Τον Ευάγγελο Μυτιληναίο πρότεινε η Εκτελεστική Επιτροπή του ΣΕΒ για τη θέση του νέου προέδρου του Συνδέσμου.
Όπως έγινε γνωστό αργά το βράδυ της Δευτέρας, η σχετική πρόταση προς τη Γενική Συνέλευση του ΣΕΒ αποφασίστηκε κατά την σημερινή συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής του Συνδέσμου.
Ο κ. Μυτιληναίος αναμένεται να διαδεχθεί τον απερχόμενο πρόεδρο Θεόδωρο Φέσσα και να είναι ο πρώτος εκπρόσωπος της βαριάς βιομηχανίας που θα κληθεί να ηγηθεί του μεγαλύτερου εργοδοτικού και επιχειρηματικού συνδέσμου της χώρας, από το 2000 όταν και αποχώρησε από την προεδρία του Διοικητικού Συμβουλίου ο Ανδρέας Κανελλόπουλος του ομίλου «Τιτάν».
Η επιλογή αυτή σηματοδοτεί και τη στροφή του ΣΕΒ προς τον κλάδο της βαριάς βιομηχανίας.
Ο Μυτιληναίος θα αναλάβει την ηγεσία του ΣΕΒ
Αγορά
- 10:55 : 05/12/2017
-
Διαβάστε ακόμα
-
Στεργιάδης: Νέα γλυκά-φρούτα που πρώτα τα φωτογραφίζεις και μετά τα απολαμβάνεις!
-
ΜΑΝΑ ΓΗ: Απ όλη τη Μαγνησία στη Νέα Ιωνία για τα πιο φρέσκα και οικονομικά προϊόντα!
-
Independance Studio: Το μεγάλο φινάλε της χρονιάς με δυο ξεχωριστά shows στο Premiera
-
Ημιμόνιμο μανικιούρ και ολοκληρωμένο πεντικιούρ ΜΟΝΟ 30 ευρώ!
-