ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Η πανδημία «χτίζει» νέα δίκτυα διανομής για τα τρόφιμα

Η πανδημία «χτίζει» νέα δίκτυα διανομής για τα τρόφιμα

Newsroom

Η κρίση της πανδημίας έχει δημιουργήσει την ανάγκη σε πολλές βιομηχανίες τροφίμων να αναπτύξουν νέα δίκτυα ώστε να προσεγγίσουν τον καταναλωτή ειδικά όταν αυτός «μένει σπίτι» και ο κλάδος HORECA έχει βάλει λουκέτο.

Έτσι το ηλεκτρονικό κατάστημα της Kiosky’s (eKiosky’s)  ήδη ξεκίνησε συνεργασίες που προβάλλει μέσω διαφημιστικών μηνυμάτων. Μάλιστα ενισχύει και το δίκτυό της (29 καταστήματα)  με άλλα νέα 40 σημεία που θα προστεθούν στο δίκτυο περιπτέρων Kiosky’s αλλά και τάχιστη επέκταση των ηλεκτρονικών πωλήσεων. Επίσης ο Όμιλος διαθέτει παρουσία στο χονδρικό εμπόριο προϊόντων μέσω της Άλφα Διανομές.

Έτσι μπορεί να στηρίξει μια μεγάλη πύκνωση των δυνατοτήτων καλύψεών της, κάτι που εταιρίες τροφίμων προσπαθούν να αξιοποιήσουν. Μία από αυτές είναι με την εταιρία κατεψυγμένης ζύμης Ροδούλα για την διανομή των προϊόντων της. Μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της Kiosky’s θα διατίθενται κωδικοί όπως είναι η πατσαβουρόπιτα Μυτιλήνης Ροδούλα με κασέρι και κεφαλοτύρι, η πατσαβουρόπιτα Κρήτης με σπανάκι και η πατσαβουρόπιτα Νάξου καθώς και γλυκές συνταγές όπως είναι η τούρτα πραλίνα φουντουκιού, η τούρτα cookies, η μηλόπιτα καθώς και η μπουγάτσα.

Επιπλέον στο e Kiosky’s μπορεί κανείς να βρει προϊόντα της ΜΕΓΑ Γύρος, όπως είναι ο χοιρινός γύρος, τα σουβλάκια και τα κρεατοσκευάσματα. Είναι προφανές ότι το κλείσιμο της HORECA και η μείωση των τζίρων του ντελίβερι σουβλατζίδικων οδήγησε τον επικεφαλής της εταιρίας Νίκο Λούστα στον να επιδείξει γρήγορα ανακλαστικά και να επεκτείνει το δίκτυο διάθεσης των προϊόντων της.

Σημειώνεται ότι η Μέγας Γύρος, συνεργάζεται με 1.500 ψητοπωλεία στην Ελλάδα κι έτσι για να καλύψει τη ζήτηση επέκτεινε τη διάθεση προϊόντων γύρου που έχει για το σπίτι και διακινούσε κυρίως από το My Market  και στο e- Kioskys.

Τελευταία Νέα

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις