Λάβαμε τη παρακάτω καταγγελία αναγνώστη και τη δημοσιεύουμε όπως ακριβώς έφτασε σ εμάς:
“Γειά σου Volonaki. Eίμαι ένας από τους πολλούς εμπόρους του Βόλου. Μ ένα μαγαζί που κάνει το καλύτερο για το πελάτη. Όσα μπορώ να κάνω τα κάνω. Στο “ο πελάτης έχει πάντα δίκιο”, βάζω πολλές υποσημείωσεις. Ήρθε μια κυρία προχθές στο μαγαζί ν αλλάξει ένα φόρεμα που είχε πάρει για μια εκδήλωση, κάτι που η γυναίκα μου θυμάται ότι μας το είχε πει. Η κυρία λοιπόν φόρεσε το φόρεμα στη εκδήλωση και μετά ήρθε να το αλλάξει λέγοντας πως τελικά έχει ένα παρόμοιο στη ντουλάπα της. Αντί όμως να κοιτάξει κάτι στο ίδιο στιλ κοίταζε πιο καθημερινά κομμάτια. Το φόρεμα δε της το άλλαξα καθώς κάτω από τις μασχάλες είχε κιτρινίλες, άρα το είχε φορέσει, έκανε το κομμάτι της στη εκδήλωση που ήθελε και το έφερε πίσω τους μ@@@@@ να πάρει κάτι που θα το φοράει πιο συχνά. Χαζός εγώ ή η κυρία που θα της το πούλαγα μετά ως καινούριο; Διαμαρτυρήθηκε και είπε πως δεν είμαστε σωστοί επαγγελματίες και θα μας καταγγείλει. Αγαπημένες μου κυρίες αν θεωρείτε λάθος έναν επαγγελματίας για τον παραπάνω λόγο δε σας θέλω. Όχι, τέτοιες πελάτισσες δε τις θέλω. ΤΕΛΟΣ και ας με πουν κακό. Να σκεφτόμαστε και λίγο, να έχουνε λίγο τσίπα. ”
(ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ)