Ο Ξενοφών Πλατανιώτης είναι μια πολύ ευχάριστη φυσιογνωμία. Δε γίνεται να μην τον συμπαθήσεις με το που τον δεις. Αυτό σε συνδυασμό με την μεγάλη του αγάπη για τη Φυσική και τη διδασκαλία, η μεταδοτικότητα του και η εμπειρία του στο να κάνει τα παιδιά ν αγαπήσουν το αντιεκίμενο, τον έχουν φέρει στη κορυφή με συνεχείς επιτυχίες και μαθητές χαρούμενους!!!!
Κοντά του και η κόρη του Ηλέκτρα, Αρχιτέκτονας, που έχει δώσει νέο αέρα στον χώρο του Φροντιστηρίου, Καρτάλη με Σωκράτους, μοντέρνο, χαρούμενο και σικάτο ταυτόχρονα. Ένας χώρος που επίσης σ εμπνέει και σε γεμίζει όμορφα συναισθήματα.
Μπαίνοντας στο χώρο και συναντώντας την Ηλέκτρα της είπα: “Θέλω να γίνω και εγώ μαθήτρια για να έρχομαι εδώ κάθε μέρα”!!!
Ζητήσαμε από τον κ.Πλατανιώτη να μας πει λίγα λόγια για το πως ξεκίνησε η διαδρομή του και πως προέκυψε το εξειδικευμένο φροντιστήριο που διαθέτει με τόσο μεγάλη επιτυχία.
Ο ίδιος μας είπε:
“Η αγάπη για τα Μαθηματικά αποτέλεσε μονόδρομο για τις πρώτες μου σπουδές στο Μαθηματικό του Πανεπιστημίου Πατρών. Στη συνέχεια η σειρά μαθημάτων που παρακολούθησα για 2 εξάμηνα στην Αθήνα: 10 Εξάμηνο στην Ένωση Ελλήνων Χημικών με περιεχόμενο «Εννοιολογικά θεμέλια Κβαντικής Μηχανικής», με εισηγητή τον Καθηγητή, κ. Ευτύχη Μπιτσάκη και 2ο Εξάμηνο στο Κέντρο Φιλοσοφικών Ερευνών με περιεχόμενο «Μαθηματική Λογική» με εισηγητή τον Καθηγητή, κ.Δημήτρη Αναπολιτάνο και « Ειδική θεωρία της Σχετικότητας» με εισηγητή τον Καθηγητή, κ. Ευτύχη Μπιτσάκη, μου ανέδειξε όλη την μαγεία της Φυσικής και με οδήγησε στις δεύτερες σπουδές μου στο Φυσικό του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Η απασχόληση μέσω των μαθημάτων με τα παιδιά όλα τα χρόνια των σπουδών μου, προσδιόρισε πλήρως την επιλογή μου για την ενασχόλησή μου με τη διδασκαλία. Αυτή ξεκίνησε με ένα κύκλο ιδιαίτερων μαθημάτων την περίοδο που επικρατούσε το σύστημα των πανελληνίων εξετάσεων με τη μορφή των δεσμών. Στη συνέχεια το 1994 μαζί με άλλους συνιδρυτές ιδρύσαμε το φροντιστήριο-εκπαιδευτικό οργανισμό με τη επωνυμία Κύτταρο, στο οποίο ανταποκρινόμενοι στις απαιτήσεις του συστήματος των κατευθύνσεων και με πλήρη αξιοποίηση όλου του γνωστικού δυναμικού, αφιερωθήκαμε και το οδηγήσαμε σε πλήρη ανάπτυξη και ανάδειξη, ως ένα από τα καλύτερα φροντιστήρια της πόλης. Αυτή η διαδρομή συνεχίστηκε με το Κύτταρο-Ορόσημο μετά από τη συνένωση με το φροντιστήριο Ορόσημο.
Με την εμπειρία των τόσων χρόνων διδασκαλίας και της επαφής με τα παιδιάς και ειδικά μέσα από τις σχέσεις αγάπης και εκτίμησης που έχουν διατηρηθεί μέχρι σήμερα με εκατοντάδες πλεον καταξιωμένους επαγγελματίες και φοιτητές που είχα τη τιμή να τους έχω μαθητές, διαμόρφωσα την πεποίθηση και την επιθυμία να αναπτύξω στο σήμερα, ένα πιο προσωποποιημένο μοντέλο δουλειάς που ήταν δύσκολο να εδραιωθεί σε ένα μαζικό χώρο διδασκαλίας με πολλαπλά αντικείμενα.
Κρίνοντας ότι οι απαιτήσεις αφενός της λειτουργίας του νέου λυκείου και αφετέρου του νέου συστήματος Πανελληνίων εξετάσεων, επιβάλλουν όλο και πιο εξειδικευμένη γνώση και πλήρη εμβάθυνση του αντικειμένου του κάθε μαθήματος, δημιουργήθηκε το Εξειδικευμένο Φροντιστηρίο Φυσικής. Ο κάθε μαθητής απαιτεί πλεον την εξατομικευμένη ενασχόληση και αφοσίωση του δάσκαλου του, έτσι ώστε αυτός να αποτελέσει μέντορα και οδηγό του, εμψυχωτή και συνοδοιπόρο στη διαδρομή του προς το Πανεπιστήμιο.
Η μεγιστοποίηση των απαιτήσεων του συστήματος έχει σαν αποτέλεσμα την σκληρά ανταγωνιστική διαδικασία των εξετάσεων, η οποία και εντείνει τις απαιτήσεις των μαθητών, μέσα από ένα σύστημα διδασκαλίας πιο εξειδικευμένο και προσωπικό έτσι ώστε να αναδεικνύεται η ατομική αξία του καθενός και η σπουδή του συγκεκριμένου μαθήματος. Οι ανάγκες της εποχής επιβάλλουν πλήρη αφοσίωση στο κάθε αντικέιμενο σπουδής, προσεγμένη φροντίδα του κάθε μαθητή από το δάσκαλό του και εξασφάλιση ιδανικού περιβάλλοντος που θα εμπνεύσει τη μάθηση και την αποδοτική προετοιμασία του.
Για όλα αυτά με πίστη για το καλύτερο αποτέλεσμα δημιουργήθηκε το Εξειδικευμένο φροντιστήριο Φυσικής σε ένα χώρο με ιδιαίτερη φροντίδα και μεράκι και με πρωτοποριακή αισθητική, από την αρχιτέκτονα Ηλέκτρα Πλατανιώτη, συνδιάζοντας ένα μοντέρνο και ευνοικό για μάθηση περιβάλλον με το φιλικό κλιμα στο οποίο συμβάλλει η άρτια διοκητική και γραμματειακή υποστήριξη.
Ευχαριστώ τους μαθητές μου για την εμπιστοσύνη και την αγάπη τους, που με οδηγεί στο να γίνομαι καλύτερος δάσκαλος.”