Κι όμως δυστυχώς, υπάρχει ένα συγκεκριμένο κομμάτι της αγοράς, που λόγω και νοοτροπίας αν θέλετε που “χτίζει” την καταναλωτική συμπεριφορά δοκιμάζεται σκληρότερα απ όλους.
Και αυτός ο χώρος δεν είναι άλλος από αυτόν της ένδυσης, ενώ με σημαντική διαφορά, ωστόσο ακολουθεί, αυτός της υπόδησης.
Χωρίς μεγάλες απώλειες ο χώρος των αξεσουάρ και των καλλυντικών.
Τα τελευταία 2 χρόνια και ειδικότερα το τελευταίο χρόνο οι απώλειες στον χώρο της ένδυσης στην πόλη μας είναι τραγικές.
Ακόμα πιο τραγική, συγνώμη κιόλας, θα χαρακτήριζα την νοοτροπία μας γύρω από αυτή την συμπεριφορά.
Οι γυναίκες, που αποτελούν και το δυνατότερο, το πιο σημαντικό κομμάτι της αγοραστικής καταγραφής και δύναμης, επιλέγουν ν αγοράζουν πολλά και φθηνά ρούχα.
Είναι ακατανόητο και όχι η κρίση δεν πρέπει να είναι δικαιολογία, πως οδηγούνται σε τέτοιες αγορές, όταν με λίγα χρήματα παραπάνω, μπορούν ν αγοράσουν αξιόλογα και ποιοτικά κομμάτια, που σίγουρα θα έχουν στην ντουλάπα τους για πολύ περισσότερο χρόνο.
“Το ακριβό, είναι για τον φτωχό”, έλεγε ο παππούς μου και όσο μεγαλώνω, τόσο καταλαβαίνω πόσο δίκιο είχε!
Και να σκεφτεί κανείς, ότι στην πόλη μας έχουμε καταστήματα με επώνυμα και ποιοτικά ρούχα, σε απίστευτες τιμές που δεν θα βρούμε πουθενά αλλού στην Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα σε καιρό προσφορών και εκπτώσεων μπορούμε να τ αγοράσουμε ακόμα πιο φθηνά!!!!
Προτιμούμε να δίνουμε 20-30 ευρώ λιγότερα, για να πάρουμε ρούχα και να βάλουμε στο σώμα μας υφάσματα αγνώστου προέλευσης και ποιότητας, που δεν ξέρουμε καν, ρισκάρουμε δηλαδή, στα πόσα πλυσίματα, θα αντέξουν για να συνεχίσουν να είναι στη ντουλάπα μας!
Μήπως να το σκεφτούμε λίγο καλύτερα για να σώσουμε και τις πολύ αξιόλογες τοπικές μας επιχειρήσεις;
Γιατί αν συνεχίσουμε έτσι θα τις οδηγήσουμε στο λουκέτο ή στο εμπόριο αμφιβόλου ποιότητας φθηνών ρούχων και μετά θα έχουμε και παράπονο, πως ο Βόλος δεν έχει καλή αγορά….
Ας προβληματιστούμε λίγο…
(ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ)