ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Εις υγείαν… ή αλλιώς “Yamas”!

Εις υγείαν… ή αλλιώς “Yamas”!

Δώρα Μιχαήλ

Το YAMAS ιδρύθηκε το 2015 και παρά τον μονάχα ενάμιση χρόνο παρουσίας του στα ράφια έχει κάνει θραύση τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Η βασική ιδέα πίσω από την εταιρεία είναι να γίνουν πιο εύκολα στην κατανάλωση τα παραδοσιακά ελληνικά ποτά. Πράγματι δεν υπήρχε κάποια εταιρεία πριν την YAMAS που να συνδύαζε π.χ. το ούζο με ανθρακικό. Αντιγραφή ποτών όπως Smirnoff ice και Gordon space θα έλεγε κάποιος αλλά είναι αντιγραφή; Ίσως και να είναι, είναι όμως σίγουρα κάτι που δεν υπήρχε προηγουμένως στην αγορά! Πέρα από το ανθρακικό όμως, το YAMAS έχει και health στοιχεία καθώς ο χυμός έχει προστεθεί σε 5%, κάτι που σπάνια συναντάς σε άλλα ποτά, αλλά και η ζάχαρη είναι ελάχιστη, 6γρ. για την ακρίβεια ήτοι μονάχα 60 θερμίδες! Λείπουν επίσης όποιες χρωστικές ουσίες και συντηρητικά καθώς και η γλουτένη. Το YAMAS ακολούθησε την παγκόσμια τάση που θέλει τα παραδοσιακά ποτά να μετασχηματίζονται σε πιο εύκολα στην κατανάλωση.

H εταιρεία YAMAS παρουσίασε ουσιαστικά την πρώτη ελληνική σειρά premixed cocktails , ποτών RTDs (Ready to Drink) από ελληνικά αποστάγματα : Ούζο, Μαστίχα και Τσίπουρο . Πρόκειται για χαμηλόβαθμα αλκοολούχα ποτά (με 4% αλκοόλ), πλούσια σε ανθρακικό, συνοδευόμενα από διάφορες γεύσεις: Oύζο με λεμόνι, Μαστίχα με πορτοκάλι και Τσίπουρο με lime & ginger, σε μια vintage συσκευασία περιεκτικότητας 275 ml. Η σειρά προϊόντων “YAMAS” ενσωματώνει σε ένα μπουκάλι : τη φιλία, τη διασκέδαση, το χαμόγελο, τον ήλιο , τη θάλασσα και την παράδοση της Ελλάδας. Ένα προϊόν 100 % ελληνικό, το οποίο διατηρεί την ποιότητα των παραδοσιακών γεύσεων σε ένα άριστο αποτέλεσμα που ικανοποιεί όλες τις ηλικίες, άνδρες και γυναίκες.

Την εταιρεία ξεκίνησε αρχικά μόνος του ο Δημήτρης Μιλτάκος και εν συνεχεία ευτύχησε όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο ίδιος, να βρει έναν εξαιρετικό συνεργάτη και μέτοχο, τον Παναγιώτη Κωσταντόπουλο και έκτοτε εδώ και περίπου δύο χρόνια τρέχουν παρέα την εταιρεία. Το ενδιαφέρον στην ιστορία βρίσκεται στο γεγονός πως οι δυο κύριοι δεν είχαν καμιά απολύτως προηγούμενη εμπειρία στον χώρο των ποτών, κάτι που αποτέλεσε μεγάλο στοίχημα και για τους δύο. Κερδισμένο στοίχημα αν λάβουμε υπόψιν ότι η εταιρεία τους βραβεύτηκε από το επιμελητήριο Αθηνών το 2016 σαν Νέα καινοτόμα επιχείρηση! Αλλά και από τα όσα θα διαβάσετε παρακάτω.

Εις υγείαν… ή αλλιώς “Yamas”!
Στην πρώτη τους λοιπόν κιόλας προσπάθεια να ασχοληθούν με τον χώρο αυτό κατάφεραν και βρήκαν τους κατάλληλους ανθρώπους στο κατάλληλο εργοστάσιο, τον κατάλληλο τροφολόγο τροφίμων και πάνω σε αυτά πάτησαν και εργάστηκαν σκληρά με αποτέλεσμα να βγει ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα. Το YAMAS έχει πάρει μέρος σε τρεις εκθέσεις όπως FoodExpo, Horeca και mini-market περίπτερο. Μέχρι αυτήν την στιγμή έχουν συνάψει πάνω από 100 συνεργασίες με χονδρεμπόρους για την διανομή των προϊόντων τους πανελλαδικά, συνεργασία με ΑΒ S/M ,ΜΕΤΡΟ CASH & CARRY. MY MARKET ( τοποθέτηση τον Μάρτιο) , ΘΑΝΌΠΟΥΛΟΣ S/M, ΜΠΑΛΑΣΚΑΣ S/M,Blue stars Ferries σε συνεργασία με τα Goody’s , Celestyal cruises , Hotel Brain, σε πάρα πολλά beach bars και καλοκαιρινά μαγαζιά σε ολόκληρη την Ελλάδα και ειδικά στα νησιά ενώ έχουν πραγματοποιηθεί και εξαγωγές σε 9 χώρες. Τρώγοντας όμως έρχεται και η όρεξη, και έτσι οι δύο άντρες θέλουν να φτάσουν τις 20 αγορές μέσα στο 2017 ξεφεύγοντας από τα στενά πλαίσια της Ελλάδος. Η πιο πρόσφατη πάντως από αυτές είναι η τοποθέτηση προϊόντος στα El Corte Singles, γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην Ισπανία! Γίνεται επίσης προσπάθεια να τοποθετηθεί το προϊόν και στα αεροδρόμια με σκοπό να προσελκύσει τους τουρίστες.

Παρά το γεγονός ότι το προϊόν της μπορεί να θεωρηθεί εποχικό, Ο Δημήτρης Μιλτάκος δηλώνει αισιόδοξος πως η εταιρεία μπορεί να πετύχει τους στόχους της μέσα στο 2017.

Τον ρωτήσαμε αν έχει νιώσει ποτέ πως έχει φτάσει στα όριά του, πως δεν μπορεί, δεν αντέχει άλλο. Η απάντησή του; Κάθε μέρα!

«Το να ξεκινήσεις νέα επιχείρηση στην Ελλάδα είναι αδύνατο. Είναι τρομαχτικό. Οι παλιές επιχειρήσεις είχαν πρόσβαση στις τράπεζες, είχαν απολαύσει και τις παχιές αγελάδες, επομένως αν μη τι άλλο ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση από το να ξεκινήσει κανείς από το απόλυτο μηδέν όπως συμβαίνει σήμερα. Εμείς είμαστε μία εταιρεία που ξεκίνησε μέσα στα capital controls και χάσαμε έτσι ένα καλοκαίρι εξαιτίας τους. Επομένως θα μπορούσε να είχε ακυρωθεί το πρότζεκτ. Κάθε μέρα ζούμε και αντιμετωπίζουμε αυτές τις δυσκολίες. Αυτό το οποίο μας δίνει δύναμη και αισιοδοξία είναι η ανταπόκριση που έχουμε για το προϊόν. Συνεχώς φυσικά προσπαθούμε να εξελιχθούμε, κάνοντας καινούργιες συνεργασίες, αλλά εκτός Ελλάδος καθώς τα πράγματα εδώ είναι πάρα πολύ δύσκολα. Μας κρατάει ζωντανούς το όραμά μας και η πίστη μας μαζί με τον συνέταιρό μου τον Παναγιώτη, ότι το προϊόν μπορεί να γίνει ένα παγκόσμιο προϊόν. Έχει όλα τα φόντα να γίνει ένα παγκόσμιο προϊόν. Δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα από τους υπόλοιπους ανταγωνιστές μας».

Τελευταία Νέα

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις