Το 1ο επιχειρηματικό μέσο ενημέρωσης της περιφέρειας, το Volonakinews.gr, που κατάφερε να αλλάξει την δημοσιογραφία και την διαφήμιση όχι μόνο στην Μαγνησία και στην Θεσσαλία, αλλά και σε όλες τις περιφέρειες της πόλης, βρέθηκε και είχε ισχυρή παρουσία στην 9η ΕΞΠΟΤΡΟΦ.
Το Volonakinews.gr ξεκίνησε την πορεία του το 2016 και λίγους μήνες μετά, άρχισαν να γίνονται παρόμοιες προσπάθειες και σε άλλες περιφέρειες της χώρας.
Η συνεισφορά του στην εκπαίδευση του κόσμου, στην δημιουργία φιλοσοφίας και κουλτούρας γύρω από το επιχειρείν, την αγορά και την εστίαση ήταν και είναι καθοριστική, ενώ πάντα βρισκόταν μπροστά στηρίζοντας ηθικά και οικονομικά κάθε προσπάθεια που είχε σκοπό να τονώσει την κίνηση και να αυξήσει τα ταμεία των επιχειρηματιών, όπως για παράδειγμα η διοργάνωση της πρώτης Λευκής Νύχτας στην πόλη, που πλέον είναι θεσμός.
Είναι γνωστό πως η ομάδα του Volonakinews.gr με την Δώρα Μιχαήλ στο τιμόνι, έχοντας πια μια μεγάλη εμπειρία στον επιχειρηματικό κλάδο, μέσα από την καθημερινή επαφή με επιχειρηματίες και πελάτες-αναγνώστες στο πλαίσιο του ρεπορτάζ, έχει περάσει και στις υπηρεσίες συμβουλευτικής για επιχειρήσεις.
Η Δώρα Μιχαήλ, δημοσιογράφος και σύμβουλος marketing, με όπλο τόσο την εμπειρία της στα επιχειρηματικά, όσο και με σπουδές σε τομείς όμως η Ανθρωπολογία, η Επικοινωνία, το Marketing και οι πωλήσεις, αναλαμβάνει το marketing επιχειρήσεων, έχοντας ένα πανελλαδικό πελατολόγιο, αλλά συνεχίζει να βρίσκεται συνεχώς και στον Βόλο, όπου αναλαμβάνει κυρίως την στρατηγική των διαφημιστικών καμπανιών που τρέχουν οι επιχειρήσεις που μας εμπιστεύονται.
Θεωρούμε άσκοπο να αναφερθούμε στην αποτελεσματικότητα αυτών των καμπανιών, αφού είναι γνωστό σε όλη την πόλη πως το Volonakinews.gr είναι το μέσο με την μεγαλύτερη επιρροή (ποιοτικά χαρακτηριστικά-εμπιστοσύνη-πειθώ). Και αν πάλι έχει κανείς αμφιβολίες, ας ρωτήσει τους συνεργάτες μας.
Επιστρέφοντας στην βασική θεματολόγια αυτού του άρθρου, το Volonakinews.gr μαζί με το elnews.gr βρέθηκαν στο ίδιο περίπτερο της ΕΞΠΟΤΡΟΦ, ενώ η κα.Μιχαήλ ως Σύμβουλος Marketing, πήρε μέρος και στα workshop της έκθεσης πραγματοποιώντας ομιλίες με θέμα:
- Influencer Marketing και διαχείριση αρνητικών κριτικών
- Πώς στήνουμε ένα πετυχημένο concept
Σε ερώτηση μας στην κα.Μιχαήλ σχετικά με τον λόγο που επέλεξε να βρισκόμαστε στην συγκεκριμένη έκθεση, η ίδια μας απάντησε:
” Αρχικά θέλω να συγχαρώ τους διοργανωτές για την άψογη οργάνωση και συνεργασία. Αυτό που λέω συχνά στους πελάτες μου είναι πως το σημαντικό είναι να επιλέξει κανείς την κατάλληλη έκθεση γι αυτόν. Επέλεξα την ΕΞΠΟΤΟΡΦ, πέρα από το κομμάτι των Workshop, γιατί η εμπειρία μου έχει δείξει πως όσοι είναι στην ΕΞΠΟΤΡΟΦ, είναι τα σημαντικότερα brand της επόμενης 5ετιας. Είναι σοβαροί επιχειρηματίες, που επενδύουν και βρίσκονται σε φάση ανάπτυξης. Είναι αυτοί που έρχονται…. Για εμένα, αυτό είναι το challenge. Έχω συνεργάτες ήδη φτασμένους. Επίσης δεν θα γινόταν ποτέ συνεργάτης μου ένας άνθρωπος που έχει φτάσει στο σημείο να έχει μέσα στην εταιρεία του δίπλα στον λογιστή και έναν σύμβουλο. Είναι οι επιχειρήσεις που μας χρειάζονται και μαζί μπορούμε να φτάσουμε πιο γρήγορα στον στόχο, διανύοντας μια όμορφη, δύσκολη σίγουρα, πετυχημένη όμως διαδρομή. Ταυτόχρονα, πρόκειται για παραγωγούς και επιχειρηματίες που πραγματικά έχουν “διαμαντάκια”, διαμαντάκια που θέλω να γνωρίσω και να μάθω για τους πελάτες μου που συνεχώς κάνουμε αλλαγές και ψάχνουμε νέα πιο ποιοτικά προϊόντα. Ήταν ένα υπέροχο 3ημερο, με πολλές και σημαντικές επαφές, ωραίες γνωριμίες και αξέχαστες στιγμές για εμένα, το Volonaki και τους συνεργάτες μου.”
ΔΕΙΤΕ φωτογραφίες από την παρουσία του Volonaki στην έκθεση, αλλά και από τους εκθέτης της Μαγνησίας, για τους οποίους θα προχωρήσουμε σε εξειδικευμένα δημοσιεύματα, τις επόμενες μέρες: