Λάβαμε τη παρακάτω καταγγελία αναγνώστη και τη δημοσιεύουμε όπως ακριβώς έφτασε σ εμάς:
“Καλημερα σας. Ειμαι φανατικη αναγνωστρια σας και ειλικρινα κανετε εκπληκτικη δουλεια αφου φερνετε την ερμου και ολα τα μαγαζια της διακσεδασης στο καναπε μου. Ξερετε καθομαστε με τον αντρα μου και ψαχνουμε σ εσας και αποφασιζουμε που θα παμε αναλογα με τις φωτογραφιες σας και οσα λετε.Ηρθε η ωρα ομως να μην ειμαι απλα αναγνωστρια αλλα να σας στειλω και εγω κατι για να καταγγειλω μια απιστευτη συμπεριφορα πωλητριας. Νομίζω ότι ειναι μαρκαν η πιο αχρηστη πωλητρια της πόλης.Ζητησα φούστα μου ειδεξε απροσωπα και αχαμογελαστα 3 κομματια. Κανενα απο αυτα που μου εδωσε δεν ηταν στο νουμερο μου. Αδικα μπαινοεβγαινα στα δοκιμαστηρια λες και ειχα χρονο για χασιμο. Βασικο προσον μιας πωλητριας είναι να κοβει το νουμερο σου με το ματι της ή εστω να σε ρωτα. Αφου πηρα μονη μ το νούμερο μου ζητησα ενα μπλουζακι να ταιριαζει και μου ειπε: Εχει πολλα ριξτε μια ματια μονη σας και δαλεξετε. Το μισο μαγαζι ηταν με μπλουζες. Εγω ηθελα να μου δειξει 2-3 να ταιριαζουν με το στιλ της φουστας αλλωστε της ειπα τι ντυσιμο θελω και για που. Εψαχνα μονη μου τη φωναξα να μου πει ποιο νουμερο να παρω και μου ειπε α δε ξερω αναλαογα τα γουστα σας διαλεξτε. Με το γουστο παει το νουμερο; Εγω ειδα οτι ηταν φαρδια γραμμη γι αυτο ρωτησα μηπως επρεπε να παρω μικροτερο απο το κανονικο. Ψυχρη, αδιαφορη, αχαμογελαστη και ασχετα και εκει γυρω κυκλοφορουν κοριτσακια με ορεξη να δουλεψουν και να εξυπηρετησουν. Σκεφτηκα να μιλησω στην υπευθυνη αλλα πως να παρεις το βαρος μιας απωλυσης; Δεν ειπα τιποτα. Το μονο που θα πω ως πελατισσσα και θελω ν ακουστω στους επαγγελματιες που σας διαβαζουν ειναι να διαλεγουν ανθρωπους χαμογελαστους και ευγενικους μα κυριως ανθρωπους με ορεξη να εξυπηρετησουν, το κυριοτερο δε: ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΝΟΥΜΕΡΟ ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΤΥΡΑΝΝΑΝΕ!”
(ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ_