ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Αυτοί είναι οι άνθρωποι πίσω από το πρώτο σχολείο της πόλης χωρίς κάγκελα!ΔΕΣ!

Αυτοί είναι οι άνθρωποι πίσω από το πρώτο σχολείο της πόλης χωρίς κάγκελα!ΔΕΣ!

Δώρα Μιχαήλ

Από το Βόλο (Ν.Δημητριάδα, Ορμινίου 26) ξεκίνησε η πρώτη εκπαιδευτική επιχείρηση της πόλης, στημένη πάνω στο απόλυτο φιλανδικό σύστημα, που σκοπό μέσω των καινοτόμων προγραμμάτων της, τα οποία πρέπει να να γνωρίσετε, καταφέρνει να αναπτύσσει διασκεδαστικά στο παιδί δεξιότητες και αξίες χρήσιμες στο διάβα της ζωής του!

Ο Δημήτρης Τσουτσούλακης, πέτυχε το στοίχημα και λίγα χρόνια μετά το “πείραμά” του στον Βόλο, όπου αγκαλιάστηκε και αγκαλιάζεται απ όσους το γνωρίζουν, βάζει τις βάσεις για να δούμε κάτι αντίστοιχο και σε άλλες πόλεις της χώρας μας!

Καινοτομία προγραμμάτων που δε θα βρείτε πουθενά αλλού στον Βόλο και κάποια από αυτά σίγουρα και σε ολόκληρη τη χώρα!

Ρωτήστε τους, θα σας ενημερώσουν για όλα! Σας δίνω και το τηλ: 2421 304352

Είναι ότι καλύτερο μπορείτε να κάνετε για το παιδί σας και μάλιστα χωρίς υπέρογκο κόστος. Προσωπικά βρίσκω τις τιμές πολύ χαμηλές και είναι χαμηλές, αυτό άλλωστε λένε και οι γονείς.

Boutique Training Center, το θαύμα της πόλης μας που πρέπει ν ακολουθήσεις!!!

Πάμε να τα πούμε λίγο πιο αναλυτικά και να σας γνωρίσουμε μερικούς από τους συνεργάτες που έκαναν πραγματικότητα τ όνειρο του εμπνευστή της επιχείρησης του κ.Τσουτσουλάκη:

Πως να βελτιώσουμε το μέλλον των παιδιών μας;

Μέχρι τώρα, όλοι στόχευαν για τα παιδιά τους σε ένα πτυχίο γλώσσας, υπολογιστών ή στην είσοδο σε συγκεκριμένα πανεπιστήμια, με απώτερο σκοπό την κατάληψη μιας μόνιμης θέσης (δημόσιο). Αυτό σήμερα φαντάζει τόσο παλαιό όσο η χρήση μιας γραφομηχανής σε σχέση με ένα υπολογιστή. Η σημερινή κρίση, βιώνεται πολιτικά, κοινωνικά, οικονομικά, ανθρωπιστικά. Από μόνη της σηματοδοτεί μια αλλαγή που έχει συμβεί, ενώ οι άνθρωποι είναι εκπαιδευμένοι για ένα κόσμο πριν από αυτή την αλλαγή. Υπάρχουν έξι καταλύτες που έφεραν αυτή την αλλαγή. Η αύξηση του προσδόκιμου ζωής, η ανάπτυξη «έξυπνων» μηχανών και συστημάτων, ο υπολογιστικός κόσμος, η οικολογία των νέων μέσων, οι «υπερδομημένοι» οργανισμοί και ο σε παγκόσμια κλίμακα διασυνδεδεμένος κόσμος. Έφτασε ο καιρός να υπερβούμε την κατάρτιση που αποβλέπει στην απόκτηση μόνο τεχνικών δεξιοτήτων, π.χ. ξένες γλώσσες, χρήση υπολογιστών, σχέδιο κλπ. Οι τεχνικές δεξιότητες δεν είναι παρά απαραίτητα εργαλεία και οχήματα των πραγματικών δεξιοτήτων που απαιτούνται για την ανταπόκριση από τον καθένα μας στους καταλύτες της αλλαγής.

Τι θέλουμε σήμερα για τα παιδιά μας; Είναι πλέον αποδεκτό, ακόμη και από την ευρωπαϊκή ένωση, ότι απαραίτητα προσόντα για τα σημερινά παιδιά είναι οι μαλακές δεξιότητες (Soft Skills) και όχι μόνο οι τεχνικές!

Οι μαλακές δεξιότητες είναι μεταβιβάσιμες, δηλαδή τις κρατώ ακόμη και όταν αλλάζω εργασία, κάτι απαραίτητο ανά 3 τουλάχιστον χρόνια για τα σημερινά και αυριανά δεδομένα. Εξετάζοντας όλους τους εργασιακούς χώρους, θα διαπιστώσουμε πως οι καλύτεροι εργαζόμενοι δεν είναι όσοι έχουν την ακριβότερη τεχνική κατάρτιση άλλα όσοι έχουν ανεπτυγμένες τις συγκεκριμένες δεξιότητες, τις μαλακές!

Με την στόχευση στην ανάπτυξη των μαλακών δεξιοτήτων λειτουργούν τα σχολεία στις σκανδιναβικές χώρες. Στόχοι εκεί δεν είναι ο μαθητής να παπαγαλίσει τη γνώση για να την αποτυπώσει σε ένα διαγώνισμα και να την απωλέσει σε 6 μήνες. Πόσοι από εμάς άραγε θυμόμαστε τι μάθαμε στις τάξεις γυμνασίου και λυκείου; Στόχος στα σύγχρονα σχολεία είναι να μάθουμε στον μαθητή πως να μαθαίνει και να αναπτύξει τις απαραίτητες δεξιότητες που θα του είναι απαραίτητες στην επαγγελματική του ζωή. Εξάλλου, η γνώση σήμερα είναι πιο ανοιχτή και ελεύθερη από ποτέ, αρκεί κάποιος να την αναζητήσει ορθά στο διαδίκτυο και να ξέρει πως να μάθει!

Ποιες είναι οι μαλακές δεξιότητες που αναπτύσσουμε στα προγράμματα μας;
Διαπραγμάτευση, Σύλληψη νέων ιδεών, Ομαδικότητα, Δημιουργική Σκέψη, Κριτική Σκέψη, Δημιουργικότητα, Εξοικείωση με νέες Τεχνολογίες, Αυτοέλεγχος, Ορθή Επικοινωνία, Διαχείριση εργασιών τύπου project, Λογική, Προσαρμοστικότητα, Ευελιξία, Ηγετικές Δεξιότητες, Σχεδιαστική Νοοτροπία

Καθώς στην ελληνική πραγματικότητα, το αξιακό σύστημα βρίσκεται σε χειρότερη κρίση από την οικονομική, είναι ορθό, η ανάπτυξη των μαλακών δεξιοτήτων να γίνεται παράλληλα με την ανάπτυξη αξιών. Οι αξίες που αναπτύσσουμε στην σχολή μας, είναι:
Τιμιότητα, Αγάπη για τις τέχνες, Ταπεινοφροσύνη, Γενναιοδωρία, Ενσυναίσθηση, Αυτοσυγκράτηση, Περιβαλλοντική Συνείδηση, Παράδοση, Υπευθυνότητα, Εθελοντισμός, Επιμονή, Συγχώρεση, Αλληλεγγύη, Φιλαναγνωσία, Ευγένεια, Ευγνωμοσύνη

Οι πραγματικές δεξιότητες και αξίες αναπτύσσονται μέσα από όλα τα προγράμματα της σχολής, άλλα ακόμη καλύτερα στην Μελέτη, λόγω της καθημερινής επαφής των μαθητών με τους εκπαιδευτικούς.

Boutique Meleti για τα παιδιά.
Ο μαθητής προετοιμάζεται για όλα τα μαθήματα του με τεχνικές που του αναπτύσσουν την κριτική σκέψη και την προσήλωση στην ουσία. Δουλεύουμε διαθεματικά (συνδυασμοί μαθημάτων). Επίσης, παρακολουθεί την πρόοδό του, δίνοντας έμφαση στη διαχείριση του χρόνου άλλα και στην αυτονόμηση. Αφορά μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου. Η μελέτη είναι καθημερινή, με διάρκεια 2 ωρών. Στο τέλος κάθε μέρας, ο μαθητής έχει ολοκληρώσει τα καθήκοντα και έχει προετοιμαστεί για την επόμενη ημέρα, έχει κατανοήσει το μαθησιακό αντικείμενο και είναι έτοιμος για τις άλλες δραστηριότητες του.

Η μεθοδολογία και τα εργαλεία μας, είναι αυτά που σε 5 χρόνια θα υιοθετήσουν όλες οι εκπαιδευτικές επιχειρήσεις:
Εκπαιδευτικοί στόχοι ανάλογοι του μαθησιακού και επικοινωνιακού στυλ του μαθητή
Διαφοροποιημένη διδασκαλία
Ανάστροφη τάξη
Σύστημα Διαχείρισης Γνώσης
Αξιολόγηση ανάπτυξης δεξιοτήτων και αξιών
WIMFU (What’s In Me For You) Μαθαίνουμε τον μαθητή να αγαπά το σχολείο.
Με αυτό τον τρόπο το Boutique Training Center παρέχει ένα εκπαιδευτικό επίπεδο, ανάλογο ενός καλού ιδιωτικού σχολείου, χωρίς την αποστείρωση αυτού και φυσικά πολύ οικονομικότερα, με μηνιαίες δόσεις που δεν ξεπερνούν λογαριασμούς τηλεφώνου!

Φυσικά, η ιδέα μας μπορεί να είναι πολύ δυνατή και πρωτοποριακή, άλλα δεν θα είχε καμία τύχη αν δεν την έθεταν σε εφαρμογή, τα ιδιαιτέρως ικανά μέλη της ομάδας μας.

Ο Κωνσταντίνος Γκαρέλης εργάζεται στο Boutique Training Center ως εκπαιδευτικός. Είναι υπεύθυνος για τη διεκπεραίωση του προγράμματος Εκπαιδευτικής Ρομποτικής αλλά και του project Mικροί Επιστήμονες. Είναι απόφοιτος Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και ζει με την οικογένεια του στην Αγριά Βόλου. Συνεχίζει τις Μεταπτυχιακές σπουδές, στην «Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης». Τα κοινωνικά του ενδιαφέροντα σχετίζονται με τον αθλητισμό, με ιδιαίτερη προτίμηση στο μπάσκετ, είναι αιμοδότης και απολαμβάνει το διάβασμα και τα ταξίδια. Εκτός βέβαια από τα ταξίδια, του αρέσει να χαλαρώνει ακούγοντας rock μπαλάντες και να συμμετέχει σε σεμινάρια εκπαιδευτικού χαρακτήρα. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον του προκαλούν ο ελληνικός κινηματογράφος των δεκαετιών ΄60 και ΄70 αλλά και η εθελοντική δράση για οποιοδήποτε ζήτημα.

Η Κωνσταντίνα Κόρκου, με καταγωγή από τον Πτελεό, εργάζεται στο Boutique Training Center, ως εκπαιδευτικός για σχολική Μελέτη, και επίσης ως υπεύθυνη του project ΜικροΜαγειρέματα και Μικροί Επιστήμονες. Μάλιστα το δεύτερο είναι δικής της δημιουργίας, και για τον ίδιο λόγο έχει αναλάβει και την προώθησή του. Είναι απόφοιτος του Παιδαγωγικού τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας όπου ολοκλήρωσε και τις Μεταπτυχιακές της σπουδές, με ειδίκευση στην «Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης». Μιλάει αγγλικά και λατρεύει τα καλά βιβλία! Αγαπάει πολύ τα ταξίδια και τις μικρές «αποδράσεις» σε όμορφους προορισμούς

Η Κατερίνα Βλέτση γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη και μεγάλωσε στο Λιτόχωρο Πιερίας. Σήμερα, ζει στο Βόλο, είναι απόφοιτη του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Εξειδικεύεται στη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία. Συνεχίζει τις Μεταπτυχιακές σπουδές, στα «Σύγχρονα Περιβάλλοντα Μάθησης και Παραγωγή Διδακτικού Υλικού». Στο Boutique Training Center είναι υπεύθυνη των προγραμμάτων “Boutique Junior Chef” και “Μικρομαγειρέματα” . Έχει αναλάβει επίσης, την εκπόνηση των διαθεματικών μαθημάτων “Projects”, που λαμβάνουν χώρα στο Κέντρο Μελέτης και Δια Βίου Μάθησης. Μιλά αγγλικά και ιταλικά. Είναι λάτρης του καλού φαγητού και των ταξιδιών.

Το νέο, όμως, που αξίζει να αναφερθεί είναι ότι μετά από 3,5 χρόνια, το πείραμα της Ν. Δημητριάδας πέτυχε και η ιδέα του BTC θα τρέξει μέσα στο 2017 και 18 και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας και της Κύπρου. Η διάθεση του επιτυχημένου επιχειρηματικού μοντέλου σε ανθρώπους της εκπαίδευσης, που με αγάπη, όρεξη και ένα μικρό κεφάλαιο, μπορούν να ξεκινήσουν κερδοφόρες μικρές επιχειρήσεις που αποδίδουν τριπλά από αυτό που μπορούν να κερδίσουν σαν εργαζόμενοι, ειδικά μετά και τη μείωση των εργοδοτικών εισφορών και το μηδενικό ΦΠΑ στην εκπαίδευση. Επιχειρηματικότητα, λοιπόν, δεν είναι μόνο τα καφέ, αρτοποιεία και κομμωτήρια.
Η επιχειρηματική ευκαιρία κρύβεται σε αυτό που μας λείπει και δεν είναι άλλο από την σωστή παιδεία!

ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ:

ts

ts2

ts3

ts4

ts5

ts6

ts7

ts8

ts10

ts

Τελευταία Νέα

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις