ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Η Lacoste αντικατέστησε το διάσημο λογότυπο της με ζώα προς εξαφάνιση

Η Lacoste αντικατέστησε το διάσημο λογότυπο της με ζώα προς εξαφάνιση

Δώρα Μιχαήλ

O πιο διάσημος κροκόδειλος του κόσμου δίνει τη θέση του σε είδη προς εξαφάνιση. Το σήμα κατατεθέν της γαλλικής εταιρείας Lacoste προωθεί μία νέα σειρά περιορισμένης έκδοσης με δέκα είδη του ζωικού βασιλείου που κινδυνεύουν με εξαφάνιση: ανάμεσά τους ο τίγρης της Σουμάτρα, ο παπαγάλος Κακάπο και ο ρινόκερος της Καλιφόρνια.

Στο πλαίσιο του προγράμματος της Διεθνούς Ένωσης για την Διατήρηση της Φύσης «IUCN», υπό τον τίτλο: «Σώστε το είδος μας», η εταιρεία θα παρουσιάσει στην εβδομάδα μόδας του Παρισιού τα γνωστά λευκά μπλουζάκια της, αντικαθιστώντας το σήμα του κροκόδειλου με σπάνια ερπετά, πτηνά και θηλαστικά που αποτελούν είδη προς εξαφάνιση.

Ο αριθμός παραγωγής της κάθε μπλούζας θα αντιστοιχεί στο υπόλοιπο μέγεθος του πληθυσμού των σπάνιων ζώων που απομένουν στη φύση, σύμφωνα πάντα με της εκτιμήσεις των ειδικών της διεθνούς ένωσης. Με αυτόν τον τρόπο, η γαλλική εταιρεία ένδυσης Lacoste μέσω μιας προσέγγισης ανοιχτής εταιρικής σχέσης με τους πελάτες της καλεί στην υποστήριξη του εγχειρήματος από όλους τους τομείς της κοινωνίας των πολιτών. Τέλος, υπογραμμίζεται πως, η εκστρατεία της Lacoste ενθαρρύνει τους πελάτες της να συμμετέχουν στην αρωγή κατά της εξαφάνισης των συγκεκριμένων ειδών, αγοράζοντας τις μπλούζες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός της. Μόνο που οι μπλούζες της είναι για γερά βαλάντια, καθώς πωλούνται έναντι 150 ευρώ η μία.
lako

lako2

lako3

Τελευταία Νέα

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις