Δούλεψε στα Lidl- Αναλυτικά:
Στο χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl, είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για το λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.
Τα καθήκοντά σας
- Αναλαμβάνετε τη διαχείριση του κατ/τος, αναπληρώνοντας τον/την Διευθυντή-τρια και Υποδιευθυντή-τρια κατ/τος
- Μεριμνάτε για την εύρυθμη λειτουργία του κατ/τος και την επίτευξη των στόχων
- Είστε υπεύθυνος-η για την άψογη εξυπηρέτηση των πελατών
- Φροντίζετε για τη διαθεσιμότητα, την παρουσίαση και τη φρεσκάδα των προϊόντων στο κατ/μα
- Ασχολείστε με τη χρηματοοικονομική διαχείριση του κατ/τος
Το προφίλ σας
- Είστε απόφοιτος-η επαγγελματικής σχολής ή ανώτερης εκπαίδευσης Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικών, Λογιστικής ή Θετικών Επιστημών
- Ιδανικά, διαθέτετε εμπειρία σε θέση ευθύνης στο χώρο του εμπορίου
- Είστε εξοικειωμένοι με τη χρήση τεχνολογικών μέσων και Η/Υ
- Έχετε ευχάριστη προσωπικότητα και αποτελείτε πρότυπο ευγένειας για τους συνεργάτες σας
- Ανταποκρίνεστε στις προκλήσεις και εργάζεστε υπεύθυνα και αποτελεσματικά
- Σας διακρίνουν ομαδικό πνεύμα, ικανότητα διοίκησης, επικοινωνίας και παρακίνησης προσωπικού
Τι προσφέρουμε
- Έχετε την ευκαιρία να εξελιχθείτε, αναλαμβάνοντας σταδιακά έναν πιο ενεργό ρόλο
- Οι αποδοχές σας ξεκινούν από 530€ μικτά το μήνα για 4ωρη απασχόληση, που προσαρμόζεται με τυχόν επιδόματα
- Αμείβεστε για κάθε λεπτό υπερωρίας
- Λαμβάνετε επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση
- Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον
- Ακολουθείτε 3μηνο πρόγραμμα εκπαίδευσης, με συνεχή υποστήριξη και όλα τα εφόδια για να αναλάβετε τη νέα σας θέση
Κάνε αίτηση εδώ:
https://kariera.lidl.gr/el/index.htm
Flying Tiger Copenhagen ψάχνει πωλητές
Η Flying Tiger Copenhagen σε συνέχεια της ανάπτυξης της παγκοσμίως είναι η πλέον αναγνωρισμένη και αγαπημένη αλυσίδα καταστημάτων στην Ελλάδα. Η καινοτομία και η μοναδικότητα των προϊόντων της σε συνδυασμό με το νεανικό περιβάλλον στα καταστήματα της δημιουργούν μια ξεχωριστή αγοραστική εμπειρία σε κάθε πελάτη.
Στο πλαίσιο της ανάπτυξής της αναζητεί Πωλητές μερικής και πλήρους απασχόλησης για το κατάστημα της στο Βόλο.
Αν σε διακρίνει ο ενθουσιασμός, η δημιουργική σκέψη και το χαμόγελο τότε μπορείς να γίνεις μέλος της Tiger ομάδας. Το Σκανδιναβικό μοντέλο και το ευχάριστο περιβάλλον εργασίας είναι αυτά που κάνουν την εργασία στα Tiger την ιδανική επιλογή για θετικούς και φιλόδοξους ανθρώπους.
Περιγραφή θέσης εργασίας
- Εξυπηρέτηση πελατών, πάντα με χαμόγελο
- Υπευθυνότητα στην χρήση ταμείου
- Ικανότητα, διάθεση και δημιουργική σκέψη στην πώληση
- Οργάνωση και διαχείριση αποθήκης καταστήματος λιανικής
- Συνέπεια στην συντήρηση του Tiger Concept
Γνώσεις/ Ικανότητες
- Εμπειρία στη χρήση ταμείου
- Καλή γνώση Η/Υ, Word, Excel και ERP λογισμικό σύστημα
- Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
- Επιθυμητή είναι προϋπηρεσία σε αντίστοιχο κλάδο, καταστημάτων λιανικής πώλησης
- Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ευγένεια, το χαμόγελο και η διάθεση για εξυπηρέτηση
- Πνεύμα συνεργασίας με την εταιρεία και τους συναδέλφους
- Ευχέρεια ανάγνωσης στατιστικών στοιχείων
Προσφέρεται
- Συνεχής εκπαίδευση
- Προοπτική εξέλιξης σε μια δυναμικά αναπτυσσόμενη πολυεθνική εταιρεία
Οι υποψήφιοι μπορούν να στείλουν το βιογραφικό τους στο [Για αποστολή τoυ βιογραφικού σας κάντε κλικ εδώ]
Μπορείτε να ενημερωθείτε σχετικά με την πολιτική απορρήτου που αφορά τους υποψήφιους εργαζόμενους στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://corporate.flyingtiger.com/legal-GR01
Θα δούλευες στην παραγωγή καφέ; Δούλεψε στο
Coffee dose!
Κάνε αίτηση εδώ:
https://gr.indeed.com/viewjob?cmp=Coffee-dose&from=iaBackPress&jk=115e82536b72ac9a&t=%CE%A0%CF%89%CE%BB%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82&vjs=3
Υπεύθυνος Αποθήκης / Αποθηκάριος
Extreme Shop
Η εταιρία Extreme Shop η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο ένδυσης–υπόδησης επιθυμεί να προσλάβει Υπεύθυνο Αποθήκης / Αποθηκάριο στις εγκαταστάσεις της στο Βόλο για πλήρη απασχόληση.
Περιγραφή θέσης:
Υπεύθυνος για τη συνολικά εύρυθμη λειτουργία της αποθήκης
Οργάνωση και συντονισμός εργασιών των υπηρεσιών logistics (παραλαβές, παραγγελίες, αποθήκευση, διανομή, επιστροφές)
Οργάνωση διαδικασιών προμηθειών και διαχείριση των αποθεμάτων μέσω του ERP προγράμματος
Φόρτωση / εκφόρτωση εμπορευμάτων
Απαραίτητα προσόντα:
Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών σε αντίστοιχη θέση
Πολύ καλή γνώση εφαρμογών ERP και Microsoft Office
Πολύ καλή γνώση αγγλικών
Εργατικότητα και ομαδικό πνεύμα
Αποτελεσματικότητα
Δίπλωμα ΙΧ
Παροχές:
Σταθερός μισθός & νόμιμες αποδοχές.
Είδος Εργασίας: Πλήρης απασχόληση
Τέλος, ακόμα μια αγγελία εργασίας…
Ζητείται νεαρός για νυχτερινή εργασία σε κατάστημα take away. Αποστείλατε βιογραφικό στο: [email protected]Διαβάστε περισσότερα στο: https://www.taxydromos.gr/Aggelies/340727-zhteitai.html