Λάβαμε τη παρακάτω καταγγελία αναγνώστη και τη δημοσιεύουμε όπως ακριβώς έφτασε σ εμάς:
“Γεια σας. Υπάλληλος σε καφέ. Πέρασε μια κυρία προχθές της έφτιαξα τον καφέ και άρχισε να με προσβάλει πριν καν δοκιμάσει. “Τι καφές είναι αυτός και δε ξέρετε να κάνετε καφέ και ο αφρός είναι περισσότερος από τον καφέ” και άλλα πολλά ενώ είχα ουρά 4-5 άτομα και ενώ δεν είχε καν κάτσει ο καφές. Της λεω θα σας φτιάξω άλλον. Δε μπορούσα να κάνω και κάτι άλλο. Ούρλιαζε και κοίταζαν όλοι. Δύο έφυγαν προφανώς γιατί μπορεί και να πίστεψαν τη κυρία. Η ίδια κυρία ήρθε κατά το μεσημέρι και μου ζήτησε συγνώμη με τη δικαιολογία πως έχει ψυχολογικά θέματα και δεν είχε πιει καφέ. Ναι κυρία μου οκ, δεν έχεις όμως δικαίωμα να με ρεζιλεύεις. Όταν λοιπόν δεν έχετε πιει καφέ και δεν είστε καλά να προσέχετε τα νεύρα σας. Δε σας φταίμε σε τίποτα. Αυτά τραβάμε λοιπόν εμείς οι καφετζήδες όπως μας αποκαλείται και μετά εννοείται πως δεν ήμουν σε καλή ψυχολογική κατάσταση και εννοείται ότι δε μπορούσα να είμαι συνεχώς χαμογελαστός και στα καλύτερα μου και αν αυτό το κανείς θ ακούσεις άλλους πελάτες να λένε: Καθόλου καλό σέρβις. Τι πέρασε το σέρβις όμως δε ξέρετε. Κάπου στη μέση είναι σχεδόν πάντα όλες οι καταστάσεις.”
(ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ)