Λάβαμε τη παρακάτω καταγγελία αναγνώστη και τη δημοσιεύουμε όπως ακριβώς έφτασε σ εμάς:
“Γειά σας και καλό καλοκαίρι σε όλους εσάς αλλά και στους φίλους Βολιώτες. Πήγαμε για μπάνιο χθες το πρωί αφού δε δουλεύαμε και καταλήξαμε αντί να ξεκουραστούμε να εκνευριστούμε. Θέλω να στείλω το μήνυμά μου στην ιδιοκτησία ενός μαγαζιού αλλά κυρίως στο ανάγωγο προσωπικό του. Πάμε να κάτσουμε σε άδειες ξαπλώστρες και μας σηκώνουν λέγοντας μας πως είναι rezerve!!! Ε δε πάμε καλά! Για μπάνιο ήρθαμε φίλε μου, όχι για μπουκάλι στα μπουζούκια. Πάμε καθόμαστε αλλού και πάλι μας σηκώνουν. Εκνευρίστηκα και ξεκίνησε έντονος διάλογος με τον ανάγωγο σερβιτόρο. Από πότε υπάρχουν rezerve ξαπλώστρες; Δηλαδή τι παίρνεις τηλέφωνο και κάνεις κράτηση, όπως για να κλείσεις τραπέζι στα μπουζούκια; Από πότε; Όταν ρώτησα πως μπορώ εγώ να κλείσω Rezerve ξαπλώστρες απάντηση δε πήρα. Τα συμπεράσματα δικά σας. Πάντως εσύ ο ανάγωγος, μην ακούσω πάλι για rezerve θα σε δείρω, όπως θα έλεγε και ο γιος μου. Τόση κοροϊδία δεν αντέχετε”
(ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ)