Έχει ιδιαίτερη γεύση. Αποτελεί μια από τις κυριότερες βάσεις για την παρασκευή εντυπωσιακών κοκτέιλ. Κατέχει ένα σημαντικό ποσοστό στην παγκόσμια αγορά αλκοολούχων ποτών. Ο λόγος για το τζιν, ένα ποτό με ρίζες από τη Δυτική Ευρώπη και μακρά παράδοση ήδη από τον Μεσαίωνα όταν το χρησιμοποιούσαν ως φάρμακο. Και παρά το γεγονός ότι η αγορά του τζιν είναι πλημμυρισμένη με εξαιρετικές ετικέτες, τρεις τολμηρές γυναίκες, σαν άλλες τρεις χάριτες, δεν δίστασαν να διεκδικήσουν μερίδιο στην αγορά αυτή παράγοντας και παρουσιάζοντας το δικό τους ξεχωριστό ελληνικό τζιν με βότανα από την ελληνική γη, το Grace Gin.
To Grace Gin είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας δυο εταιριών, της ποτοποιίας Άβαντες και της LKC premium drinks. Δυο οικογενειακές επιχειρήσεις που μοιράζονται τις ίδιες αξίες και το ίδιο πάθος και μεράκι για δημιουργία καινοτόμων ελληνικών προϊόντων. Δυο αδερφές δεύτερη γενιά ποτοποιών η Κατερίνα και η Χαρά Κατσού και δυο επιχειρηματίες η Λίλα Δημοπούλου και ο John Cowden με διεθνή εμπειρία στον χώρο των αλκοολούχων και τεράστια αγάπη για την Ελλάδα και τα προϊόντα της και φυσικά με πολύ διάθεση να επενδύσουν στην δημιουργία καινοτόμων /διαφορετικών ποτών.
Πενήντα διαφορετικά βότανα μπήκαν στο τραπέζι και μετά από μήνες δοκιμών κατέληξαν στην μαγική συνταγή που αποτελείται από 13 βοτανικά στοιχεία με άρχοντα τον κρίταμο που δένει μοναδικά με το juniper ή αλλιώς τον άρκευθο στα ελληνικά που είναι το βασικό συστατικό του τζιν.
Το Grace Gin είναι ένα κλασσικό London Dry με πολύπλοκα αρώματα της Ελληνικής γης και πολύ έντονη, ευχάριστη επίγευση που το καθιστούν από τα λίγα τζιν που μπορούν να καταναλωθούν και σκέτα.
Το λανσάρισμα του Grace Gin στην αγορά έγινε τον Μάρτιο του 2017, ένα χρόνο μετά την γέννηση της αρχικής ιδέας και παρ’ ότι μετρά μόνο λίγους μήνες ζωής έχει τύχει ενθουσιώδους υποδοχής από το καταναλωτικό κοινό που αρχίζει και το ζητάει πλέον επώνυμα. Ωστόσο, η προσπάθεια για την εδραίωσή του στην αγορά ως ένα ποτό με καθαρά ελληνική ταυτότητα είναι αδιάκοπη.
«Στόχος μας είναι να εδραιωθεί η αρχική επιτυχία του Grace, να εξαπλωθεί, να γίνει κομμάτι της Ελλάδας μας, της κουλτούρας μας γιατί είναι ένα ελληνικό προϊόν με ελληνική ταυτότητα. Θέλουμε να είναι η μαμά των Grace για μια οικογένεια προϊόντων που θα ακολουθήσουν» δηλώνει στον Αθήνα 9.84 η Λίλα Δημοπούλου. «Έχουμε πάρα πολλά σχέδια. Αλλά δεν βιαζόμαστε. Αυτό το δείξαμε και με το Grace. Kάναμε ένα χρόνο υπομονή κι έρευνα που εκτιμούμε ότι βγάλαμε κάτι καλό. Η δέσμευσή μας, ωστόσο, είναι ότι θα παράγουμε, θα προωθούμε και θα επικεντρωνόμαστε σε ποιοτικά προϊόντα» συμπληρώνει η κ. Δημοπούλου.