ΠΑΝΘΕΣΑΛΛΙΚΗ-ΠΟΛΥΚΛΑΔΙΚΗ-ΕΚΘΕΣΗ
ΠΑΝΘΕΣΑΛΛΙΚΗ-ΠΟΛΥΚΛΑΔΙΚΗ-ΕΚΘΕΣΗ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Soho: Το πρώτο υβριδικό concept της πόλης, ξεπέρασε κάθε προσδοκία!

Soho: Το πρώτο υβριδικό concept της πόλης, ξεπέρασε κάθε προσδοκία!

Newsroom

Με θυμάμαι σαν τώρα εποχές covid να κάνω live στο instagram και να μιλώ για τις νέες τάσεις τις επιχειρηματικότητας. Προσπαθούσα να εξηγήσω και να αναλύσω τα υβριδικά concept!

Εκείνη την εποχή δειλά -δειλά είχε ανοίξει ήδη το πρώτο υβριδικό concept στην Αθήνα, ενώ σήμερα μετράμε τουλάχιστον 5 σημαντικά, που έχουν καταφέρει να ξεχωρίσουν και να δημιουργούν συζητήσεις γύρω από το όνομα τους.

Την ίδια ώρα πολύ περήφανη που είμαι Βολιώτισσα, μάθαινα πως ο Βόλος γίνεται η πρώτη πόλη της περιφέρειας, που ετοιμάζει το δικό της υβδρικό concept.

Ότι ανοίγει το πρώτο μαγαζί στην πόλη που θα “παντρέψει” το λιανικό εμπόριο με την εστίαση. Ο λόγος για το Soho στην συμβολή των οδών 28ης Οκτωβρίου με Κουμουνδούρου.

Απόφαση μιας βραδιάς ήταν αυτό για την Σίσσυ, την Βάσια Ρήγα και τον σύζυγο της που πανέξυπνα, έδεσαν τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους στην μόδα, με αυτή του Γιάννη, στον καφέ.

Στην αρχή πολλοί δεν το καταλάβαιναν. Ίσως τους μπέρδευε κιόλας. Κάποιοι θεώρησαν πως δεν θα πάει, ενώ άλλοι στοιχημάτιζαν ότι είναι λάθος.

Ο χρόνος, ο μοναδικός αυστηρός και δίκαιος κριτής, απέδειξε την ορθότητα της επιχειρηματικής απόφασης.

Το Soho όχι απλά κατάφερε να δημιουργήσει ντόρο γύρω από το όνομα του και να αγαπηθεί, αλλά και να γίνει στέκι για φανατικούς.

Θεωρείται και όχι άδικα, μια από τις πιο πετυχημένες επιχειρηματικές κινήσεις των τελευταίων χρόνων και σε αυτό δεν έχει παίξει ρόλο μόνο το concept, αλλά κυρίως οι επιχειρηματικές αποφάσεις ως προς την λειτουργία του.

Οι ιθύνοντες κράτησαν ζογκλερικές ισορροπίες μεταξύ εμπορίου και εστίασης, μένοντας πιστoί στην ταυτότητα που ήθελα να δώσουν από την αρχή.

Δεν ήρθαν για να προσθέσουν στην εστίαση της Κουμουνδούρου και της Κονταράτου, ούτε όμως για να δημιουργήσουν ακόμα ένα εμπορικό κατάστημα.

Ήρθαν για να καταφέρουν όλα όσα σήμερα παρατηρεί κανείς, θέλοντας να αναλύσει επιχειρηματικά το Soho.

Eίναι το μέρος που μας προσφέρει τον πρώτο πρωινό καφέ μας, πριν ανοίξουμε τις επιχειρήσεις μας. Είναι το μέρος που το μεσημέρι κλείνοντας ιατρεία και μαγαζιά συναντιόμαστε για κρασάκι, μέχρι να βρεθούμε πάλι στην εργασία μας το απόγευμα. Είναι το μέρος που συναντιόμαστε με τους πελάτες μας για να τα πούμε στα γρήγορα.

Είναι το μέρος που πίνουμε καφέ διασκεδάζοντας, αφού όλες μαζί στο τραπέζι, αποφασίζουμε καλύτερα αν το πορτοκαλί φόρεμα απέναντι μας, μας πηγαίνει περισσότερο, από το χακί που είναι κρεμασμένο λίγο πιο δίπλα.

Αν ο καφές με τις φίλες θεραπεύει, φαντάσου τι κάνει όταν αυτός συνδυάζεται με το shopping therapy!!!

Είναι το μέρος, που θα βρεθούμε Σάββατο μεσημέρι ή βράδυ, για να πιούμε ένα από τα πραγματικά πολύ καλά κρασιά τους, αφού η λίστα τους, όπως και η λίστα των κοκτέιλ τους, είναι πραγματικά προσεγμένη και αξιόλογη.

Είναι το μέρος, που αγαπώ τους άντρες, γιατί πολλές φορές έτυχε να τους δω, να μπαίνουν και να αγοράζουν εκείνη την γούνα, που παρατήρησαν πως τα κορίτσια τους, βγαίνοντας από το μαγαζί πρόσεξαν λίγο παραπάνω…

Θα ήταν εύκολο να γίνει λάθος. Να παρασυρθεί η οικογένεια από τα κέρδη που μπορεί να φέρει η εστίαση και να αλλάξει το αρχικό της πλάνο. Κι όμως το Soho παραμένει στα ίδια ωράρια και κρατά σταθερή την ταυτότητά του.

Ταυτόχρονα, μαζί με το ευγενικό προσωπικό, θα βρεις κάποιον από τους ιθύνοντες εκεί που θα σε καλωσορίσει με εγκαρδιότητα και χαρά και θα σε κάνει να νιώσεις πως μπήκες στο σπίτι ενός φίλου.

Πρώτη φορά ένας τόσο πολυτελής χώρος, μπορεί ταυτόχρονα να είναι τόσο οικείος και φιλικός.

Το μόνο που μένει να πούμε, είναι πολλά συγχαρητήρια στους ανθρώπους και στα μυαλά που βρίσκονται μόνιμα πίσω από το πρώτο υβριδικό concept της πόλης!

Για ακόμα μια φορά καινοτομήσατε!

Τελευταία Νέα

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις