Μετά τις εταιρείες μόδας Tom Ford και Clinique, η Chanel έρχεται και αυτή να δημιουργήσει μία σειρά καλλυντικών αποκλειστικά για άντρες. Η εταιρεία έχει «ανεβάσει» αντρικά ρούχα στην πασαρέλα της στο παρελθόν, ωστόσο η σειρά «Boy de Chanel» είναι η πρώτη που στοχεύει στο αντρικό εμπορικό κοινό και εκτός των προϊόντων μακιγιάζ – υγρό μέικ απ σε τέσσερεις αποχρώσεις, ματ ενυδατικό χειλιών και μολύβι φρυδιών σε τέσσερα διαφορετικά χρώματα – περιλαμβάνει τσάντες και ένα άρωμα. Ανακοίνωση της εταιρείας για την σειρά, της οποίας το όνομα αποτελεί φόρο τιμής στον αθλητή έφιππου πόλο Μπόι Καπέλ που υπήρξε εραστής και πηγή έμπνευσης της Κοκό Σανέλ, ανέφερε: «Ακριβώς όπως η Γκαμπριέλ Σανέλ δανείστηκε στοιχεία της αντρικής ντουλάπας για να ντύσει τις γυναίκες, έτσι τώρα η Chanel εμπνέεται από τον κόσμο των γυναικών για να γράψει το λεξιλόγιο μίας νέας προσωπικής αισθητικής για τους άντρες. Στις γραμμές, τα χρώματα, τις συμπεριφορές, τις χειρονομίες… δεν υπάρχει καμία απολύτως θηλυκή ή αρσενική προδιάθεση: Το στιλ ορίζει το πρόσωπο που θέλουμε να είμαστε. Με την δημιουργία της «Boy de Chanel», της πρώτης της σειράς καλλυντικών για άντρες, η Chanel επιβεβαιώνει τους συνεχώς μεταβαλλόμενους κώδικες ενός σταθερού οράματος: Η ομορφιά δεν έχει να κάνει με το φύλο, αλλά με το στιλ». Η «Boy de Chanel» θα κάνει την πρεμιέρα της την 1η Σεπτεμβρίου στη Νότια Κορέα, ενώ θα είναι διαθέσιμη στον υπόλοιπο κόσμο διαδικτυακά από τον Νοέμβρη και στις μπουτίκ της από τον Ιανουάριο του ερχόμενου έτους.