Αφιέρωμα του FOODReporter
Τα σχέδια της λουκανικοποιίας Στράκας για το 2023 αποκάλυψε στο FOODReporter ο υπεύθυνος εταιρικής ανάπτυξης, Γιώργος Στράκας.
Η Στράκας παράγει λουκάνικα από το 1850, με παραδοσιακό τρόπο, με εξειδίκευση στο λουκάνικο, με 100% κρέας, με φυσικό χοιρινό έντερο, χωρίς γλουτένη.
Δεν έχει επεκταθεί σε άλλες κατηγορίες κρεάτων ή αλλαντικών από άποψη και λόγω προσήλωσης στην ποιότητα. Καθώς αναπτύσσεται το εμπορικό πλάνο της Στράκας επί του παρόντος, πολλοί από εσάς είναι πιθανό να έχετε δει φορτηγάκια της εταιρείας στους αθηναϊκούς δρόμους. Ο κύριος όγκος των λουκάνικων Στράκας διανέμεται από στόλο της εταιρείας.
Η Στράκας παράγει πηλιορείτικα λουκάνικα, μα διανέμεται σε χώρους οργανωμένου λιανεμπορίου σε Βόλο, Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Τα προϊόντα της εταιρείας βρίσκονται ήδη στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος και ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός, αλλά αναμένονται νέες συνεργασίες με περισσότερες αλυσίδες στις αρχές του 2023 κι ακόμη, με δύο αλυσίδες Cash & Carry.
«Αποφασίσαμε να κάνουμε εμπορικό άνοιγμα για τη νέα χρονιά, με ανάπτυξη των σημείων όπου μπορεί κανείς να βρει τα προϊόντα μας. Έχουμε στρέψει το βλέμμα μας και στον κλάδο Ho.Re.Ca.: Πλέον πουλάμε σε καταστήματα delicatessen, σε σημεία παραδοσιακών προϊόντων και σε σημεία εστίασης. Στο κομμάτι του Ho.Re.Ca. δίνουμε έμφαση στον κωδικό του premium κλασικού χωριάτικου λουκάνικου», εξηγεί στο FOODReporter o Γιώργος Στράκας.
Ανάπτυξη κωδικολογίου και ιδιοπαραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος στο 30% των αναγκών
«Έχουμε ετοιμάσει πολλές ακόμη εκπλήξεις για το 2023: Έρχονται νέες γεύσεις και νέες συνταγές λουκάνικων, αλλά και περαιτέρω ανάπτυξη κωδικολογίου στο σκεπτικό μιας νέας ready-to-cook κατηγορίας που αφορά την κατάψυξη και το γευστικό “πάντρεμα” του λουκάνικου με τη ζύμη. Τα προϊόντα αυτής της νέας κατηγορίας είναι όλα χωρίς συντηρητικά», συμπληρώνει ο κ. Στράκας.
Η Στράκας αποτελεί την παλαιότερη βιοτεχνία κρέατος στην Ελλάδα και πλέον έχει επαναλανσάρει τα προϊόντα της σε ανανεωμένες συσκευασίες με «φρέσκες» ιδέες προώθησης.
Η εταιρεία είναι εξαιρετικά ενεργή στο Instagram, αλλά και στα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το διαφορετικό είναι ότι το έργο αυτό η εταιρεία το παράγει in-house, με εξειδικευμένους υπαλλήλους.
Η εταιρεία πρόσφατα ολοκλήρωσε μικρής κλίμακας φωτοβολταϊκό έργο για ιδιοπαραγωγή, που καλύπτει το 30% της απαιτούμενης ενέργειας του εργοστασίου στο Βόλο.
Φώτο: https://www.greekgastronomyguide.gr/