Μαζικά λουκέτα για τον χώρο της εστίασης και του Take Away Cafe καταγράφει ο Γενάρης στην πόλη του Βόλου.
Είμαι η τελευταία που θα μιλήσει για κορεσμό στο είδος. Το ζήτημα με αυτές τις επιχειρήσεις είναι ξεκάθαρα η έλλειψη διαφοροποίησης.
Ταυτόχρονα τον ρόλο τους έπαιξαν και τα διάφορα επιδοτούμενα προγράμματα, για δημιουργία νέων επιχειρήσεων, δίνοντας λίγα χρήματα σε νέο κόσμο, για ένα νέο ξεκίνημα, με αυτούς να αρπάζουν την ευκαιρία ανοίγοντας μαζικά καφέ, με ελπίδα πως θα τα καταφέρουν.
Δεν ήταν όμως λίγοι οι νέοι, χωρίς καμία εμπειρία στον χώρο και γνώση της επιχειρηματικότητας γενικότερα, που μπήκαν στον χώρο χωρίς να είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της νέας εποχής.
Μιας εποχής, που τους βρήκε αντιμέτωπους με τρομερές αυξήσεις τόσο στο καφέ, όσο και σε όλες τις πρώτες ύλες. Μιας επιχείρησης με πολλούς προμηθευτές, μικρό κέρδος ανά πελάτη και εν απουσία εμπειρίας, συμβουλευτικής και έξυπνων ιδεών, δεν μπόρεσαν να διαφοροποιηθούν και να αντέξουν.