Λάβαμε τη παρακάτω καταγγελία αναγνώστη και τη δημοσιεύουμε όπως ακριβώς έφτασε σ εμάς:
“Γεια σας. Ειμαι πωλήτρια στο ίδιο μαγαζί εδώ και 13 χρόνια. Το αγαπώ σαν δικό μου.Έχουν δει τα μάτια μου πολλά.Χθες λοιπόν η αφεντικίνα μου “έκλαψε” 4 κομμάτια. Ξέρετε το κόστος του; Σημαντικό. Έρχονται μερικές τίγκα στο make up,έρχονται και άλλες που έχουν να κάνουν μπάνιο 3 με 4 μέρες. Σεβασμός μηδέν. Τι μια να σου καταστρέφουν ρούχα από τα χρώματα, σκιές, κραγίον κλπ και την άλλη να χρειάζεται να τα πλύνεις επειδή βρώμισαν μασχαλίλα μόνο από τη δοκιμή. Ποια θα δοκιμάσει ένα ρούχο που της βρωμάει; Εσύ που βρωμάς και ρούχο που βρωμάει δε θα το δοκίμαζες. μήπως θα έπαιρνες ρούχο με κραγιόν; Ελάχιστες πιθανότητες, αφού φοβάσαι και δικαίως πως μπορεί να μη βγει. Τι να πω στη πελάτισσα; Βρωμάς φύγε κανε μπάνιο και έλα; Μετά θα ήμουν εγώ η αγενής και η κακιά πωλήτρια. Θα πρέπει να καταλαβαίνουμε μερικά πράγματα. Να σεβόμαστε ότι είναι δημόσιο και ιδιωτικό μαζί. Άμα τις βλέπω μερικές μερικές σκεφτομαι, τα ΄ψωνια σου έλειπαν βρωμιάρα, άντε μπες σε κανένα κλίβανο. Ξέρω θα με κράξουν επειδή μιλάω έτσι. Τη ζημιά στην αφεντικίνα μου ποιός θα τη πληρώσει; Είμαστε για να βγαίνουμε μείον; Τέτοιες είναι οι εποχές; Κορίτσια όταν είστε βαμμένες προσέξτε. Ξέρω πολλές μπορεί να μην έχετε καν σκεφτεί ότι δημιουργείτε πρόβλημα και ειμαι βέβαιη πως θα είστε πιο προσεχτικές μετά από αυτή τη καταγγελία.”
(ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ)