Χρησιμοποιώ πάρα πολύ συχνά το Υπεραστικό Κτελ Μαγνησίας. Επίσης το θεωρώ, ένα από τα καλύτερα ΚΤΕΛ στην χώρα και τρέφω μεγάλη εκτίμηση για τον Πρόεδρο του Δημήτρη Κολυνδρίνη, που πραγματικά κάνει εξαιρετική δουλειά εδώ και χρόνια.
Το ΚΤΕΛ μας είναι πάντα καθαρό, όπως και τα οχήματα, ενώ οι οδηγοί ευγενέστατοι και εξυπηρετικοί.
Ήθελα να αναφέρω τα παρακάτω καιρό τώρα, αλλά λόγω όλων των παραπάνω, δεν έγραψα ποτέ τίποτα.
Εκτιμώντας την προσπάθεια που γίνεται και το πόσες οικογένειες ζουν από το Υπεραστικό ΚΤΕΛ. Δεν ήθελα σε καμία περίπτωση να αμαυρώσω στο ελάχιστο την δουλειά που γίνεται.
Ωστόσο μετά από έζησα το Σάββατο εκεί, μαζί με πολλούς άλλους ανθρώπους, θεωρώ ότι πρέπει να μιλήσω και να χρησιμοποιήσω το δημόσιο βήμα που έχω, όχι για να θίξω την διοίκηση, αλλά για να συμβάλλω στο να γίνουν ακόμα καλύτερα τα ΚΤΕΛ μας.
Βγάζω πάντα ηλεκτρονικό εισιτήριο. Και πάντα αναρωτιόμουν για ποιόν λόγο, να πρέπει να βρεθώ στα ταμεία για να το εκτυπώσω, εν ετει 2024….
Έχει τύχει λόγω κίνησης στην Αθήνα να φτάσω δευτερόλεπτα πριν στο λεωφορείο και ο κύριος έξω από το λεωφορείο, μου απάντησε πως “Ας μην αργούσες, πρέπει να το εκτυπώσεις, δεν μπορώ να το δεχτώ από το κινητό”. Ο οδηγός με αναγνώρισε, μου μίλησε, του είπα τι συμβαίνει και αν προλαβαίνω και μου είπε πως θα με περιμένει για να εκτυπώσω το εισιτήριο.
Αν είναι δυνατόν…..
Το Σάββατο έφτασαν στα ΚΤΕΛ 12:35 ενώ έφευγα 13:00. Έφτασα μπροστά στο ταμείο 13:02!!!!
Η ουρά ήταν ατέλειωτη, αφού φεύγαν και άλλα λεωφορεία την ίδια ώρα. Οι άνθρωποι που είχαν τηλεφωνικές κρατήσεις και έπρεπε να είναι μισή ώρα πριν εκεί, είχαν χάσει την κράτηση και ας ήταν στην ουρά και κάποιοι που ήταν πιο μπροστά στην ουρά, τους πήραν την θέση και ας μην είχαν κράτηση!!!!!!
Σε κάποια στιγμή ήταν 12:57 έφτανα στο ταμείο σιγά σιγά, είδα έναν κύριο που κατάλαβα ότι ήταν οδηγός να μπαίνει μέσα και να κοιτάει σαστισμένος. Τον φωνάζω και του εξηγώ τι συμβαίνει και μου απαντά: Σε ευχαριστώ που μου το είπες, δεν φεύγω αν δεν βγεις έξω. Είναι και άλλοι για Αθήνα στην ουρά;
Τι να του απαντούσα; Η ουρά έφτανε στο πεζοδρόμιο, μόνο που πήγαιναν οι πίσω από εμένα ήξερα.
Πήγαιναν Λάρισα τα παιδιά πίσω μου και όταν βγήκα στον διάδρομο για το λεωφορείο ενώ αυτοί ήταν ακόμα στο ταμείο, το λεωφορείο για Λάρισα ανακοίνωνε πως φεύγει…..
Μιλάμε για βιωσιμότητα, για περιβαλλοντική κρίση….και εμείς εκτυπώνουμε!!! Γιατί και αυτή είναι μια άλλη διάσταση του προβλήματος!!!!!!!
Αυτό με την εκτύπωση, θα πρέπει να τελειώνει. Γίνεται και σε άλλα ΚΤΕΛ, αλλά το δικό μας πάντα πρωτοπορεί και πιστεύω πως και σε αυτή την περίπτωση τα αντανακλαστικά του θα λειτουργήσουν άριστα.
Και κάτι ακόμα. Τα ΚΤΕΛ έχουν εικόνα από κρατήσεις και γνωρίζουν ποιες μέρες και ώρες θα επέλθει συνωστισμός. Αναρωτιέμαι, γιατί λειτουργούσε ένα μόνο ταμείο, όταν συνήθως, ακόμα και μέρες που φτάνω μόνη μου μπροστά στο ταμείο, λειτουργούν δύο!!!!