οια γυναίκα δε θέλει να ανανεώνει την γκαρναρόμπα της με τις νέες τάσεις της μόδας, προκειμένου να είναι πάντα στυλάτη και περιποιημένη; Ωστόσο υπάρχουν κάποια μυστικά, που θα θέλαμε να μάθουμε όσον αφορά τη βιομηχανία ρούχων και αξεσουάρ, έτσι ώστε να μη νιώθουμε ότι μας εξαπατούν οι καταστηματάρχες.
1. Κάποιες τάσεις ανανεώνονται κάθε βδομάδα
Δεν είναι καθόλου απίθανο να βλέπεις τις βιτρίνες να ανανεώνονται με ολόφρεσκα, μοδάτα item μία φορά τη βδομάδα, προκειμένου να θέλεις να τα αγοράσεις και να ξοδέψεις όλο και περισσότερα χρήματα.
2. Η συνεργασία με κάποιο διάσημο σχεδιαστή, δε σημαίνει απαραίτητα και καλή ποιότητα στα limited edition ρούχα.
Συχνά πλέον, οι μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων λανσάρουν exclusive σειρές, που φέρουν την υπογραφή κάποιου πολύ γνωστού οίκου μόδας. Αυτό όμως δε σημαίνει, ότι και τα ρούχα από τη συγκεκριμένη σειρά είναι ποιοτικά και δεν χαλάνε μετά από αρκετά πλυσίματα.
3. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι τα εκπτωτικά ρούχα είναι πάντα ανακατεμένα.
Παρόλο που τα προϊόντα σε κανονική τιμή είναι πάντα τακτοποιημένα, τα εκπτωτικά είναι μονίμως ακατάστατα. Αυτό γίνεται εσκεμμένα, προκειμένου να αισθανθείς ότι βρήκες μέσα σε αυτό το χάος το “κομμάτι” και μάλιστα σε εξευτελιστική τιμή.
4. Επιβλαβή χημικά χρησιμοποιούνται κατά την κατασκευή ρούχων
Ακόμα και στο μπλουζάκι, που είναι κατασκευασμένο από 100% φυσικά υλικά, δε σημαίνει ότι δεν έχουν χρησιμοποιηθεί χημικά, που κάνουν κακό στο δέρμα και τα οποία δεν μπορούν να ανιχνευτούν με γυμνό μάτι. Γι΄αυτό είναι καλό, πάντα να πλένεις τα καινούρια σου ρούχα, προτού τα φορέσεις.
5. Τα συνθετικά ρούχα κοστίζουν το ίδιο με όσα είναι φτιαγμένα από φυσικά υλικά.
Οι κατασκευαστές, επίτηδες υπερεκτιμούν τα συνθετικά, προκειμένου οι καταναλωτές να συνειδητοποιούν ότι μία μπλούζα από βαμβάκι δεν είναι πια και τόσο ακριβή, συγκριτικά με μία άλλη από πολυεστέρα.
6. Τα ρούχα στα outlet έχουν χειρότερη ποιότητα, από αυτά που υπάρχουν στα κανονικά μαγαζιά.
Τα προϊόντα, που βρίσκει κανείς στα outlet είναι κατώτερης ποιότητας και αυτός είναι και ο λόγος που η τιμή τους είναι τόσο χαμηλή, συγκριτικά με αυτά της μπουτίκ.
7. Αγαθά χαμηλής ποιότητας
Σίγουρα έχουμε “κληρονομήσει” από τους γονείς μας ρούχα εξαιρετικής ποιότητας, που δεν έχουν πάθει τίποτα, μετά από τόσο χρόνια. Τα ρούχα όμως που αγοράζουμε τα τελευταία χρόνια επίτηδες ξεθωριάζουν γρήγορα, τρυπάνε εύκολα και ξεχειλώνουν, προκειμένου να αναγκαζόμαστε να τα αντικαθιστούμε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.
8. Οι εκπτώσεις είναι ωφέλιμες για τα ίδια τα καταστήματα και όχι τόσο για τους καταναλωτές.
Πάντα την περίοδο των εκπτώσεων αγοράζουμε πράγματα, που στη ουσία δεν τα έχουμε ανάγκη, αλλά επειδή τα βρίσκουμε σε πολύ καλές τιμές. Μάλιστα, κάποιες φορές τα μαγαζιά ανεβάζουν τις αρχικές τιμές, προτού τις μειώσουν λόγω εκπτώσεων.
9. Τα ίδια μεγέθη σε διαφορετικές μάρκες μπορεί να σου είναι, είτε πολύ μεγάλα, είτε πολύ μικρά.
Παρόλου που το μέγεθός σου είναι το small, μπορεί σε μία άλλη μάρκα να μην χωράς ούτε καν στο medium, όσο περίεργο και εάν σου ακούγεται.
Δείτε το αναλυτικό βίντεο: