ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Είναι δικοί μας, είναι επαγγελματίες και κερδίζουν το εξωτερικό!

Είναι δικοί μας, είναι επαγγελματίες και κερδίζουν το εξωτερικό!

Newsroom

Το ελληνικό καλοκαίρι ταξιδεύει σε όλον τον κόσμο με τις minimal πετσέτες θαλάσσης Sea You Soon -της ελληνικής startup που διαθέτει ήδη τα προϊόντα της στο εξωτερικό και επεκτείνει συνεχώς το δίκτυο πωλήσεών της στην Ελλάδα.

«Το καλοκαίρι δεν είναι απλώς μια εποχή, είναι τρόπος ζωής», δηλώνουν σε συνέντευξή τους στο insider.gr oι Γρηγόρης και Κωνσταντίνος Σαμάρας, δύο νέοι Έλληνες επιχειρηματίες με οικογενειακές καταβολές στο διεθνές εμπόριο υφασμάτων και φιλόδοξα σχέδια για το μέλλον.

Θέλετε να μας πείτε λίγα λόγια για τη Sea you Soon; Ποια είναι η φιλοσοφία πίσω από την εταιρεία, πώς ξεκίνησε και πού απευθύνεται;

Η Sea You Soon, είναι ένα ελληνικό premium beach lifestyle brand με διαφορετική προσέγγιση στις πετσέτες θαλάσσης για όλους όσους αντιλαμβάνονται το καλοκαίρι όχι απλώς σαν μια εποχή, αλλά ως τρόπο ζωής. Η δημιουργία του brand to 2013 ήταν μία προσωπική μας ανάγκη εξέλιξης και διεύρυνσης των δραστηριοτήτων μας σε συνδυασμό με την αγάπη και τον ιδιαίτερο δεσμό μας με τη θάλασσα. Κάθε συλλογή μας χαρακτηρίζεται από minimal αισθητική, Premium ποιότητα και Nomadic Spirit. Στοιχεία που αποτυπώνονται μέσα από Μed & Ethnic tribal chic μοτίβα που παρουσιάζουμε σε κάθε μας συλλογή. Έμπνευση αντλούμε από διαφορετικές κουλτούρες και πολιτισμούς, όπως της Λατινικής Αμερικής, ενώ σε ότι αφορά την επιλογή των χρωμάτων, η παλέτα μας “δανείζεται” τους ζεστούς και ήπιους τόνους της φύσης.

Ποιοι είναι οι στόχοι σας για φέτος και τα επόμενα χρόνια; Σε ποιες αγορές διαθέτετε τα προϊόντα σας και πώς σκοπεύετε να αναπτυχθείτε;

Γενικός στόχος μας είναι να διατηρούμε ένα σταθερό ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 30%-35% καθώς θέλουμε να είμαστε σε θέση να ελέγχουμε την ποιότητα των προϊόντων μας, κάτι το οποίο φαίνεται ότι θα πετύχουμε για 5η συνεχόμενη χρονιά.

Η σεζόν «άνοιξε» με 140 σημεία πώλησης σε Ελλάδα και εξωτερικό, με τις εξαγωγές μας να αγγίζουν το 15% του συνολικού μας τζίρου. Στόχος μας είναι μέχρι το τέλος του έτους να έχουμε φτάσει τα 160 σημεία πώλησης και τις εξαγωγές να φτάσουν το μίνιμουμ του 18%. Για την επίτευξη αυτού του στόχου είναι απαραίτητη η σταθερή παρουσία μας σε εκθέσεις του εξωτερικού, διεθνή περιοδικά – ηλεκτρονικά και έντυπα – αλλά και σύναψη νέων συνεργασιών με showrooms του εξωτερικού. Παράλληλα γίνονται κινήσεις προκειμένου να διευρύνουμε το ήδη υπάρχον δίκτυο σε Γερμανία, Αυστρία, Νορβηγία, Δανία, Σουηδία και Λίβανο.

Ποια είναι η εμπειρία σας από το επιχειρείν στα χρόνια της κρίσης; Πιστεύετε ότι υπάρχουν ευκαιρίες για επιχειρηματίες με όραμα που ξεκινούν σήμερα την ιδέα τους;

Το επιχειρείν στην περίοδο της κρίσης δεν ήταν και δε θα είναι ποτέ εύκολο. Οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει ένας νέος επιχειρηματίας τόσο στο ξεκίνημα του όσο και στην μετέπειτα πορεία είναι σίγουρα πολλές. Από την προσωπική μας εμπειρία γνωρίζουμε ότι είναι απαραίτητο να έχεις καθαρό μυαλό, σταθερά και μικρά – κατά τη γνώμη μας – βήματα και σίγουρα τόλμη. Δεν είναι λίγα τα παραδείγματα, που έχουμε από τα χρόνια της κρίσης, ανθρώπων ή φίλων που ξεκίνησαν από ένα υπόγειο, ένα δωμάτιο, ένα γκαράζ, και μέσα σε μερικά χρόνια «γιγαντώθηκαν», μόνο και μόνο επειδή είχαν ένα όνειρο ή επειδή είδαν ένα κενό στην αγορά και την μετέτρεψαν σε ευκαιρία. Το ευχάριστο, θετικό κι ελπιδοφόρο είναι ότι γνωρίζουμε όλο και πιο συχνά ανθρώπους που τολμούν κι ακολουθούν το ένστικτο τους και το όνειρο τους και να επιτυγχάνουν.

Προέρχεστε από τον κλάδο της κλωστοϋφαντουργίας που έζησε ένδοξες εποχές στην Ελλάδα αλλά πλέον αποτελεί (σχεδόν) παρελθόν, κυρίως λόγω του ανταγωνισμού από τις αναπτυσσόμενες χώρες. Πιστεύετε ότι υπάρχουν προοπτικές για αναβίωση της βιομηχανίας στη χώρα μας;

Το ζήτημα είναι πολυπαραγοντικό. Παρόλο που οι πρόσφατες εκθέσεις μιλούν για ανοδική πορεία της ευρωπαϊκής βιομηχανίας ένδυσης-κλωστοϋφαντουργίας το 2017 (ΣΕΠΕΕ), δε θα μπορούσαμε να εκφράσουμε την ίδια άποψη όσον αφορά την ανάκαμψη της βιομηχανίας στη χώρας μας. Δεν παραβλέπουμε τις φιλότιμες προσπάθειες που σημειώνονται, και που όπως πολύ σωστά αναφέρατε πλήττονται από τον ανταγωνισμό των αναπτυσσόμενων χωρών. Παρόλα αυτά χρειάζονται πολλά περισσότερα για να δούμε τον κλάδο να ανακάμπτει και να ανθίζει, όπως παλιά.

Τα προϊόντα είναι διαθέσιμα στο eshop της εταιρείας.

Τελευταία Νέα

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις