ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ναι, στους υποψηφίους που έχουν προτάσεις!

Ναι, στους υποψηφίους που έχουν προτάσεις!

Δώρα Μιχαήλ

Σωτήρης Γιαμάκος!

Αρχιτέκτονας και εκπαιδευτικός, μ εμπειρία τόσο στον δημόσιο, όσο και στον ιδιωτικό τομέα.

Ειδικότερα στον ιδιωτικό τομέα έχει εργαστεί για περίπου 25 χρόνια, κυρίως σε Αρχιτεκτονικούς Διαγωνισμούς και θαλάσσια έργα στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με αρκετές διακρίσεις και βραβεία. 

Γνωστά έργα του στο Βόλο είναι το Γεφύρι στην παραλία, η αναμόρφωση του Ξενία, το Μεταξουργείο, τα σχέδια για το θαλάσσιο μέτωπο και το λιμάνι.

Είναι Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με την Νάνσυ Καπούλα και είναι μια από αυτές τις υποψηφιότητες που μας κάνουν να λέμε “ναι”!

Δυνατά και αδιαπραγμάτευτα!

Γιατί;

Γιατί δεν είναι από αυτούς τους πολλούς που βλέπουν μόνο προβλήματα και λένε ότι πρέπει να λυθούν!

Δεν είναι και από αυτούς τους λίγους, που ενώ θα πουν πολλά κάνοντας απλά περιγραφή των προβλημάτων και των ελλείψεων, θα πουν και 2-3 πράγματα θεωρητικά για το τι μπορεί να γίνει και ν αλλάξει αυτό τ οποίο σχολιάζουν.

Είναι από αυτούς τους ελάχιστους, που ναι μεν θα μας παρουσιάσουν το πρόβλημα, ναι μεν θα μας πουν γενικά και θεωρητικά το πως μπορεί να λυθεί ή να γίνει η αλλαγή, αλλά το κυριότερο, στις περισσότερες των περιπτώσεων, έχει πλάνο εργασίας.

Τι θα γίνει, πως θα γίνει, ποια είναι τα βήματα που πρέπει ν ακολουθήσουμε, που θα βρεθούν τα χρήματα, ποια θα είναι τ απτά αποτελέσματα…

Ένας άνθρωπος διαβασμένος πολύ και πολυταξιδεμένος, που έχει μελετήσει σε βάθος όλα τα πετυχημένα μοντέλα του εξωτερικού, γι αυτό και είναι από αυτούς, που για καθετί που βλέπει και ακούει, έχει μια πρόταση.

Πρόταση ουσιαστική με αρχή, μέση και τέλος!

Πρόταση εφαρμόσιμη και δοκιμασμένη!

Δεν θ αναφερθώ σε μεγάλα ζητήματα που έχει ανοίξει όπως η Μαρίνα, το Τελεφερίκ και άλλα…

Αυτά είναι σημαντικό να τα δούμε από μόνα τους και θα το κάνουμε στη πορεία.

Θ αναφερθώ στη χθεσινή του πρόταση, γιατί είπαμε, για καθετί που βλέπει ή ακούει έχει και άποψη και πρόταση!

Τι πρότεινε χθες;

” Η οδός Σέκερη (ΚΤΕΛ), που χωρίζει τα δύο πανεπιστημιακά συγκροτήματα, να γίνει πάρκο!

Με τόσους κυκλικούς κόμβους μπορεί να διευθετηθεί η κυκλοφορία προς και από τα ΚΤΕΛ και να αποδοθεί στο Πανεπιστήμιο ως πάρκο, το τμήμα της Σέκερη που ξεχωρίζει τα δύο συγκροτήματα. Η εξέταση αυτής της αναγκαιότητας έπρεπε να είχε προηγηθεί των κόμβων! “

Τελευταία Νέα

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις