ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Απάντηση σε καταγγελία: Φοβόσασταν να κάνετε παράπονο μη γίνετε ρεζίλι!

Απάντηση σε καταγγελία: Φοβόσασταν να κάνετε παράπονο μη γίνετε ρεζίλι!

Δώρα Μιχαήλ

Λάβαμε τη παρακάτω απάντηση αναγνώστη, σε καταγγελία που δημοσιεύθηκε την Τρίτη υπό τον τίτλο: “Μας τάισαν όλα τα σάπια” και επειδή μας ζητήθηκε να δημοσιευθεί, την δημοσιεύουμε ακριβώς όπως έφτασε σ εμάς:

“Αν πιστεύατε ως καταναλωτής οτι ήταν σάπια όλα να παίρνατε τηλέφωνο τον ΕΦΕΤ, την Τουριστική αστυνομία και το υγειονομικό! Παράπονο στην επιχείρηση δεν κάνατε γιατι φοβόσασταν μη γινετε παντελώς ρεζίλι μπροστα στην παρέα σας αλλά και στους φίλους σας που προσπάθησαν να ” δικαιολογήσουν ” την δυσαρέσκειά σας. Παράπονα για ενα προϊόν ή μια υπηρεσία που δεν πληρεί τις απαιτήσεις μας πάντα πρεπει να επισημανθούν στην εκάστοτε επιχείρηση για να λαβει γνώση ο ιδιοκτήτης ή η διεύθυνση για να προβεί στις απαραίτητες ενεργειες εξυπηρετησης του πελάτη.
Και να σημειώσω, εαν ειναι γνωστό τσιπουραδικο του Βολου λογικα το ψυγείο του τακτικά θα ανανεωνεται και δεν θα έχει λόγο να σας σερβίρει σάπια..

Καλή σαρακωστή σε όλους, με υγεία και λιγότερη ανώνυμη κακεντρέχεια .
ΥΓ. Μη θεωρίσετε οτι ειμαι ιδιοκτήτης τσιπουράδικου….
Αλέξανδρος Χ.”

(ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ)

Τελευταία Νέα

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις