δίνω νομικές συμβουλές επειδή βλέπω Suits. 


Ποιά η γνώμη σου για τους influncer και πως πιστεύεις ότι ο ρόλος τους μπορεί ν αλλάξει μέσα στα επόμενα χρόνια με τις αλλαγές που ήδη έχουν αρχίσει πάλι στο χώρο του διαδικτυακού marketing; 

Όλοι πια είναι influencer κατα κάποιον τρόπο, σωστά;Κοίτα,  πέρα από την πλάκα γύρω από τους influncer, πρόκειται όχι για μια τάση πια άλλα για marketing στρατηγική. Αν συνεργαστείς με τους σωστούς influncer με πλάνο, τότε είναι σίγουρο πως θα έχεις πολύ καλά αποτελέσματα. Πάνω σε αυτό κράτα και κάτι, στο μέλλον πιστεύω ότι θα μας απασχολήσουν πολύ και οι microinfluencer.



Κέλλυ, επειδή στο Volonakinews, μας διαβάζουν πάρα πολλοί επιχειρηματίες και επειδή είσαι μια επαγγελματίας που μπορείς να εκτοξεύσεις τα κέρδη τους και να δώσεις προοπτική στο επιχειρηματικό τους μέλλον, θέλω να μας πεις, τι πρέπει να προσέχουν επιλέγοντας το πρόσωπο που θ αναλάβει την social media παρουσία τους και το digital marketing γενικότερα…  

Η πιο εύστοχη και πρακτική “συμβουλή” που μπορώ να τους δώσω είναι να μην λειτουργούν αποσπασματικά κάνοντας μια κίνηση εδώ και μια εκεί. Καλύτερα να μην έχουν καθόλου παρουσία στα Social Media και στο digital γενικότερα, παρά να κάνουν λάθη. Και  πάνω από όλα να εμπιστεύονται επαγγελματίες και να δημιουργούν στρατηγική πάνω στο δικό τους προϊών η υπηρεσία, χωρίς να αντιγράφουν τους άλλους.

Ακολούθησε την στα social media:

Instagram:
https://www.instagram.com/story_kelling/?hl=en

Facebook:
https://www.facebook.com/kelly.vranaki.1

Τελευταία Νέα

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις