Μια ακόμη ναυαρχίδα του παν-καναλικού εμπορίου, η γερμανική Butlers που προσφέρει οικιακά είδη και είδη διακόσμησης σπιτιού, κήρυξε την πτώχευση της. Τη σχετική απόφαση της πτώχευσης της εταιρείας ανακοίνωσε η ίδια η διοίκησή της. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι παρά τον στρατηγικό επαναπροσανατολισμό της επιχείρησης και το υψηλό ποσοστό προϊόντων ιδιωτικού σήματος (περί το 90%), αυτή δεν κατάφερε τελικά να λυτρωθεί από τα βάρη του παραδοσιακού λιανεμπορίου, αλλά και από την «ακριβή» παν-καναλική στρατηγική της.
Σύμφωνα με την ίδια, η πτώχευση δεν επηρεάζει τη λειτουργία των καταστημάτων καθώς και τη λειτουργία του διαδικτυακού καταστήματός της.
Οι διαδικτυακές πωλήσεις της Butlers αντιπροσωπεύουν το 15 – 20% των συνολικών πωλήσεων ύψους 95 εκατ. ευρώ. Η γνωστή αλυσίδα προϊόντων οικιακού εξοπλισμού απαριθμεί περί τα 140 φυσικά σημεία πώλησης σε εννέα ευρωπαϊκές χώρες (μεταξύ αυτών και στην Ελλάδα μέσω της εταιρείας Santana) και 1.000 εργαζόμενους σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Όπως είχα αναφέρει στο παρελθόν, οι συνεχείς επενδύσεις για τη δημιουργία νέων φυσικών καταστημάτων, αλλά και μια απλή αλλαγή του επιχειρηματικού μοντέλου από το Offline κόσμο στον Οnline κόσμο δεν αρκούν για τη λύτρωση του παραδοσιακού λιανεμπορίου (Το παραδοσιακό εμπόριο έχασε το τραίνο του μέλλοντος).