Από την Κέλλυ Βρανάκη
Δημοσιογράφο
Social Media Manager
Πόσες επιχειρήσεις το 2020 δεν έχουν social media.
H απάντηση είναι ελάχιστες.
Ποιες από αυτές όμως τα διαχειρίζονται σωστά, χωρίς να πέφτουν σε «ατοπήματα», η απάντηση είναι η ίδια.
Μπορούν λοιπόν τα social media να καταστρέψουν τη φήμη των επιχειρηματιών, αν ακολουθήσουν το παρακάτω περιεχόμενο στα κανάλια τους.
- Πολιτική και τη Θρησκεία
Πρέπει πάντα να έχουμε στο μυαλό μας ότι άλλο επαγγελματικό και άλλο προσωπικό προφίλ. Η πολιτική και η θρησκεία είναι δυο τομείς οι οποίοι διαφέρουν από άνθρωπο σε άνθρωπο, ενώ παράλληλα, ένα λάθος να κάνεις πάνω σε κάτι σχετικό με τη θρησκεία ή την πολιτική, είναι ικανό να σε καταστρέψει.
- Ποστάρεις «μιζέρια»
Όλοι οι άνθρωποι θέλουν να βλέπουν την ευτυχία και να οραματίζονται πως θα γίνει δικιά τους. Θέλουν να στραφούν σε κάτι που θα τους κάνει να ξεχαστούν και θα τους ωφελήσει στη ζωή τους. Αν όμως εσύ ξεκινήσεις να τους υπενθυμίζεις την άσχημη πλευρά, και πόσο μάλλον μέσω των social media, προφανώς και θα τους κάνεις να στραφούν αλλού.
- Spamming all the way
Προφανώς και πρέπει να έχεις συχνή παρουσία στα social media, χωρίς όμως υπερβολές.
Στο Facebook και στο Instagram, η συχνότητα είναι καλό να μην υπερβαίνει το ένα post τη μέρα, καθώς αυτό είναι και το όριο για τους πιο πολλούς χρήστες. Βέβαια, ως προς το περιεχόμενο, πρέπει να βρεις τις πιο αποτελεσματικές πρακτικές όταν δημοσιεύεις και να μη διστάζεις να τις ακολουθείς. Όταν οι δημοσιεύσεις σου δείχνουν ότι έχεις έμπνευση, τότε θα καταφέρεις να εμπνεύσεις ένα ολόκληρο κοινό πίσω σου.
Ακολούθησε την στα social media: