Από την Κέλλυ Βρανάκη
Διαδικτυακά «ατοπήματα» που είναι σε θέση μέχρι και να καταστρέψουν τη φήμη των επιχειρηματιών – Δείτε τις τρεις «εγκληματικές» κατηγορίες
Πόσες επιχειρήσεις δεν έχουν social media στη δύση του 2019; H απάντηση είναι «ελάχιστες». Ποιες, όμως, από αυτές τα διαχειρίζονται σωστά, χωρίς να πέφτουν σε «ατοπήματα»; Η απάντηση είναι η ίδια. Το θέμα είναι πως όσο μικρά κι αν μοιάζουν αυτά τα αναρτώμενα «ατοπήματα» στα κοινωνικά δίκτυα, είναι σε θέση να καταστρέψουν τη φήμη των επιχειρηματιών. Ας δούμε τις τρεις «εγκληματικές» κατηγορίες περιεχομένου που δεν πρέπει ΠΟΤΕ να διαμοιράσουν οι επιχειρήσεις στα κανάλια επικοινωνίας τους:
1] ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ: Πρέπει πάντα να έχουμε στο μυαλό μας ότι άλλο επαγγελματικό και άλλο προσωπικό προφίλ. Η πολιτική και η θρησκεία είναι δύο τομείς οι οποίοι διαφέρουν από άνθρωπο σε άνθρωπο, που δεν ενδιαφέρουν τους ακολούθους, ενώ μία παρεξηγήσιμη πολιτική ή θρησκευτική τοποθέτηση δεν αποκλείεται να αποδειχτεί επιχειρηματικά καταστροφική.
2] ΔΕΝ ΠΟΣΤΑΡΟΥΜΕ «ΜΙΖΕΡΙΑ»: Όλοι οι άνθρωποι θέλουν να βλέπουν την ευτυχία και να οραματίζονται ότι θα γίνει δική τους. Θέλουν να στραφούν σε κάτι που θα τους κάνει να ξεχαστούν και θα τους ωφελήσει στη ζωή τους. Αν όμως μία επιχείρηση τους υπενθυμίζει καθ’ οιονδήποτε τρόπο την άσχημη πλευρά της καθημερινότητας, και πόσω μάλλον μέσω των social media, προφανώς και θα τους κάνει να στραφούν αλλού.
3] SPAMMING ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΙΚΗΣ ΠΤΩΣΕΩΣ: Μία επιχείρηση προφανώς και πρέπει να έχει συχνή παρουσία στα social media, χωρίς όμως υπερβολές. Στο Facebook και στο Instagram η συχνότητα είναι καλό να μην υπερβαίνει το ένα post τη μέρα, καθώς αυτό είναι και το όριο για τους πιο πολλούς χρήστες. Βέβαια, ως προς το περιεχόμενο, πρέπει κάθε επιχείρηση να βρει τις πιο αποτελεσματικές πρακτικές όταν δημοσιεύει και να μη διστάζει να τις ακολουθεί. Όταν οι δημοσιεύσεις δείχνουν ότι έχει έμπνευση, τότε θα καταφέρει η επιχείρηση να εμπνεύσει ένα ολόκληρο κοινό πίσω της.