Σε επώνυμη καταγγελία προχώρησε πριν από λίγο μια Βολιώτισσα σύζυγος και μητέρα “θύμα” απερίγραπτης κακής συμπεριφοράς από ιδιοκτήτη βενζινάδικου της πόλης μας.
Φτάνοντας στο Βενζινάδικο χθες το απόγευμα (31/10), έβγαλε την κάρτα που είχε στο πίσω μέρος της θήκης του κινητού της, για να πληρώσει. Η κάρτα είχε απενεργοποιηθεί και δήλωνε πως υπάρχει σφάλμα. Ο ιδιοκτήτης του Βενζινάδικου, σύμφωνα με όσα η ίδια υποστηρίζει, άρχισε να φωνάζει πως είναι “κλέφτες και απατεώνες” και ζήτησε από την υπάλληλο της βάρδιας να καλέσει την αστυνομία. Να σημειωθεί πως στο σημείο βρίσκονταν και τα παιδιά της οικογένειας, τα οποία έγιναν μάρτυρες του περιστατικού.
Η γυναίκα, ζήτησε από τον ιδιοκτήτη, ενώ του εξηγούσε πως σίγουρα κάποιο σφάλμα έχει γίνει, να πάει στο σπίτι της, αφήνοντας εκεί τον άντρα και τα παιδιά της, για να φέρει χρήματα. Όμως αυτός συνέχισε τις κατηγορίες και τις φωνές, καλώντας την αστυνομία όπως προαναφέρθηκε. Άμεσα έφτασε εκεί το περιπολικό της απογευματινής βάρδιας.
Ο αστυνομικός που έφτασε στο σημείο, αντιλαμβανόμενος πόση ντροπή ένιωθε η οικογένεια και σε πόσο δύσκολη θέση είχαν έρθει μπροστά στα παιδιά τους, βλέποντας τον τρόπο που μίλησε και φέρθηκε ο ιδιοκτήτης του βενζινάδικου, έβγαλε και πλήρωσε αντί για την οικογένεια, ώστε να λήξει το θέμα εκεί.
Τόσο η γυναίκα, όσο και ο άντρας, πρωταγωνιστές του επεισοδίου, ζήτησαν από τον αστυνομικό το όνομα του και το τηλέφωνο του, για να του επιστρέψουν τα χρήματα.
Η απάντηση που πήραν ήταν η εξής: “Δώσε τα 20 ευρώ σε κάποιον που πεινάει και έχει ανάγκη.”
Και κάπως έτσι ο Βολιώτης αστυνομικός, νομίζω πως έβαλε τα γυαλιά σε όλους μας…
Άνθρωποι είμαστε και όλα μπορούν να μας συμβούν. Ας είμαστε προσεχτικοί, όχι όμως μόνιμα καχύποπτοι!