Με σειρά προσφορών καταστήματα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, αλλά και άλλων διαρκών αγαθών, τα e-shop αλυσίδων και μεμονωμένων καταστημάτων προσπαθούν να «ξεκλειδώσουν» την τσέπη του καταναλωτή και να διασφαλίσουν όρους βιωσιμότητας για τις επιχειρήσεις στο πλαίσιο των οποίων λειτουργούν.
Παράλληλα προσπαθούν να «καθαρίσουν» τις αποθήκες τους για διασφάλιση ρευστότητας, καθώς υπάρχουν εκκρεμότητες για πληρωμές, ενώ είναι άγνωστη και η επόμενη μέρα για την αγοραστική δύναμη των πολιτών. Βέβαια παρά την προσπάθεια, οι τζίροι είναι πεσμένοι καθώς τα αγαθά δεν είναι πρώτης ανάγκης. Αυτό εύκολα το διαπιστώνει κανείς σε περιπτώσεις που οι εκπτώσεις ξεπερνούν και το 57%.
Αυτή η τακτική αναμένεται να ενταθεί το επόμενο χρονικό διάστημα, καθώς το λουκέτο στα καταστήματα θα συνεχίσει για εβδομάδες ακόμη.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του GR.EC.A. 9 στις 10 επιχειρήσεις, έχουν ήδη επηρεαστεί από την πανδημία, ενώ για το 84% των επιχειρήσεων οι σημαντικότερες επιπτώσεις, που αναμένουν από την πανδημία στην επιχείρησή τους για το 2020, είναι η μείωση των πωλήσεων. Το 67% του δείγματος ανέφερε τη μείωση της ζήτησης, ενώ το 64% προβλήματα χρηματοδότησης – ρευστότητας.