ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Kι όμως, βγήκαν συσκευές μέτρησης ικανοποίησης πελάτη-Μπήκαν οι πρώτες!

Kι όμως, βγήκαν συσκευές μέτρησης ικανοποίησης πελάτη-Μπήκαν οι πρώτες!

Newsroom

Η μέτρηση ικανοποίησης πελατών είναι ταυτισμένη στη συνείδηση των περισσότερων επιχειρηματιών με τη διανομή κάποιου ερωτηματολογίου. Είτε σε έντυπο, είτε μέσω email, είτε μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας, αρκετές επιχειρήσεις αποπειρώνται να μάθουν τη γνώμη των πελατών τους με τη διεξαγωγή ερευνών. Όμως αυτές οι έρευνες είναι χρονοβόρες, συχνά μένουν αναξιοποίητες αφού η ανάλυσή τους απαιτεί πολλές ώρες, ενώ δεν αντανακλούν την καθημερινότητα μίας επιχείρησης παρά μόνο τη δεδομένη στιγμή που πραγματοποιήθηκαν. Δεν είναι παράξενο λοιπόν που οι περισσότερες εταιρείες καταλήγουν στο να αρκούνται στη… διαίσθησή τους και όχι σε μετρήσιμα στοιχεία.

powered by Rubicon Project

Τη λύση έρχεται να δώσει το PrivateReview, ένα ολοκληρωμένο σύστημα μέτρησης ικανοποίησης πελατών που συλλέγει απαντήσεις από τους καταναλωτές με την τοποθέτηση συσκευών σε κεντρικά σημεία συναλλαγών ή στις εξόδους. Με αυτόν τον τρόπο, η επιχείρηση είναι σε θέση να γνωρίζει επί καθημερινής βάσης τις επιδόσεις της και να παρεμβαίνει εγκαίρως όταν χρειαστεί.

Ανάλογα με τις ανάγκες της, μπορεί να επιλέξει μεταξύ συσκευών με πλήκτρα και συσκευών με οθόνη αφής.

Συσκευές με πλήκτρα

Οι πελάτες καλούνται να βαθμολογήσουν τις υπηρεσίες της επιχείρησης επιλέγοντας ένα από τα πέντε διαθέσιμα πλήκτρα.

Πότε να τις προτιμήσετε

Αν θέλετε να καταγράφετε τη γενική εικόνα που έχουν οι καταναλωτές για την επιχείρησήσας, και να έχετε έναν απλό στην κατανόησή του δείκτη απόδοσης.

Τα πλεονεκτήματα

Το φιλικό και γρήγορο σύστημα αξιολόγησης εξασφαλίζει τη συλλογή μεγάλου όγκου απαντήσεων.

Τοποθετούνται πανεύκολα, αφού δεν χρειάζονται καλώδια, ανάγκη φόρτισης ή σύνδεσης στο internet.

Χάρη στις ρυθμιζόμενες ώρες λειτουργίας και τον αλγόριθμο επεξεργασίας των δεδομένων, προστατεύεστε από κακόβουλη χρήση.

Μοντέλα:

Επιδαπέδιο, επιτοίχιο, επιτραπέζιο.

Συσκευές με οθόνη αφής

Οι πελάτες καλούνται να απαντήσουν σε ένα μίνι ερωτηματολόγιο αναφορικά με τον βαθμό ικανοποίησής τους σε βασικούς τομείς, όπως ποιότητα, εξυπηρέτηση, καθαριότητα κ.λπ.

Πότε να τις προτιμήσετε

Αν θέλετε να γνωρίζετε πώς σας αξιολογούν σε επιμέρους τομείς, και να αφιερώσετε χρόνο για να αναλύσετε τα σχόλια των πελατών σας.

Τα πλεονεκτήματα

  • Ενημερώνεστε σε πραγματικό χρόνο.
  • Μπορείτε να κάνετε όσες ερωτήσεις θέλετε σε όσες γλώσσες θέλετε.
  • Έχετε τη δυνατότητα να αλλάξετε τις ερωτήσεις.
  • Έχετε τη δυνατότητα να συλλέγετε δημογραφικά και προσωπικά στοιχεία (όνομα, email, ηλικία κ.λπ.).

Τελευταία Νέα

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις