ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Το Ιατρικό Ψηφιακό Marketing και η Forthright

Το Ιατρικό Ψηφιακό Marketing και η Forthright
Newsroom

Newsroom

Η ανάγκη διαφήμισης και marketing των υπηρεσιών τους δεν ήταν κάτι που απασχολούσε τους επαγγελματίες υγείας παλαιότερα. Πλέον όμως με την ταχύτατη διάδοση πληροφοριών και την τάση του κοινού να «Γκουγκλάρει» πριν από οποιαδήποτε επιλογή επιτάσσει την παρουσία οποιουδήποτε επαγγελματία στο Internet.

Η εταιρείαForthright, πιστοποιημένου συνεργάτη Google Partner, αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες Εταιρίες Ιατρικού Marketing στην Ελλάδα. Με γνώση, αφοσίωση και επαγγελματισμό καλύπτει το σύνολο των αναγκών των επαγγελματιών υγείας. H ίδρυση ξεχωριστού τμήματος υπό την ονομασία HealthPartner αντανακλά την επιθυμία της εταιρίας να προσφέρει πλήρες πακέτο εξειδικευμένων υπηρεσιών που καλύπτουν όλες τις ανάγκες του σύγχρονου επαγγελματία υγείας.

H Marketing Director της Forthright στη Λάρισα, Κυρία Εύα Μπράτσια ενδεικτικά αναφέρει:

“Οι ιατροί που εμπιστεύτηκαν την Forthright, με ενέργειες μόλις μετά από τον 1ο χρόνο συνεργασίας  αύξησαν το πελατολόγιο τους σημαντικά. Αρκετοί από αυτούς βρίσκονται στην 1η σελίδα της Google σε αρκετές λέξεις. Ενδεικτικά ορθοπεδικός που συνεργάζεται μαζί μας, στον 2ο χρόνο αύξησε περίπου κατά 300% τους επισκέπτες του, ενώ πλέον έχει χτίσει και το δικό του brand στον κόσμο του διαδικτύου. Γενικός Χειρουργός μετά από το ίδιο χρονικό βρίσκεται πλέον στις πρώτες θέσεις στη Google σε όλες τις λέξεις κλειδιά. Ο μεγαλύτερος αριθμός πλέον ασθενών επιλέγει τον γιατρό όχι επειδή θα του τον συστήσει κάποιος γνωστός, αλλά από το διαδίκτυο.”.

Γεγονότα και στατιστικά σχετικά με τις αναζητήσεις στον κλάδο της υγείας

  • Περίπου 1 στους 2 επαγγελματίες υγείας που έχουν ήδη ψηφιακή παρουσία, δηλώνουν πως έχουν καταφέρει με αυτόν τον τρόπο να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των πελατών τους, αλλά να κερδίσουν και νέους.
  • Περίπου 1 στους 2 ασθενείς χρησιμοποιούν το κινητό τους για αναζήτηση κάποιας ιατρικής υπηρεσίας, κλείνει αμέσως ραντεβού.
  • Περίπου 1 στους 2 ασθενείς υποστηρίζει πως αν δει ενδιαφέρον περιεχόμενο στα social media, αυξάνονται οι πιθανότητες να επηρεαστεί θετικά και να κλείσει ραντεβού.
  • Σχεδόν όλοι οι ασθενείς, αφού πάρουν πληροφορία για κάποιον γιατρό από κάποιο κοντινό του πρόσωπο, αναζητούν διαδικτυακές κριτικές για να κλείσουν ραντεβού.
  • 35 εκατομμύρια αναζητήσεις στην Google καθημερινά, σχετίζονται με ιατρικό περιεχόμενο.

Κατά πόσο όμως μπορούν οι σύγχρονοι επαγγελματίες να ακολουθήσουν το ψηφιακό κύμα?

Θέλοντας και μη η πλειονότητα των επαγγελματιών έχει ξεκινήσει να προσαρμόζεται στη νέα τάξη πραγμάτων. Αυτό συμβαίνει καθώς συνειδητοποιούν ολοένα και πιο έντονα πως η ψηφιοποίησηορισμένων πτυχών της εργασίας τους αφενός είναι μονόδρομος και αφετέρου αποτελεί πολύ χρήσιμο εργαλείο για να πετύχουν πολύ πιο γρήγορα και εύκολα πράγματα που πριν από ορισμένες δεκαετίες απαιτούσαν πολύ κόπο και χρόνο.

Παρεχόμενες υπηρεσίες στους επαγγελματίες υγείας

Ενδεικτικά ορισμένες από τις υπηρεσίες της εταιρίας είναι η κατασκευή της ιστοσελίδας, η διαχείριση των social media, η δημιουργία εταιρικής ταυτότητας, η δημιουργία logo, videos, και animations, η συγγραφή εξειδικευμένων κειμένων (Content), η στρατηγική SEO, καθώς και γραφιστικές υπηρεσίες από ειδικά καταρτισμένη ομάδα. Νέα και καινοτόμα υπηρεσία της εταιρίας αποτελεί η δημιουργία podcasts, δηλαδή η δημιουργία ψηφιακών αρχείων ήχου, που διατίθενται σε ιστοσελίδες και blogs των πελατών της Εταιρίας.

Οφέλη ψηφιακού Marketing στις υπηρεσίες

  • Παρακολούθηση και μέτρηση αποτελεσμάτων

Η ακριβής μέτρηση της αποτελεσματικότητάς κάθε διαφημιστικής ενέργειας αποτελεί το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της digital εφαρμογής του marketing

  • Είναι ταχύτερο

Ακολουθεί και εναρμονίζεται πλήρως με το δυναμικό επιχειρηματικό περιβάλλον, το οποίο απαιτεί άμεση ανταπόκριση στις ταχέως μεταβαλλόμενες εξελίξεις.

  • Είναι στοχευμένο

«Ποιό ποσοστό του πληθυσμού είδε τη διαφήμιση?» Αυτό το ερώτημα απασχόλησε όσο λίγα τους διαφημιστές της δεκαετίας του ΄90. Μπορούσαν να έχουν κάποια γενικά στοιχεία για το πόσοι περίπου είδαν τη διαφήμισή τους. Ποιοι όμως από αυτούς ανήκαν στο κοινό ενδιαφέροντος? Πλέον μέσω του κολοσσιαίου όγκου πληροφοριών και των ψηφιακών δυνατοτήτων μπορούμε να στοχεύσουμε με εντυπωσιακή ακρίβεια στο κομμάτι του πληθυσμού που μας ενδιαφέρει.

  • Είναι φθηνότερο

Η ψηφιακή διαφήμιση δεν απαιτεί τον τεράστιο όγκο χρημάτων που απαιτούσε η διαφήμιση τα προηγούμενα χρόνια. Συνεπώς επιχειρήσεις διαφορετικού οικονομικού εύρους έχουν τη δυνατότητα να διαφημίζονται και να αναπτύσσονται.

Η επένδυση στις νέες τεχνολογίες αποτελεί τον μοναδικό σίγουρο τρόπο παραμονής και εξέλιξης στον επαγγελματικό κόσμο. «Όποιος δεν προχωρά πάει προς τα πίσω» έλεγε ένα λατινικό γνωμικό και μοιάζει πιο σύγχρονο από ποτέ.

Τελευταία Νέα

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις