Στον Βόλο βρισκόταν τις τελευταίες ώρες ο Παναγιώτης Μονεμβασιώτης που το 2002, απέκτησε το πλειοψηφικό πακέτο της εταρείας “Βενέτης” από τον Μπάμπη Βενέτη.
Σύμφωνα με πληροφορίες, που μένουν να επιβεβαιωθούν και επίσημα, ο ισχυρός επιχειρηματίας, με μεγάλη ιστορία και στον χώρο του ποδοσφαίρου, διεκδίκησε και κατάφερε να πάρει έναν από τους χώρους όπου θα λειτουργήσουν ως καταστήματα, στο νέο πάρκινγκ της πόλης μας, στην Φιλελλήνων.
Η ιστορία της “Βενέτης” και η πορεία μέχρι το σήμερα….
Η έδρα της εταιρείας, που ξεκίνησε το 1939 όταν ο Γιώργος Βενέτης από τα Ιωάννινα άνοιξε έναν μικρό φούρνο, βρίσκεται στη Λυκόβρυση.
Η συνεργασία Μονεμβασιώτη-Βενέτη αλλάζει μορφή στα γνωστά καταστήματα, και δημιούργησε ένα πρότυπο και ιδιαίτερα κερδοφόρο δίκτυο μαγαζιών.
Η νέα διοίκηση της εταιρείας επεξεργάστηκε και έθεσε σε εφαρμογή ένα νέο σύγχρονο αναπτυξιακό πρόγραμμα ποιοτικής αναβάθμισης σε όλους τους τομείς με ταυτόχρονη αναδιοργάνωση όλων των υπηρεσιών της.
Το 2002 η εταιρεία είχε χρέη 27 εκατ. ευρώ έχοντας τζίρο μόλις 12 εκατ. ευρώ. Εξ αυτών τα 21 εκατ. αφορούσαν οφειλές προς τις τράπεζες. Τότε λοιπόν ήταν η ώρα της δράσης. Η «Βενέτης» αποφάσισε να απομακρύνει στελέχη που δεν κατανοούσαν τη νέα συγκυρία και βαρύνονταν με πλήθος λαθών και να επενδύσει σε δικά της παιδιά. Κατώτερα μεν στελέχη αλλά με αγάπη για την εταιρεία, που ήθελαν να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους και να αναδειχτούν.
Με τον Παναγιώτη Μονεμβασιώτη σε ρόλο διεθύνοντος συμβούλου, όλοι μαζί κατάφεραν όχι μόνο να αντιστρέψουν το κλίμα αλλά και να εκτοξεύσουν την εταιρία.
«Τρώγαμε για 12 χρόνια… φακές. Κοιμόμουν στις εγκαταστάσεις και μαζί με την ομάδα δεν διστάσαμε να εργαστούμε ακόμα και 24 ώρες επί 7 ημέρες την εβδομάδα. Ομως το 2013 ξεχρεώσαμε τα πάντα», ανέφερε ο Παναγιώτης Μονεμβασιώτης σε συνέντεξή του στο newmoney.gr τον Αύγουστο του 2006.
Ωστόσο ο τελευταίος χρόνος, ήταν ιδιαίτερα δύσκολος για την εταιρεία, με τον κ.Μονεμβασιώτη να παίρνει την απόφαση να κλείσει μαζικά καταστήματα της εταιρείας, μιλώντας για μεγάλη απώλεια τζίρου λόγω covid. Φαίνεται όμως, πως εξετάζοντας τον Βόλο, τον είδε ως μια ευκαιρία. Μη ξεχνάμε όμως πως οι μεγάλοι επιχειρηματίες στις κρίσεις φαίνονται και πως το βασικό τους χαρακτηριστικό, είναι πάντα η εξωστρέφεια.