ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

H ελληνική αλυσίδα καφέ που μέσα στη κρίση εξαπλώνεται στο εξωτερικό!

H ελληνική αλυσίδα καφέ που μέσα στη κρίση εξαπλώνεται στο εξωτερικό!

Δώρα Μιχαήλ

Είναι μία από τις ταχέως αναπτυσσόμενες αλυσίδες στην χώρα, η οποία έχει καταφέρει δύο πολύ σημαντικά «επιτεύγματα» εν μέσω κρίσης: να επεκτείνεται στο εξωτερικό και να διατηρεί άριστες σχέσεις με τράπεζες και προμηθευτές. Η αλυσίδα ταχείας εστίασης Γρηγόρης αριθμεί σήμερα περί τα 310 καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία και Μπαχάμες και καταλαμβάνει την 8η θέση στην Ευρωπαϊκή κατάταξη με τις μεγαλύτερες αλυσίδες καφέ εξυπηρετώντας 250.000 επισκέπτες καθημερινά.

Η ιστορία της Γρηγόρης ξεκινά το 1972 όταν ο Γρηγόρης Γεωργάτος άνοιξε το πρώτο κατάστημα στην Δάφνη. Η πορεία της αλυσίδας μέσα στα 45 χρόνια παρουσίας της στην ελληνική αγορά, δεν ήταν εύκολη. Η Γρηγόρης κόντεψε να βρεθεί στα βράχια το 2008 όταν η προσπάθεια εξόδου της από το ταμπλό του χρηματιστηρίου ξεσήκωσε μεγάλες διαμαρτυρίες από τους μετόχους προκαλώντας κλυδωνισμούς στα θεμέλια της επιχείρησης. Ωστόσο η κρίση κατάφερε να ξεπεραστεί και η αλυσίδα να μετατραπεί παρά τον μεγάλο ανταγωνισμό, στα «Goody’s της τυρόπιτας» την οποία πολλοί την χαρακτήρισαν τότε. Η ενδυνάμωση και ισχυροποίηση της Γρηγόρης στην ελληνική αγορά επετεύχθη και μέσω μιας σειράς πρωτοπόρων ιδεών, όπως η συνεργασία με τις εταιρείες ΕΚΟ και BP.

Η αλυσίδα σε συνεργασία με τις συγκεκριμένες αλυσίδες καυσίμων, λάνσαρε ένα νέο concept καταστημάτων, το «Γρηγόρης Μικρό», το οποίο έχει εγκατασταθεί σε επιλεγμένα πρατήρια καυσίμων ΕΚΟ και ΒΡ, δίνοντας τη δυνατότητα σε οδηγούς και συνεπιβάτες να εφοδιαστούν με ποικιλία από έτοιμα προϊό Από το δίκτυο των 310 καταστημάτων της αλυσίδας, η συντριπτική πλειοψηφία είναι μέσω του συστήματος franchise καθώς μόνο έξι από αυτά είναι ιδιόκτητα.

Η μέθοδος ανάπτυξης αυτού του συστήματος θεωρείται από τα στελέχη της Γρηγόρης πλήρως επιτυχημένη δεδομένου ότι ισχυροποιεί την ηγετική θέση του ομίλου στην αγορά, μειώνοντας σημαντικά το επιχειρηματικό ρίσκο. Όσον αφορά την παρουσία της στο εξωτερικό, διαθέτει 14 σηµεία πώλησης στην Κύπρο, ένα σηµείo πώλησης στην Αλβανία, ένα σηµείο πώλησης στις Μπαχάµες και τρία στη Γερµανία.

Από τις αρχές Οκτωβρίου λειτουργεί το κατάστημα της οδού Karl-Marx, εντός του μεγάλου εμπορικού κέντρου Neukölln Arcaden. Από το τέλος Αυγούστου ξεκίνησε τη λειτουργία του το κατάστημα της οδού Friedrichstrasse, ενός από τους πιο τουριστικούς δρόμους του Βερολίνου που καταλήγει στο διάσημο σημείο Checkpoint Charlie, ενώ από το τέλος Ιουλίου έχει ανοίξει τις πόρτες του στο κοινό το κατάστημα στην οδό Schlossstrasse – κεντρικός εμπορικός δρόμος -στην συνοικία Steglitz. Οι Γερμανοί έχουν αγκαλιάσει τον Γρηγόρη και δείχνουν ιδιαίτερη αγάπη στις πίτες με ελληνικές πρώτες ύλες, όπως η φέτα, στη χωριάτικη ελληνική σαλάτα στα επιδόρπια γιαουρτιού και στους φρεσκοστυμμένους χυμούς ενώ ιδιαίτερη ανταπόκριση βρίσκουν και οι επιλογές κρύου καφέ -ιδιαίτερα του αγαπημένου και στους Έλληνες Espresso Freddo & Frappe.

Τελευταία Νέα

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις