Λάβαμε τη παρακάτω καταγγελία αναγνώστη-επαγγελματία και τη δημοσιεύουμε ακριβώς όπως έφτασε σ εμάς:
“Βολονάκι, όλοι πελάτες μιλούν σ εσένα. Κάποιοι έχουν δίκιο, κάποιοι άδικο, όπως και να έχει οι καταγγελίες πολλές φορές βοηθούν και εμάς να καταλάβουμε λάθη και άλλες πάλι μας κάνουν και γελάμε. Ας ακουστεί όμως επιτέλους και ένας επαγγελματίας. Πριν λίγες ημέρες σκανε πάνω από 30 άτομα στο μαγαζί. Καθημερινή. Εκδρομή προσκηνυματική όπως μου είπαν. Όταν δε το περιμένεις και και δεν είσαι καν προετοιμασμένος, δε σ έχουν ενημερώσει ή δεν είναι μέρα που ξέρεις ότι μπορεί να σου τύχει οι καθυστερήσεις είναι λογικές, πάντα σε λογικά πλαίσια. Ενώ σκάνε όλοι μαζί, αρχίζουν και φωνάζουν, κάνουν παρατηρήσεις και μιλούν άσχημα στο προσωπικό. Καμία κατανόηση, λες και είχαμε ραντεβού και δεν ήμασταν προετοιμασμένοι. Να μπαίνουμε και στη θέση του άλλου. Συγνώμη, πελάτες, αλλά τέτοιους πελάτες πρέπει να σας πετάμε έξω!”