Είναι ιδρυτικό μέλος & Managing Director της isMOOD. Απόφοιτη του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, όπου εργάστηκε στη συνέχεια σαν ερευνήτρια στον χώρο της τεχνολογίας και της ανάλυσης κοινωνικών δικτύων και απόφοιτη του international MBA του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με εξειδίκευση στην Καινοτομία και την Επιχειρηματικότητα. Ο λόγος γίνεται για την Άννα Κασιμάτη που μίλησε στο epixeiro.gr.
Η isMOOD είναι εταιρία εξόρυξης γνώσης από κοινωνικά δίκτυα και το ίντερνετ. Η Άννα αναφέρει σχετικά: « Πριν 3-4 χρόνια εντοπίσαμε ότι ο κόσμος εκφράζεται μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα, δημιουργώντας δεδομένα πλούσια σε πολύτιμα consumer insights. Ωστόσο ο μεγάλος όγκος τους, καθιστά την ανάλυσή τους δύσκολη αλλά αναγκαία από τις σύγχρονες επιχειρήσεις ».
Την ανάγκη αυτή καλύπτει η isMOOD η οποία συλλέγει και αναλύει δεδομένα που αναρτούν οι χρήστες στα κοινωνικά δίκτυα και το internet σε πραγματικό χρόνο. Συγκεκριμένα, αξιοποιεί τα δεδομένα αυτά με στόχο να εντοπίζει τα θέματα που συζητούν οι χρήστες καθώς και το συναίσθημα των χρηστών απέναντι σε αυτά.
Μέσα από την online πλατφόρμα της isMOOD μπορεί κανείς να «παρακολουθήσει» σε πραγματικό χρόνο
τα θέματα που συζητά το κοινό σχετικά με ένα θέμα, ένα δημόσιο πρόσωπο, ένα brand, προϊόν και τα ανταγωνιστικά του,
το συναίσθημα του κόσμου απέναντι στα θέματα αυτά, τις ανάγκες των καταναλωτών,
νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες ή και απειλές.
Μέχρι σήμερα πολλά μεγάλα ελληνικά brands έχουν αξιοποιήσει την πλατφόρμα της isMOOD στα πλαίσια επικοινωνίας και marketing, αλλά και στον ευρύτερο στρατηγικό σχεδιασμό τους.
Παράθεση – epixeiro.gr
Η ομάδα είναι το σημαντικότερο «εφόδιο» μας
Ποιο είναι το όραμα σας;
Στόχος και όραμα της isMOOD είναι να βοηθάμε τους πελάτες μας να εντοπίζουν την κρυμμένη γνώση που βρίσκεται στα social media & το διαδίκτυο, ώστε να βελτιώνουν τη στρατηγική τους, τη φήμη τους και τη λήψη αποφάσεων τους συνολικά. Είναι επιτυχία για εμάς το να βλέπουμε την ικανοποίηση στα μάτια των πελατών, των συνεργατών και της ομάδας της isMOOD.
Πώς παρακινείτε την ομάδα σας;
Η ομάδα είναι το σημαντικότερο «εφόδιο» μας. Στην isMOOD έχουμε θέσει σαφές όραμα, και σχεδιάζουμε τη στρατηγική και τους στόχους της εταιρίας που θα μας βοηθήσουν να φτάσουμε σε αυτό. Όλη η ομάδα συμμετέχει ενεργά σε αυτό και ενθαρρύνουμε την πρωτοβουλία.
Μπορεί κανείς να ξεκινήσει μια startup χωρίς λεφτά και χωρίς επενδυτές;
Αν και τυπικά μπορεί κανείς να ξεκινήσει μια εταιρία με μόλις 1 ευρώ, ουσιαστικά θεωρώ πως μια εταιρία πρέπει να έχει αρχικό κεφάλαιο, ικανό να μπορέσει να της εξασφαλίσει τη δυνατότητα κίνησης για τους πρώτους μήνες λειτουργίας της. Το κεφάλαιο αυτό, μπορεί να είναι μικρό, αλλά είναι απαραίτητο. Σε ότι αφορά την επένδυση, το θέμα είναι προσωπική επιλογή των ιδρυτών. Η isMOOD κατάφερε να μεγαλώσει οργανικά και να παραμένει κερδοφόρα, επανεπενδύοντας τα έσοδα που λαμβάνουμε από τους πελάτες μας, χωρίς εξωτερική χρηματοδότηση μέχρι σήμερα.
Τι συμβουλές έχετε να δώσετε σε επιχειρηματίες που τώρα είναι στο ξεκίνημα;
Η επιχειρηματικότητα είναι ένα συναρπαστικό ταξίδι με πολύ έντονα συναισθήματα και εμπειρίες. Δεν είναι εύκολος δρόμος, ωστόσο είναι ένας δρόμος δημιουργίας μέσα από τον οποίο μπορεί κανείς να κερδίσει σημαντικά επαγγελματικά και προσωπικά εφόδια. Πλέον κάθε νέος επιχειρηματίας έχει στη διάθεσή του την ενεργή κοινότητα επιχειρηματικότητας της χώρας μας, δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας (διαγωνισμοί, incubators, accelerators), και νέους με ταλέντο που μπορούν να ενταχθούν στην ομάδα του.