ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Mε 73 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και στον Βόλο, μιλά για όλους και για όλα!

Mε 73 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και στον Βόλο, μιλά για όλους και για όλα!

Newsroom

Ο Κωνσταντίνος Αντάρας, ιδρυτής και ιδιοκτήτης της Pizza Fan, μιλάει στον Χρήστο Κοτσακά για το γνωστό δίκτυο καταστημάτων πίτσας, την ελληνική αγορά και τα επόμενα βήματα της εταιρείας, που περιλαμβάνουν περαιτέρω επέκταση στο εξωτερικό.

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Μιλήστε μας για εσάς και για το πώς προέκυψε η ενασχόληση σας με τον χώρο της εστίασης και η δημιουργία της Pizza Fan.

Αφορμή για την ίδρυση της Pizza Fan, το 1996, πέραν της πεποίθησης ότι μπορούμε να προσφέρουμε ένα καλό προϊόν, ήταν και η γνώση ότι έλειπε ένα πελατοκεντρικό μοντέλο στον κλάδο.

Εκτός από τα καταστήματα, δημιουργήσαμε call center μέσω του οποίου δρομολογούνται, μέχρι και σήμερα, όλες οι παραγγελίες και αποστέλλονται στα καταστήματα. Κατ΄αυτόν τον τρόπο, είχαμε και έχουμε πλήρη επίγνωση των «customer satisfaction» και «quality control».

Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, η Pizza Fan, πολύ σύντομα, έγινε η αγαπημένη πίτσα στην Ελλάδα, καθώς μέσα από την καθημερινή επαφή με τον πελάτη έχουμε τη δυνατότητα να γνωρίζουμε τον βαθμό εξυπηρέτησης συγκριτικά με τις απαιτήσεις των πελατών.

Έχοντας αυτή την πολύτιμη γνώση, μπορέσαμε να προσεγγίσουμε καλύτερα τα ζητούμενα της ελληνικής αγοράς, βελτιώνοντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας με βάση τις απαιτήσεις των πελατών μας. Παράλληλα, καταφέραμε να ανταποκριθούμε στο ενδεδειγμένο «value for money» σύμφωνα με τα δεδομένα της αγοράς.

Πόσα καταστήματα διαθέτει σήμερα η αλυσίδα, πόσους πελάτες εξυπηρετεί και πόσες παραγγελίες πραγματοποιεί; Δώστε μας μια εικόνα για το μέγεθος της εταιρείας.

Αυτή τη στιγμή, η Pizza Fan απαρτίζεται από 73 καταστήματα στην Ελλάδα (51 στην Αττική και 22 στην επαρχία) και ένα κατάστημα στην Κύπρο, στη Λευκωσία.

Η εταιρεία εξυπηρετεί πάνω από 1.500.000 πελάτες τον χρόνο, με πάνω από 5.000.000 παραγγελίες.

Προέρχεστε από τον χώρο του marketing. Πώς σας βοήθησαν οι γνώσεις σας από τον συγκεκριμένο χώρο στην ανάπτυξη της Pizza Fan;

Σίγουρα η εμπειρία μου πάνω στο χώρο του marketing υπήρξε αρωγός σε όλο το φάσμα των ενεργειών marketing της Pizza Fan. Μου έδωσε τη δυνατότητα να δω μια ανάγκη που ήδη υπήρχε στην αγορά και να δημιουργήσω ένα brand που θα μπορούσε να ανταποκριθεί αποτελεσματικά σε αυτή την ανάγκη.

Ποια είναι η στρατηγική που ακολουθείτε για τον εμπλουτισμό του προϊοντικού καταλόγου; Πώς και με ποια κριτήρια γίνεται η επιλογή και ανάπτυξη ενός νέου προϊόντος;

Έχοντας ως κέντρο τον καταναλωτή, στόχος μας είναι να προσφέρουμε γευστική απόλαυση και αυτό το καταφέρνουμε με τη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων που διευρύνουν τους γευστικούς ορίζοντες του καταναλωτή αλλά παράλληλα ανταποκρίνονται και στις διατροφικές του συνήθειες.

Επιπλέον κριτήρια από τα παραπάνω για την ανάπτυξη ενός νέου προϊόντος, είναι, φυσικά, τόσο να ανταποκρίνεται στη φιλοσοφία μιας αλυσίδας πίτσας όσο και να πληροί τις υψηλές προδιαγραφές της εταιρείας μας.

Τίποτα από τα παραπάνω, βέβαια, δεν θα ήταν υλοποιήσιμο χωρίς την ομάδα της πειραματικής μας κουζίνας, η οποία απαρτίζεται από έμπειρα στελέχη της εταιρείας. Η ομάδα μας είναι σε διαρκή αναζήτηση νέων προϊόντων, λαμβάνοντας υπόψη τις απαιτήσεις των πελατών μας, ενώ παράλληλα αποζητά να ενημερώνεται για την επικαιρότητα με ταξίδια, συμμετέχοντας σε σεμινάρια αλλά και μεγάλες εκθέσεις του κλάδου στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό.

Χρησιμοποιείτε το σύστημα του franchising για να επεκτείνετε περαιτέρω τις δραστηριότητες σας. Τι προσφέρετε και ποιες είναι οι δικές σας απαιτήσεις από τον franchisee;

Κάθε επιχειρηματίας που αποφασίζει να ενταχθεί στην οικογένεια της Pizza Fan, εκπαιδεύεται στην τεχνογνωσία που έχουμε αναπτύξει με τη πολυετή πείρα μας στον κλάδο. Του παρέχεται από την εταιρεία συνεχής υποστήριξη και εκπαίδευση, τόσο στα προϊόντα μας όσο και στη λειτουργία του καταστήματος.

Απαίτησή μας από τους franchisee μας είναι να ταυτίζονται οι στόχοι τους με αυτούς της εταιρείας, να εργάζονται δηλαδή αδιάκοπα για να προσφέρουν σωστή εξυπηρέτηση και ποιοτικά προϊόντα που να ανταποκρίνονται στις προδιαγραφές μας.

Κάνετε χρήση διαφόρων καναλιών για τις παραγγελίες, ακόμη και του Viber. Ποια είναι τα πιο δημοφιλή, σε σύγκριση και με τους πελάτες που προτιμούν να έρθουν σε ένα κατάστημα;

Είναι ο ιστότοπος της εταιρείας, δηλαδή το pizzafan.gr, το mobile app, οι τηλεφωνικές παραγγελίες και η παραλαβή από το κατάστημα.

Την περασμένη χρονιά «μπήκατε» και στην αγορά της Κύπρου. Ποιες οι ομοιότητες και οι διαφορές που βλέπετε σε σύγκριση με την ελληνική;

Με δεδομένο ότι το ζητούμενο του καταναλωτή παραμένει το ίδιο, δηλαδή προϊόντα που να ανταποκρίνονται στις υψηλές γευστικές του απαιτήσεις και η Pizza Fan μπορεί να το προσφέρει αυτό, δεν θα έλεγα ότι έχουμε εντοπίσει μεγάλες διαφορές. Φυσικά, αξίζει να ειπωθεί ότι ο ανταγωνισμός στην Κύπρο, όπως και στην Ελλάδα, είναι μεγάλος, καθώς είμαστε αντιμέτωποι με μεγάλες αλυσίδες του κλάδου.

Ποια η γνώμη σας για τον κλάδο της εστίασης στην Ελλάδα; Υπάρχουν ευκαιρίες για νέους επιχειρηματίες; Τι θα πρέπει να προσέξει κάποιος που σκοπεύει να επιχειρήσει σε αυτόν;

Προκειμένου να πετύχει, θα πρέπει η ιδέα του να είναι πολύ καινοτόμα και να υπάρχει χώρος στην αγορά. Κατά νου θα πρέπει να έχει πάντα ότι ζητούμενο είναι η ποιότητα και η άριστη εξυπηρέτηση. Σίγουρα, ένας νέος επιχειρηματίας θα πρέπει να μελετήσει τον ανταγωνισμό που υπάρχει στον κλάδο και να λάβει υπόψη του όχι μόνο τις μεγάλες αλυσίδες αλλά και την πληθώρα συνοικιακών καταστημάτων τα οποία έχουν αναπτύξει το δικό τους πιστό κοινό.

Ποιοι είναι οι επόμενοι στόχοι για την Pizza Fan; Ποιο είναι το πλάνο για τα αμέσως επόμενα χρόνια;

Πρωταρχικός μας στόχος είναι η συνέπεια στην παροχή γευστικών απολαύσεων υψηλών προδιαγραφών στους πελάτες μας, την οποία διασφαλίζουμε μέσα από τη συνεχή βελτίωση των προϊόντων μας και την έρευνα για νέα προϊόντα.

Δευτερεύων στόχος είναι η ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων μας, τόσο στην Ελλάδα (Αττική και επαρχία) όσο και στο εξωτερικό. Δουλεύουμε πολύ αυτό τον καιρό πάνω στο κομμάτι αυτό, άμεσα θα ανοίξει το δεύτερο κατάστημα μας στη Κύπρο και επόμενες στάσεις έχουμε τη Βουλγαρία, τη Σερβία και τη Ρουμανία.

Τελευταία Νέα

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις