ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Καταγγελία αναγνώστη: Απίστευτη ταλαιπωρία για μια επισκευή, που δεν έγινε!

Καταγγελία αναγνώστη: Απίστευτη ταλαιπωρία για μια επισκευή, που δεν έγινε!

Δώρα Μιχαήλ

Λάβαμε τη παρακάτω καταγγελία και τη δημοσιεύουμε όπως ακριβώς έφτασε σ εμάς, αποκρύπτοντας τα στοιχεία τους μαγαζιού για ευνόητους λόγους:

Θέλω να σ πω και την δίκη μ καταγγελία! Στις 18/1/17 πήγα τα 2 μ κιν 4s iPhone κ 5s για επισκευή! Το πρώτο μ έπεσε σε νερό και το δεύτερο για αλλαγή οθόνης …………. για επισκευή! Την επόμενη μέρα μ τηλ να πάω να τα πάρω. Το πρώτο δεν γινόταν κάτι και απλά πρόλαβαν ν μ το ανοίξουν και να μπορέσω να πάρω τα δεδομένα μ και πλήρωσα 5€ και το δεύτερο 80€. Μ τα έβαλαν σε ένα σακουλάκι . Τα πήρα κ έφυγα! Όταν γύρισα σπίτι κατάλαβα ότι το χαρτί που ήταν διπλωμένο δεν ήταν τελικά η απόδειξη που χρειαζόμουν για την εγγύηση αλλά το αποδεικτικό επισκευής! Ξανά πάω και λέω ότι η οθόνη δεν ανταπόκρινεται όπως πρέπει και μου λένε ότι θα κάνει 2,3 μέρες και τους ενημερώνω ότι δεν μου έχουν δώσει την απόδειξη. Μην έχοντας άλλη συσκευή το ξαναπερνω και πάω σπίτι! Ξανά πάω την Τρίτη 28/2 και λέω δεν μπορώ να πληκτρολόγισω καν στο κιν , πατάει μόνο τ πλήκτρο κ η οθόνη ούτε ανεβαίνει ούτε αντιδρά. Μου το κρατάνε 2 μέρες και ξανά πάω και ρωτάω για ποσό καιρό είναι η εγγύηση μ κ μ λέει ψέματα 1 μήνα. Τελικά μ τηλεφωνούν να πάω να το πάρω αφού με έχει ενημερώσει η κοπέλα ότι έχουν αλλάξει την οθόνη! Όταν έφτασα εκεί μ είπαν ότι ταχα το κιν είχε πάρει υγρασία. Και η εγγυηςη δεν ιςχυει. Πράγμα που δεν ισχύει αφού το έχω στη θήκη και ποτέ Μα ποτέ δεν ήρθε σε επαφή κοντά σε ποτήρι με νερό ούτε στο μπάνιο το παίρνω μαζί μ όπως ταχα μ είπαν! Και επιμένω! Καθώς κ είπα ότι που ξέρω ότι η λεγόμενη πλακέτα ήταν δίκη μ αφού είμαι σίγουρη για την υγραςια. Καθώς και ότι δουλεύω την μάρκα αυτή χρόνια και μόνο εάν δεν μ το έκλειναν καλά ιςως να είχε πρόβλημα. Μου έλεγαν ότι κάποιος άλλος το πήρε και επέμενα πως όχι αφού μένω μόνη μ και είμαι 1000 % ότι άλλος δεν έχει αγγίξει το κιν μ! Τελικά τους είπα να μ κλείσουν το κιν χωρις επιςκευη και να μου δώσουν επιτέλους την απόδειξη που είχα πληρώσει στις 19/1 μετά από καυγά μ είπαν ότι αποκλείεται να μην μ έχουν δώσει απόδειξη και έφυγα εβημερωνοντας ότι θα κάνω καταγγελία! Όταν γύρισα σπίτι είδα ότι οι ενημερώσεις μ από μαιλ μνμ μεσεντζερ και φβ και από άλλη μια εφαρμογή έχανε σβηστεί και έχει χαθεί η κόκκινη ειδοποίηση… ακόμη βρήκα χτυπήματα καινούργια που εκτός από ένα παλιό και μια γρατζουνιά στην οθωνη τα είχα κάνει εγώ και όλο τον καιρό το είχα στην θήκη του. Τελικά με πήραν χθες τηλ να πάω να πάρω την πολυπόθητη απόδειξη που βρήκαν… εγώ θα κάνω την καταγγελία για η κοροϊδία τους είναι ανεπίτρεπτη …δουλεύουν τον κοσμάκη… εγώ θα πάω σε άλλον μάστορα να μου πιστοποιήσει εάν τα κομμάτια είναι όλα τα γνήσια της συσκευής και θα προβώ σε κάθε νόμιμη διαδικασία…Ο μεγαλύτερος μ εκνευρισμός είναι ότι πάνε ν με βγάλουν και τρελή. Και τους είπα ότι το κιν μ το παλιό έπεσε νερό και ήρθα και στο είπα… εάν έπεφτε και στο άλλο πάλι θα στο έλεγα μην με βγάζεις τρελή ότι ταχα μ κάποιος άλλος πήρε το κιν μ και χαζομάρες. Εγώ απόλυτη επίγνωση της χρήσης του κιν ν για τι ξέρω πως το χειρίζομαι και που το αφήνω..”

(ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ)

Τελευταία Νέα

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις